Hvor gammel er din ældste veninde?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juni 2013

LRJ

Min ældste Veninde er 38 jeg er 22
Kan snakke med hende om alt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2013

HeidiØ

Jeg er 26 og min ældste veninde er 29 Min tætte veninde gruppe er alle fra 1986.. men de veninder jeg har udenfor den gruppe er under 30 lidt endnu

Dog er min mor 52 og hun er da osse en slags veninde

Anmeld

19. juni 2013

BetonSlotsPrinsesserne

STN skriver:

Ja, som overskriften lyder..

Hvor gammel er din ældste veninde??

Jeg har en kollega på arbejdet, som bare er supersød og sjov, og på nogle punkter minder lidt om mig selv - vi svinger bare godt sammen synes jeg, og hun virker yngre, end hun er..

Jeg er 26 og hun er 38

Det er ikke fordi jeg tænker vi skal gå og være veninder i fritiden osv. men kom bare til at undre mig over, om der er nogen, der har veninder, som er meget ældre end dem selv?? Personligt synes jeg det er fint, hvis man hygger sig i hinandens selskab... Jeg har ikke selv ældre veninder...

Uhhhh. Jeg kan ikk huske hendes præcise alder, men mellem 35-40 år
Jeg er 23år..

Men jeg snakker rigtig meget med nogle der er meget ældre end mig selv. Har også veninderfra min SSH udd som er godt ti år ældre end hende og dermed ca på alder med mine forældre, eller derover..

Anmeld

19. juni 2013

TbCp

Jeg har en svigerinde som jeg også synes jeg vil betegne som en veninde..... hun er fantastisk
Hun er 43 og jeg er 35... ellers tror jeg faktisk at de fleste af mine veninder er yngre end mig.

Anmeld

19. juni 2013

FrkZier

STN skriver:

Ja, som overskriften lyder..

Hvor gammel er din ældste veninde??

Jeg har en kollega på arbejdet, som bare er supersød og sjov, og på nogle punkter minder lidt om mig selv - vi svinger bare godt sammen synes jeg, og hun virker yngre, end hun er..

Jeg er 26 og hun er 38

Det er ikke fordi jeg tænker vi skal gå og være veninder i fritiden osv. men kom bare til at undre mig over, om der er nogen, der har veninder, som er meget ældre end dem selv?? Personligt synes jeg det er fint, hvis man hygger sig i hinandens selskab... Jeg har ikke selv ældre veninder...

jeg er 21 og min ældste veninde er 35 - vi ses 1-2 gange om ugen, 1 gang til cafe hygge og hver søndag til loppemarket

Anmeld

25. juli 2013

Miss-86

Jeg er 26 år og har en veninde på 46 år, 51 år og en på 63 år ..
Har selvfølgelig også flere i min egen alder

Anmeld

13. oktober 2014

Simone H

Kære alle

Jeg er journalist på ALT for damerne og arbejder i øjeblikket på en artikel, der går under arbejdsrubrikken ”Veninder på trods.”

Artiklen handler om at være veninder på trods af forskellige holdninger, værdier, aldre, religioner osv., og det er planen, jeg skal have tre forskellige venindepar med – både kendte og ukendte.

I den forbindelse tænkte jeg, om en af jer plus en veninde kunne have lyst til at repræsentere venindeparret, der på trods af jeres store aldersforskel, alligevel har et nært venskab?

Interviewet vil komme til at kredse om jeres venskab, hvad I har lært af hinanden, og hvilken betydning aldersforskellen har for jeres venskab.

Interviewet vil tage mellem 30 min. og 1 time. Og så skal der tages et par gode, professionelle fotos af jer.

Lyder det som noget for dig og din veninde, så skriv en mail til simone.hald@altfordamerne.dk så tager vi en snak om det.

Dbh

Simone Hald, journalist ALT for damerne

Anmeld

13. oktober 2014

2721

68 år��

vi går på cafe sammen, shopper, tur skoven med min søn eller hvad der nu lige passer��

Anmeld

13. oktober 2014

Simone H

2721 skriver:

68 år��

vi går på cafe sammen, shopper, tur skoven med min søn eller hvad der nu lige passer��

Hej 2721

Jeg ved ikke, om du lagde mærke til mit opslag, men hvis ikke får du det lige igen her

Jeg er journalist på ALT for damerne og arbejder i øjeblikket på en artikel, der går under arbejdsrubrikken ”Veninder på trods.”

Artiklen handler om at være veninder på trods af forskellige holdninger, værdier, aldre, religioner osv., og det er planen, jeg skal have tre forskellige venindepar med – både kendte og ukendte.

I den forbindelse tænkte jeg, om du og din veninde, du omtaler her, kunne have lyst til at repræsentere venindeparret, der på trods af jeres store aldersforskel, alligevel har et nært venskab?

Interviewet vil komme til at kredse om jeres venskab, hvad I har lært af hinanden, og hvilken betydning aldersforskellen har for jeres venskab.

Interviewet vil tage mellem 30 min. og 1 time. Og så skal der tages et par gode, professionelle fotos af jer.

Lyder det som noget for dig og din veninde, så skriv en mail til simone.hald@altfordamerne.dk så tager vi en snak om det.

Dbh

Simone Hald, journalist ALT for damerne

Anmeld

13. oktober 2014

Mami

Jeg er 23 år, en af mine nærmeste veninder er 54 år ��

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.