Hvor gammel er din ældste veninde?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juni 2013

sne190810

Min ældste rigtig gode veninde er 42, jeg er selv 24 Vi hygger, spiser sammen og ses et par gange om måneden. For det meste med børn (vores små troldeunger er begge 3 år gamle) men også nogle gange uden.

Jeg er super glad for hende, så glad at vi nu på 2. År skal på sommerferie sammen med børnene.

Og når ja .. Vi mødtes faktisk gennem baby.dk  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2013

DianaRJS

Ja, som overskriften lyder..

Hvor gammel er din ældste veninde??

Jeg har en kollega på arbejdet, som bare er supersød og sjov, og på nogle punkter minder lidt om mig selv - vi svinger bare godt sammen synes jeg, og hun virker yngre, end hun er..

Jeg er 26 og hun er 38

Det er ikke fordi jeg tænker vi skal gå og være veninder i fritiden osv. men kom bare til at undre mig over, om der er nogen, der har veninder, som er meget ældre end dem selv?? Personligt synes jeg det er fint, hvis man hygger sig i hinandens selskab... Jeg har ikke selv ældre veninder...

åha.....

min bedste  veninde er ligeså gammel som jeg - nogle måneder

skal siges jeg ikke er så god til det der med piger  jeg er mere hmm drenge typen tror jeg har flere venner end veninder

MEN min bedste kammerat derimod er 32, og jeg selv er 24 har dog kendt ham siden jeg kunne gå og han var en møgunge

Anmeld

18. juni 2013

Chili

STN skriver:

Jeg har en kollega på arbejdet, som bare er supersød og sjov, og på nogle punkter minder lidt om mig selv - vi svinger bare godt sammen synes jeg, og hun virker yngre, end hun er..

Jeg er 26 og hun er 38

Det er ikke fordi jeg tænker vi skal gå og være veninder i fritiden osv. men kom bare til at undre mig over, om der er nogen, der har veninder, som er meget ældre end dem selv?? Personligt synes jeg det er fint, hvis man hygger sig i hinandens selskab... Jeg har ikke selv ældre veninder...

Jeg er 21 og har en veninde på 30 vi har det super hyggeligt sammen

Har faktisk mest veninder de er ældre en mig selv.. Har en på samme alder som mig og ellers er de alle 24+

Anmeld

18. juni 2013

Menne

Jo ældre man bliver, jo mindre betyder alderen - tror jeg. Jeg har en god veninde på 50, selv er jeg 30. Vi har lært hinanden at kende gennem job. Vi går på cafe, taler timevis i telefon osv. Jeg tænker aldrig over aldersforskellen. på den anden side har jeg også en god veninde på 20. Tidligere har jeg været lidt af en reserve storesøster for hende og hjulpet hende gennem nogle svære perioder, men nu, hvor hun er blevet ældre, anser jeg også dette forhold som et ligeværdigt venindeforhold.. 

Anmeld

18. juni 2013

gonefishing

STN skriver:

Jeg er 26 og hun er 38

Jeg er 28 min ældste veninde er vist snart 37

Anmeld

18. juni 2013

Drømme

STN skriver:

Jeg er 26 og hun er 38

Har en super veninde som jeg første gang mødte til infomøde om hjemmefødsel. Senere var vi på samme fødselsforberedelseshold og efter de små begge blev født via kejsersnit, der ellers begge var planlagt hjemmefødsel, kom vi i samme mødregruppe

mødregruppen er gået i opløsning men vi snakker og ses stadig

jeg er 22 snart 23, hun er 42 snart 43

Anmeld

18. juni 2013

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Min ældste (og bedste) veninde er 39, og jeg selv er 30, så ikke den store forskel der.

Jeg tænker sjældent over alderen hos mine veninder / folk jeg møder - det er det indre, der tæller. Alt andet er bare cifre

Anmeld

18. juni 2013

Janni.

Jeg er 32, har en veninde på 47.  Vi har det fantastisk sammen 

Anmeld

18. juni 2013

SjeBets

det svinger fra 18 års alderen og op til nogle og 60, jeg er selv 34, men har altid haft en omgangkreds med mange forskellige aldre, jeg føler at de kan give så meget forskelligt. Det er skønt

Anmeld

18. juni 2013

esioul

STN skriver:

Jeg er 26 og hun er 38

43 og havde aldrig i min vildeste fantasi troet det.

Jeg er selv 24.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.