intim hårfjerning...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juni 2013

Kay

Elias2010<3 skriver:

Babypudder!! 

Kom gerne en masse på lige efter babering.. Hvidt, ja! Men godt.  

og det gør at der ik kommer små bumser?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2013

hende-der-du-ved-nok

Kay skriver:

hvor har du købt den? 

Bilka

Anmeld

14. juni 2013

Swerg

Kay skriver:

og det gør at der ik kommer små bumser?? 

Her er jeg fri for dem hvis jeg bruger pudder

Anmeld

14. juni 2013

Sabsy

Kay skriver:

den får jeg udslet og svamp af  

Zink salve eller barrierecreme på bagefter :-) Arbejder i plejen og har samme problem, så fik lov til at tage et par prøver med hjem - og det bliver flot og nydeligt :-)

Anmeld

14. juni 2013

mn

Kay skriver:

jeps... det er lige hvad jeg har brug for hjælp til...

jeg får knupper og bumser af at barbere...

jeg tør ik voks... jeps total bange buks... men har ik fundet et sted, og en person jeg tær betro mit underliv og en gang voks....

så tænker at der bør findes et stks masinelt redskab til fjerning af uønsket intim hårvækst... og sådan et vil jeg gerne købe...

men hvor går man hend og får rette vejledning?? og er der nogle af jer der har noge gode/dårlige erfaringer jeg skal havde med??? 

anonyme svar tilladt  

Jeg har en gang hørt at hvis man dupper det med klorhexedin bagefter man har barberet det eller sprøjter det til med koldt vand i et stykke tid bagefter man har gjort det, så skulle det ikke ske, men ellers har jeg ingen forslag

Anmeld

14. juni 2013

Anonym

Jeg overvejer at købe sådan en her  http://www.elgiganten.dk/product/husholdning-pleje/harfjerning/FGL1PE2001/silk-n-flash-go-lux-harfjerner

Ved ikke om den må bruges til intim hårfjerning

Anmeld

14. juni 2013

Kay

Elias2010<3 skriver:

Her er jeg fri for dem hvis jeg bruger pudder

har aldrig prøvet det men det er da værd at prøve... 

Anmeld

14. juni 2013

Kay

Mette N skriver:

Jeg har en gang hørt at hvis man dupper det med klorhexedin bagefter man har barberet det eller sprøjter det til med koldt vand i et stykke tid bagefter man har gjort det, så skulle det ikke ske, men ellers har jeg ingen forslag

har jeg prøvet... men det er ik kun at blive rød jeg får små bumser 

Anmeld

14. juni 2013

Kay

Anonym skriver:

Jeg overvejer at købe sådan en her  http://www.elgiganten.dk/product/husholdning-pleje/harfjerning/FGL1PE2001/silk-n-flash-go-lux-harfjerner

Ved ikke om den må bruges til intim hårfjerning

ved jeg heller ik men min mand har købt en Braun silk epil  som flere har skrevet godt om i denne tråd og den koster kun 229 kr så den skal jeg afprøve senere 

Anmeld

14. juni 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
Kay skriver:

ved jeg heller ik men min mand har købt en Braun silk epil  som flere har skrevet godt om i denne tråd og den koster kun 229 kr så den skal jeg afprøve senere 

Er du sikker på det er silk EPIL? Den hiver jo hårene ud med rod!!  Av 

håber du kommer med en opdatering på resultatet. Har nemlig samme problem  Jeg har også bestilt en braun maskine, dog en der hedder silk and soft, som er en alm barbermaskine. Glæder mig til at afprøve den når den kommer den kostede iøvrigt også kun 229. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.