Hvor gammel er din ældste veninde?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.457 visninger
59 svar
16 synes godt om
18. juni 2013

Sitrani

Ja, som overskriften lyder..

Hvor gammel er din ældste veninde??

Jeg har en kollega på arbejdet, som bare er supersød og sjov, og på nogle punkter minder lidt om mig selv - vi svinger bare godt sammen synes jeg, og hun virker yngre, end hun er..

Jeg er 26 og hun er 38

Det er ikke fordi jeg tænker vi skal gå og være veninder i fritiden osv. men kom bare til at undre mig over, om der er nogen, der har veninder, som er meget ældre end dem selv?? Personligt synes jeg det er fint, hvis man hygger sig i hinandens selskab... Jeg har ikke selv ældre veninder...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2013

emsaroto

Min ældste veninde, som faktisk er en af mine bedste veninder, er 33 

Jeg er selv 22 år.  

Anmeld

18. juni 2013

MomInTheMaking

STN skriver:

Ja, som overskriften lyder..

Hvor gammel er din ældste veninde??

Jeg har en kollega på arbejdet, som bare er supersød og sjov, og på nogle punkter minder lidt om mig selv - vi svinger bare godt sammen synes jeg, og hun virker yngre, end hun er..

Jeg er 26 og hun er 38

Det er ikke fordi jeg tænker vi skal gå og være veninder i fritiden osv. men kom bare til at undre mig over, om der er nogen, der har veninder, som er meget ældre end dem selv?? Personligt synes jeg det er fint, hvis man hygger sig i hinandens selskab... Jeg har ikke selv ældre veninder...

Jeg er selv 26 og har en veninde der fylder 40 til september. Hun har så hverken børn eller familie, så hun har ret meget gang i den, mht. Til kurser, festivaller osv.

Anmeld

18. juni 2013

Munder

Hun er 83, jeg er 37 

Vi har et skønt forhold, og hygger os sammen når vi ses. Hudelsekvens min datter og det er gengældt. Jeg ser ikke alder som en hindring.

Anmeld

18. juni 2013

LinLin

Hun er 64 jeg er 28 vi er tidligere kolleger... Vi ses ikke vildt men drikker da kaffe sammen indimellem

Anmeld

18. juni 2013

Laulund87

33, tror jeg Jeg er 26.

Jeg havde engang en veninde som var 5 år ældre end mig. Vi blev bedste veninder da jeg var 10 og hun var 15. Stor aldersforskel i den alder! Vi var bedste veninder i 5 år, men så voksede vi også fra hinanden

Anmeld

18. juni 2013

Sitrani

Mom In The Making skriver:

Jeg er selv 26 og har en veninde der fylder 40 til september. Hun har så hverken børn eller familie, så hun har ret meget gang i den, mht. Til kurser, festivaller osv.

Skønt for jer

Anmeld

18. juni 2013

Sitrani

LinLin skriver:

Hun er 64 jeg er 28 vi er tidligere kolleger... Vi ses ikke vildt men drikker da kaffe sammen indimellem

Hvor sjovt med sådan et spring, aldersmæssigt Det er da dejligt..

Anmeld

18. juni 2013

lycly

Min ældste veninde er 28, jeg er selv 22. Vi både arbejder sammen og ses privat. Da jeg fik min datter var hun den eneste i min omgangskreds der også havde barn, så der begyndte vi at blive veninder

Anmeld

18. juni 2013

MomInTheMaking

STN skriver:

Skønt for jer

Haha det lød måske som om jeg deltog, men så heldig er jeg dog ikke.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.