Anonym skriver:
Jeg er 32 år, min kæreste er 40 år. Vi ønsker os begge et barn sammen, men jeg er i tvivl om jeg synes han er for gammel... hvad synes I?
Jeg har i forvejen 2 børn på 10 og 8, han har ingen børn. Vi vil begge meget gerne have et barn sammen, men jeg skal lige være færdig med min uddannelse inden vi går i gang med at prøve, hvilket betyder at min kæreste vil være fyldt 42 når han bliver far... hvis vi altså er så heldige at det går rimelig hurtigt. Og at min kæreste vil være 60 år når vores barn bliver voksen!
Helt ærligt... synes I det er for sent at få børn?
Nu vil se om jeg kan skrive så du forstår

Jeg har altid synes at 40+ var for gammel. Min var far var 47 da han fik den yngste af mine søskende. Det synes jeg var for gammelt. (Han døde desværre som 52 årige af kræft.

) Jeg har altid sagt (hvertfald til mig selv) at mine børn ikke skulle ha så gamle en far.
Men jeg da jeg mødte min man var han 38 og 41 ( og en dag

) dag vi fik vores søn. Jeg er så blevet meget syg af depression og skal ikke ha flere børn lige nu. Jeg er på vej op igen. Men vil gerne gøre min uddannelse færdig. Så der går hvert fald 4 år. og så er min mand 47...
Jeg synes jo det er for gammelt, men til gengæld synes jeg jo ikke min mand ER gamle.
For at sige det kort er det jo jeres valg og alder er jo kun et tal. Jeg synes i skal få et barn sammen
Anmeld