„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“
Synes slet ikke alder skal have betydning i denne sammenhæng, men mere hvordan man ser sig selv fysisk og psykisk... Og om man er parat til at kunne tilbyde et barn nærhed, kærlighed og tryghed...
Jeg har selv fået børn i sen alder og tror ikke at folk i tyverne tænker hov hun er over tredive... Jeg synes bare at jeg ville have udd og levet krudtet ud af røven på mig ang bylivet og andre oplevelser.. Så jeg kunne give mine børn en stabil hverdag, samt at jeg ikke sad og tænkte ej, nu går jeg glip af det og det..
Min mand og jeg var begge over tredive med den sidste, jeg endda over 35... Men vi fjoller da rundt med ungerne hele tiden og hygger os med vores børn... er aktive med dem osv..
at man kan dø fra dem fordi man har fået børn i en sen alder, er i mine øjne bullshit... Man kan dø fra dem i hvilken som helst alder... Der er ingen garantier i livet... Min mor døde, som 38 årige, da jeg var 18år gammel... Fik kræft, da hun var 27....
Ergo få børn efter hvordan man har det fysisk og psykisk, og så lad vær med at sætte alder på det....
Anmeld