Hvor gammel er din ældste veninde?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. oktober 2014

L-Mortil3

Tja min ældste veninde er 48, jeg er 28 :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2014

AnnaK89

Min ældste veninde er 68, jeg er selv 25 

Vi hygger, sladre, ser masser håndbold og kender hinanden rigtig godt efter 10 år 

Og nu har hende og manden snart guldbryllup som vi glæder os til at deltage i 

Anmeld

13. oktober 2014

Lrm

Sitrani skriver:

Ja, som overskriften lyder..

Hvor gammel er din ældste veninde??

Jeg har en kollega på arbejdet, som bare er supersød og sjov, og på nogle punkter minder lidt om mig selv - vi svinger bare godt sammen synes jeg, og hun virker yngre, end hun er..

Jeg er 26 og hun er 38

Det er ikke fordi jeg tænker vi skal gå og være veninder i fritiden osv. men kom bare til at undre mig over, om der er nogen, der har veninder, som er meget ældre end dem selv?? Personligt synes jeg det er fint, hvis man hygger sig i hinandens selskab... Jeg har ikke selv ældre veninder...

Jeg er 28 min bedste veninde er 40!

Anmeld

13. oktober 2014

PST

Jeg har en kollega på arbejdet, som bare er supersød og sjov, og på nogle punkter minder lidt om mig selv - vi svinger bare godt sammen synes jeg, og hun virker yngre, end hun er..

Jeg er 26 og hun er 38

Det er ikke fordi jeg tænker vi skal gå og være veninder i fritiden osv. men kom bare til at undre mig over, om der er nogen, der har veninder, som er meget ældre end dem selv?? Personligt synes jeg det er fint, hvis man hygger sig i hinandens selskab... Jeg har ikke selv ældre veninder...

Jeg var 15 år, da jeg for første gang så min nuværende veninde. Jeg tænkte, at hende ville jeg virkelig gerne lærer at kende !

Her 9 år efter, mødtes vi tilfældigt på en arbejdsplads - jeg var 23 år og hun var på daværende tidspunkt 50 år ! I dag har vi et tæt og nært venskab, og har endda skabt en blog sammen - venskab har ingen alder !

Her kan du læse om begyndelsen: http://theia-cph.dk/bi/

Anmeld

13. oktober 2014

Dorthe1986

Jeg er 27 og har en kollega som jeg også anser som en veninde hun er 38. Men igen jeg kan heller ikke tillade mig at tænke over alder på mine veninder når min kæreste er 21 år ældre end mig 

Anmeld

13. oktober 2014

LouiseEm

Er selv 23, og min ældste veninde er 41  Det er en af de andre mødre i min søns børnehave. Vores drenge er født med 2 måneders mellemrum, og hun har netop fået en datter og jeg skal have min 2. søn på fredag. Så det handler i høj grad mere om kemi og det at have noget tilfælles, end alder 

Anmeld

13. oktober 2014

Røverdatter

Sitrani skriver:

Jeg er 26 og hun er 38

Jeg er selv 25 år, og har to gode veninder på hhv. 43 & 53 år

Vi tænker ikke så meget over alderen. Min gode veninde på 43 er jeg rigtig tæt med.

Den ene er min fars eks-kæreste, den anden er min nabo

Anmeld

13. oktober 2014

Savannah

37 og jeg er 22

Anmeld

13. oktober 2014

lottemusen

Jeg er 28 og har en veninde på 92. Jeg har kendt hende i 20 år, så hun har fulgt med i min opvækst. Og så har det bare udviklet sig til et dejligt venskab

Anmeld

14. oktober 2014

Isabella_mor

Hun er 32 og jeg bliver 28.  Det kan man dog ikke mærke på os  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.