JulieWH skriver:
Jeg bliver personligt vældigt ked af det hvis min chef, kæreste, mor, veninde påtaler noget jeg har sagt foran vildt fremmede. Så jeg håber da bare, at faren har sagt noget til sin dreng efter I var gået. Det andet ville jo potentielt få drengen til at føle sig ydmyget. Dermed ikke sagt, at det var ok, hvad han sagde.
Men mon ikke han fik det at vide bagefter.
Sorry, bliver nødt til at kommentere:
Det er nok ligeså ydmygende, hvis ikke mere ydmygende for TS søn at stå der og få at vide at han skiller sig ud fra mængden og skal have smidt kommentarer herom i ansigtet.
Min datter er i en alder hvor hun er meget opmærksom på mørke og lyse, og kommentere også. Nogen gange spørgende - hvorfor har nogen en anden farve og nogen gang kommentere hun på en negativ måde, men hun får straks besked om at sige undskyld hvis vedkommende har hørt det (børn som voksne) og besked om jeg ikke vil hører det, at så må hun tænke det og hviske det hvis hun ikke kan holde det inde.
Man skal dog huske at børn er jo meget spontane i deres opførsel! - men det er ikke en undskyldning for at ikke at lære dem på stedet hvad der er rigtig og forkert.
Anmeld