Forarvet over dreng i LIDL

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.503 visninger
72 svar
109 synes godt om
22. juni 2013

emsaroto

Jeg var lige i Lidl i dag med Oskar, da vi lige ville købe noget hygge ind til i aften. 

Så er der en dreng på omkring de 7-8 år der går sammen med sin far hvor han så siger til Oskar. 
"hahahah, hej sorte!"

Synes ikke det er pænt at sige .. og faren smiler bare? 

Hvis det var min dreng der havde sagt det til, fordi han var lidt mørk havde mit barn fået at vide, at sådan snakker man slet ikke!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2013

LilleLene

emsaroto skriver:

Jeg var lige i Lidl i dag med Oskar, da vi lige ville købe noget hygge ind til i aften. 

Så er der en dreng på omkring de 7-8 år der går sammen med sin far hvor han så siger til Oskar. 
"hahahah, hej sorte!"

Hvis det var min dreng der havde sagt det til, fordi han var lidt mørk havde mit barn fået at vide, at sådan snakker man slet ikke!! 

vågn dog op forældre

Anmeld

22. juni 2013

Monski

emsaroto skriver:

"hahahah, hej sorte!"

Ej nej! Det synes jeg da slet ikke er okay! Og er helt forarget over at forældreren ikke siger noget.

Anmeld

22. juni 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Bare ik ok, at forældrene ik siger noget!! Vh stine

Anmeld

22. juni 2013

emsaroto

Monski skriver:

Ej nej! Det synes jeg da slet ikke er okay! Og er helt forarget over at forældreren ikke siger noget.

Ja jeg synes også at den far skulle vågne lidt op der.. 

Anmeld

22. juni 2013

Muhmi

22. juni 2013

DianaRJS

emsaroto skriver:

"hahahah, hej sorte!"

hvis det var mig på en dårlig dag, tror jeg at jeg havde sagt noget... og i min fantasi sparket ham i løgene i håb om han ikke skulle opdrage flere børn

Anmeld

22. juni 2013

anynom

Jeg bliver personligt vældigt ked af det hvis min chef, kæreste, mor, veninde påtaler noget jeg har sagt foran vildt fremmede. Så jeg håber da bare, at faren har sagt noget til sin dreng efter I var gået. Det andet ville jo potentielt få drengen til at føle sig ydmyget. Dermed ikke sagt, at det var ok, hvad han sagde.

Men mon ikke han fik det at vide bagefter.

Anmeld

22. juni 2013

emsaroto

JulieWH skriver:

Jeg bliver personligt vældigt ked af det hvis min chef, kæreste, mor, veninde påtaler noget jeg har sagt foran vildt fremmede. Så jeg håber da bare, at faren har sagt noget til sin dreng efter I var gået. Det andet ville jo potentielt få drengen til at føle sig ydmyget. Dermed ikke sagt, at det var ok, hvad han sagde.

Men mon ikke han fik det at vide bagefter.

Det kan godt være han har sagt noget bagefter. Hvis det var min dreng, havde jeg godt sagt noget lige med det samme. 

Anmeld

22. juni 2013

anynom

emsaroto skriver:

Det kan godt være han har sagt noget bagefter. Hvis det var min dreng, havde jeg godt sagt noget lige med det samme. 

Ja ja, sådan er vi så forskellige Der er bare så mange aspekter i det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.