Hvor gammel er din ældste veninde?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juni 2013

Christabelle

Min ældste veninde fylder 40 om små 14 dage. Jeg er 28. Vi har kendt hinanden i 18 år. Hun var pædagogmedhjælper i en fritidsklub jeg kom i da jeg var 10-11 år

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2013

MariaKyedDK

STN skriver:

Ja, som overskriften lyder..

Hvor gammel er din ældste veninde??

Jeg har en kollega på arbejdet, som bare er supersød og sjov, og på nogle punkter minder lidt om mig selv - vi svinger bare godt sammen synes jeg, og hun virker yngre, end hun er..

Jeg er 26 og hun er 38

Det er ikke fordi jeg tænker vi skal gå og være veninder i fritiden osv. men kom bare til at undre mig over, om der er nogen, der har veninder, som er meget ældre end dem selv?? Personligt synes jeg det er fint, hvis man hygger sig i hinandens selskab... Jeg har ikke selv ældre veninder...

Jamen jeg er 26 og min eneste bedste veninde er 45 men vi går simpelten så godt i spænd Hun er så skøn og sød. 

og vi er faktisk lige kommet hjem fra hende, hun har nemlig lige bestået sygeplejerske uddannelsen idag, så hun skulle da lige have en Lækker gave  

Anmeld

18. juni 2013

Muhmi

Hun er 44 og jeg er 28 Vi holder meget af hinanden og kan snakke om alt! Vi er tidligere kollegaer og ses jævnligt da vi bor ca. 400 meter fra hinanden... Vi har kendt hinanden siden jeg flyttede herover for 5 år siden

Anmeld

18. juni 2013

LMX

Jeg har venner og veninder i alle aldre. Den yngste er omkring 20 og den ældste er 55.

Dem jeg er tættest med ligger ikke så langt fra mig aldersmæssigt. Men svinger enormt godt med de fleste mennesker ligegyldigt alder :-)

Jeg selv er 36  

Anmeld

18. juni 2013

Louise H.

Jeg er 20 og har en veninde på 28

Anmeld

18. juni 2013

Krussedulle

STN skriver:

Jeg har en kollega på arbejdet, som bare er supersød og sjov, og på nogle punkter minder lidt om mig selv - vi svinger bare godt sammen synes jeg, og hun virker yngre, end hun er..

Jeg er 26 og hun er 38

Det er ikke fordi jeg tænker vi skal gå og være veninder i fritiden osv. men kom bare til at undre mig over, om der er nogen, der har veninder, som er meget ældre end dem selv?? Personligt synes jeg det er fint, hvis man hygger sig i hinandens selskab... Jeg har ikke selv ældre veninder...

Min ældste veninde er 39 jeg er 24!

Anmeld

19. juni 2013

Camilla <3

Jeg har en veninde der er 25 år. 

Det er vidst nok det ældste  

Anmeld

19. juni 2013

Becks

Min ældste veninde er lige blevet 64 år, selbiler jeg 29...

Vi lærte hinanden at kende i 2006, da jeg kom i min anden praktik, i samme hjemmepleje gruppe hun var i...

vi har været i Tyrkiet sammen 4 gange og nu træner vi sammen 3 gange om ugen...

hun er et fantastisk menneske, som kun er 40 år af sind 

Anmeld

19. juni 2013

Alexis - i den virtuelle verden!

STN skriver:

Jeg er 26 og hun er 38

Jeg er 31 og min bestis er 38. Har en veninde på 51 som jeg har lært at kende fra den gård jeg boede i, hvor vi sad i bestyrelse sammen. Vi ses privat og kan dele mange ting, selv om der er 20 år imellem 

Anmeld

19. juni 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Min ældste veninde er 60, jeg er 34. Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.