intim hårfjerning...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juni 2013

BigHope13

Kay skriver:

nej... mit er ik blevet ordnet siden midt i graviditeten  og elna er snart 10 måneder... kan snart flette    ej det skrev jeg ik lige

har fundet ud af eneste andet alternativ er en epilator... medmindre man vil leve med stubbe altid...

så SKAL tage mig sammen til en voksbehandlign... 

Haha ligger flad af grin. får kommentaren flotte fletninger fra manden når han synes det ved at være for stygt men samtidig vil han heller ikke have jeg gær noget ved det da han ved hvor ubehageligt det er for mig i tiden efter.

Individer har jeg nøjes med at trimme og leve med stubberne men når jeg hopper i badettøj skal det altså væk og så lever jeg med de røde knopper og smører alovera på men det bare stadig ikke optimalt.

Ihhh har prøvet sådan en epilator på armen engang for sjov og nej tak du, den skal ikke i nærheden af mine intim områder vil ti gange hellere leve med knopper så

gad også godt blive prof vokset, tror ikke det nær så slemt som hvis man gær det selv og så bliver det gjort ordentlig. vi har bare ikke nogen nærheden af hvor vi bor og tør garanteret ikke ikke når det kommer til stykket

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2013

Chili

Kay skriver:

jeps... det er lige hvad jeg har brug for hjælp til...

jeg får knupper og bumser af at barbere...

jeg tør ik voks... jeps total bange buks... men har ik fundet et sted, og en person jeg tær betro mit underliv og en gang voks....

så tænker at der bør findes et stks masinelt redskab til fjerning af uønsket intim hårvækst... og sådan et vil jeg gerne købe...

men hvor går man hend og får rette vejledning?? og er der nogle af jer der har noge gode/dårlige erfaringer jeg skal havde med??? 

anonyme svar tilladt  

Der er kommet et nyt produkt slik'n flash and go hvor man vist kan laser behandle sig selv derhjemme?

Det skulle være meget godt til de sarte og svære steder

Anmeld

11. juni 2013

Chili

Chili skriver:

Der er kommet et nyt produkt slik'n flash and go hvor man vist kan laser behandle sig selv derhjemme?

Der skulle selvfølgelig stå silk'n flash and go og ikke slik

Anmeld

12. juni 2013

Moma

Prøv sukkerbehandling i stedet for voks -  er noget mere skånsomt og gør ikke så ondt som voks. Men voksnehandling gør ikke så ondt, som man skulle tro. 

Første gang gør måske nok liiidt ondt ....

Anmeld

12. juni 2013

Kay

BigHope13 skriver:

Haha ligger flad af grin. får kommentaren flotte fletninger fra manden når han synes det ved at være for stygt men samtidig vil han heller ikke have jeg gær noget ved det da han ved hvor ubehageligt det er for mig i tiden efter.

Individer har jeg nøjes med at trimme og leve med stubberne men når jeg hopper i badettøj skal det altså væk og så lever jeg med de røde knopper og smører alovera på men det bare stadig ikke optimalt.

Ihhh har prøvet sådan en epilator på armen engang for sjov og nej tak du, den skal ikke i nærheden af mine intim områder vil ti gange hellere leve med knopper så

gad også godt blive prof vokset, tror ikke det nær så slemt som hvis man gær det selv og så bliver det gjort ordentlig. vi har bare ikke nogen nærheden af hvor vi bor og tør garanteret ikke ikke når det kommer til stykket

jeg er nød til at prøve det en dag... men syntes også bare at 400-500 kr. hver 4-6 uge er ret meget at give 

Anmeld

12. juni 2013

Kay

Chili skriver:

ja men den er ik lavet til intime områder  

Anmeld

12. juni 2013

Kay

Moma skriver:

Prøv sukkerbehandling i stedet for voks -  er noget mere skånsomt og gør ikke så ondt som voks. Men voksnehandling gør ikke så ondt, som man skulle tro. 

Første gang gør måske nok liiidt ondt ....

sys bare ik jeg kan finde nogle tæt på mig der tilbyder det... 

Anmeld

12. juni 2013

Flødebollen

Jg har det samme problem. Men jeg bruger veet creme og så får jeg ikke de knopper og bumser.

Man bliver dog ikke fuldstændig glat som hvis man barberede sig. Men jeg synes det er fint bare jeg slipper for de knopper og bumser.

fejl

Anmeld

12. juni 2013

Anonym

Har du prøvet at bruge en lille smule antibakteriel creme bagefter? Jeg mener den indeholder en lav procent klorhexidin og tuben er blå/hvid :-)

Det er det eneste der virker på mig :-)

Anmeld

12. juni 2013

Anonym

Kay skriver:

jeps... det er lige hvad jeg har brug for hjælp til...

jeg får knupper og bumser af at barbere...

jeg tør ik voks... jeps total bange buks... men har ik fundet et sted, og en person jeg tær betro mit underliv og en gang voks....

så tænker at der bør findes et stks masinelt redskab til fjerning af uønsket intim hårvækst... og sådan et vil jeg gerne købe...

men hvor går man hend og får rette vejledning?? og er der nogle af jer der har noge gode/dårlige erfaringer jeg skal havde med??? 

anonyme svar tilladt  

Hva med sådan en  http://www.elgiganten.dk/product/husholdning-pleje/harfjerning/GL1PE2G001/silk-n-glide-harfjerning?scid=INT_BANNER_SILKNGLIDEr

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.