Hvor gammel er din ældste veninde?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juni 2013

Sitrani

Munder skriver:

Hun er 83, jeg er 37 

Vi har et skønt forhold, og hygger os sammen når vi ses. Hudelsekvens min datter og det er gengældt. Jeg ser ikke alder som en hindring.

Wow, det var noget af en forskel Men skønt at det kan lade sig gøre... Age is just a number!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2013

Københavnermor

Min bedste veninde er 35, og jeg er 24.. Vi har været veninder i 5-6 år nu, og kan slet ikke undvære hende i mit liv.

Anmeld

18. juni 2013

Sitrani

Mom In The Making skriver:

Haha det lød måske som om jeg deltog, men så heldig er jeg dog ikke.

Nej forstod godt, at det var din veninde, der gik til festivaler osv. hehe... det er det samme med hende fra mit arbejde - hun er også single og fester i weekenderne osv. Nogle gange føler jeg mig ældre end hende Haha...

Anmeld

18. juni 2013

FruK

STN skriver:

Ja, som overskriften lyder..

Hvor gammel er din ældste veninde??

Jeg har en kollega på arbejdet, som bare er supersød og sjov, og på nogle punkter minder lidt om mig selv - vi svinger bare godt sammen synes jeg, og hun virker yngre, end hun er..

Jeg er 26 og hun er 38

Det er ikke fordi jeg tænker vi skal gå og være veninder i fritiden osv. men kom bare til at undre mig over, om der er nogen, der har veninder, som er meget ældre end dem selv?? Personligt synes jeg det er fint, hvis man hygger sig i hinandens selskab... Jeg har ikke selv ældre veninder...

Det lyder som om du synes 38 er meget gammelt...?! 

Jeg har et par veninder fra mit arbejde, som jeg også ser privat. Den ene af dem er midt i 40'erne og den anden midt i 50'erne. Jeg er 39.

Det er nok ikke så meget vores alder der betyder noget, men det at vi, i hvert fald da vi mødtes, var på nogle steder i vores liv, som på mange måder lignede hinanden. Og så har vi holdt sammen, selvom tingene ser lidt anderledes ud nu. 

Anmeld

18. juni 2013

MortilElias2010

STN skriver:

Jeg har en kollega på arbejdet, som bare er supersød og sjov, og på nogle punkter minder lidt om mig selv - vi svinger bare godt sammen synes jeg, og hun virker yngre, end hun er..

Jeg er 26 og hun er 38

Det er ikke fordi jeg tænker vi skal gå og være veninder i fritiden osv. men kom bare til at undre mig over, om der er nogen, der har veninder, som er meget ældre end dem selv?? Personligt synes jeg det er fint, hvis man hygger sig i hinandens selskab... Jeg har ikke selv ældre veninder...

Mmm har EEN veninde, fra min spæde ungdom/barndom siden vi var 10-11 år og hun er et halvt år yngre end mig. Så her er der ingen ældre 

Anmeld

18. juni 2013

BellaCiinea

STN skriver:

Jeg er 26 og hun er 38

Min ældste veninde, som også er en af mine rigtige gode veninder, hun er 45  

Jeg er selv 23.

Vi har det skide sjovt og hyggeligt sammen

Og tænker ikke som sådan over aldersforskellen, på trods af hun har en datter der næsten er ligeså gammel som mig, som jeg så også snakker med.

Og på trods af at min egen mor kun er 41

Anmeld

18. juni 2013

Sitrani

FruK skriver:

Det lyder som om du synes 38 er meget gammelt...?! 

Jeg har et par veninder fra mit arbejde, som jeg også ser privat. Den ene af dem er midt i 40'erne og den anden midt i 50'erne. Jeg er 39.

Det er nok ikke så meget vores alder der betyder noget, men det at vi, i hvert fald da vi mødtes, var på nogle steder i vores liv, som på mange måder lignede hinanden. Og så har vi holdt sammen, selvom tingene ser lidt anderledes ud nu. 

Nej slet ikke.. kan ikke se at noget i mit indlæg skulle antyde at 38 er gammel..? For det synes jeg ikke.. synes kun man er så gammel, som man gør sig til....

Men dejligt, at høre at så mange har ældre veninder, jeg synes jo kun det er skønt...

Anmeld

18. juni 2013

MyLove E

Mine tætteste veninder er fra 25-35. Selv er jeg lige fyldt 30.. Så vi er meget jævnaldrende:-D

Anmeld

18. juni 2013

CroQuis

Er en del af en mindre gruppe på 5 kvinder - jeg er den yngste på 25 år, og de resterende er omkring 45, 48, 55 og 55 år 

Nu lyder det måske som en strikkeklub, men det er det slet ikke - Vi tager ud og spiser sammen engang i mellem, og der er sgu lige så meget fis og ballade i dem, som i mig 

Anmeld

18. juni 2013

Sitrani

MortilElias2010 skriver:

Mmm har EEN veninde, fra min spæde ungdom/barndom siden vi var 10-11 år og hun er et halvt år yngre end mig. Så her er der ingen ældre 

Nej, jeg har heller ingen ældre veninder... Har aldrig stødt på nogen jeg synes var så dejlige, at de skulle være mine veninder ligefrem men det er da fedt, at nogen har ældre eller yngre veninder Jeg har også kun veninder, som er på samme alder som mig, eller 1 år ældre....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.