2721 skriver:
68 år
vi går på cafe sammen, shopper, tur skoven med min søn eller hvad der nu lige passer
Hej 2721
Jeg ved ikke, om du lagde mærke til mit opslag, men hvis ikke får du det lige igen her 
Jeg er journalist på ALT for damerne og arbejder i øjeblikket på en artikel, der går under arbejdsrubrikken ”Veninder på trods.”
Artiklen handler om at være veninder på trods af forskellige holdninger, værdier, aldre, religioner osv., og det er planen, jeg skal have tre forskellige venindepar med – både kendte og ukendte.
I den forbindelse tænkte jeg, om du og din veninde, du omtaler her, kunne have lyst til at repræsentere venindeparret, der på trods af jeres store aldersforskel, alligevel har et nært venskab?
Interviewet vil komme til at kredse om jeres venskab, hvad I har lært af hinanden, og hvilken betydning aldersforskellen har for jeres venskab.
Interviewet vil tage mellem 30 min. og 1 time. Og så skal der tages et par gode, professionelle fotos af jer.
Lyder det som noget for dig og din veninde, så skriv en mail til simone.hald@altfordamerne.dk så tager vi en snak om det.
Dbh
Simone Hald, journalist ALT for damerne
Anmeld