intim hårfjerning...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juni 2013

ønskebørn74

Kay skriver:

jeps... det er lige hvad jeg har brug for hjælp til...

jeg får knupper og bumser af at barbere...

jeg tør ik voks... jeps total bange buks... men har ik fundet et sted, og en person jeg tær betro mit underliv og en gang voks....

så tænker at der bør findes et stks masinelt redskab til fjerning af uønsket intim hårvækst... og sådan et vil jeg gerne købe...

men hvor går man hend og får rette vejledning?? og er der nogle af jer der har noge gode/dårlige erfaringer jeg skal havde med??? 

anonyme svar tilladt  

Jeg har købt en shaver der egentlig er til mænd.. Og den er bare god over alt.. Den heder bodygroom.. den barberer i den ene ende og trimmer i den anden.. Love it.. 

Normalt vokser jeg, men ikke under graviditeten..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2013

Kay

Mor11 skriver:

Er du sikker på det er silk EPIL? Den hiver jo hårene ud med rod!!  Av 

håber du kommer med en opdatering på resultatet. Har nemlig samme problem  Jeg har også bestilt en braun maskine, dog en der hedder silk and soft, som er en alm barbermaskine. Glæder mig til at afprøve den når den kommer den kostede iøvrigt også kun 229. 

ja men det er ik en epilator det er en barbermaskine  

Anmeld

14. juni 2013

Kay

ønskebarn74 skriver:

Jeg har købt en shaver der egentlig er til mænd.. Og den er bare god over alt.. Den heder bodygroom.. den barberer i den ene ende og trimmer i den anden.. Love it.. 

sadan en mortoriseret en? eller bare en almindelig?? 

Anmeld

14. juni 2013

ønskebørn74

Kay skriver:

sadan en mortoriseret en? eller bare en almindelig?? 

Maskine... 

Anmeld

14. juni 2013

Kay

ønskebarn74 skriver:

Maskine... 

så er du nød til at fortælle hvilke mærke og model? uhhh gad godt prøve det der voks... men tænker bare at jeg skal finde et sted hvor jeg føler mig tilpas først 

Anmeld

14. juni 2013

Anonym

Har ikke læst alle svar, men jeg får også nemt knopper og faktisk også bylder - pga indgroede hår.
Jeg barberer i olie, om du bruger babyolie eller solsikkeolie er ligegyldigt, også smører jeg bagefter, som regel i 2-3 dage efter, i enten en teatree Oil (optyndet eller som creme), eller også har jeg købt brintoverilte gel på apoteket, og da det blev svært at få fat i gik jeg over til klorhexidin gel/creme også fra apoteket.
Pt er det teatree oil jeg bruger, blander det med lidt fugtigheds creme.
Jeg barberer til tider også i balsam. Men det vigtigste er cremen bagefter.
Efter jeg er begyndt at bruge rensende creme, har jeg ikke haft bylder, hvilket ellers skete jævnligt før

Anmeld

14. juni 2013

ønskebørn74

Kay skriver:

så er du nød til at fortælle hvilke mærke og model? uhhh gad godt prøve det der voks... men tænker bare at jeg skal finde et sted hvor jeg føler mig tilpas først 

Den heder bodygroom.. 

Anmeld

14. juni 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
ønskebarn74 skriver:

Noooooooo! Den har min kæreste! for he***** da, nå men nu har jeg jo bestilt min egen  

Anmeld

14. juni 2013

ønskebørn74

Kay skriver:

Fra Philips...

http://www.shopmasc.com/Philips-TT2040-Total-Body-Grooming-System_p_287.html

Anmeld

15. juni 2013

mn

Kay skriver:

har jeg prøvet... men det er ik kun at blive rød jeg får små bumser 

det troede jeg også det hjalp på men du må da godt skrive når du finder noget som virker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.