intim hårfjerning...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juni 2013

Sukkerblomst

Mor11 skriver:

jeg tror de har sat prisen op! jeg købte præcis den maskine over præcis den hjemmeside i sidste uge (skal hente den i morgen ), og jeg gav også 229.

øv bøv for en prisstigning.

Ja, rigtig meget øv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2013

Tulipan

Kay skriver:

jeps... det er lige hvad jeg har brug for hjælp til...

jeg får knupper og bumser af at barbere...

jeg tør ik voks... jeps total bange buks... men har ik fundet et sted, og en person jeg tær betro mit underliv og en gang voks....

så tænker at der bør findes et stks masinelt redskab til fjerning af uønsket intim hårvækst... og sådan et vil jeg gerne købe...

men hvor går man hend og får rette vejledning?? og er der nogle af jer der har noge gode/dårlige erfaringer jeg skal havde med??? 

anonyme svar tilladt  

Så lige din tråd.

har ikke læst det hele igennem, men jeg vil bare sige at uanset hvad du bruger til at fjerne hårene med kan du undgå alle knubber og bumser ved at smøre silikonebaseret glidecreme på efter du har fjernet hårene. Der virker hver gang for mig. Har brugt det mange år og det virker altid det eneste downside er at det er ret dyrt, men i forholds til at betale for at blive vokset osv er det helt klart billigere

Anmeld

17. juni 2013

sus73

Sukkerblomst skriver:

Ja, rigtig meget øv

Hapii har den også, og de leverer dagen efter man har bestilt (modsat Elgiganten der ofte er en evighed om at sende):

http://www.happii.dk/product.aspx?prodid=404541

Pris 289 kr.

De har den også i en lidt mere avanceret udgave, hvor man kan oplade den:

http://www.happii.dk/product.aspx?prodid=404542

Anmeld

18. juni 2013

Kay

Sukkerblomst skriver:

Du skriver den koster 229 kr

på linket står det som om den koster 389 kr.

Så hvad har du givet for den ??

i går aftes da jeg linkede til den stod den til 229 som jeg har givet for den 

Anmeld

18. juni 2013

Kay

Anonym23 skriver:

Så lige din tråd.

har ikke læst det hele igennem, men jeg vil bare sige at uanset hvad du bruger til at fjerne hårene med kan du undgå alle knubber og bumser ved at smøre silikonebaseret glidecreme på efter du har fjernet hårene. Der virker hver gang for mig. Har brugt det mange år og det virker altid det eneste downside er at det er ret dyrt, men i forholds til at betale for at blive vokset osv er det helt klart billigere

har prøvet og det virker ikke... 

Anmeld

18. juni 2013

Tulipan

Kay skriver:

har prøvet og det virker ikke... 

Okay mærkeligt:/

men dejligt du har fundet noget nu der virker

Anmeld

18. juni 2013

Miss BananaHammock

Kay skriver:

jeps... det er lige hvad jeg har brug for hjælp til...

jeg får knupper og bumser af at barbere...

jeg tør ik voks... jeps total bange buks... men har ik fundet et sted, og en person jeg tær betro mit underliv og en gang voks....

så tænker at der bør findes et stks masinelt redskab til fjerning af uønsket intim hårvækst... og sådan et vil jeg gerne købe...

men hvor går man hend og får rette vejledning?? og er der nogle af jer der har noge gode/dårlige erfaringer jeg skal havde med??? 

anonyme svar tilladt  

Da jeg var ung og brugte timer på stranden i en lille bikini (laaang tid siden) - brugte jeg visage klinikkerne fordi de har sukkervoks og det er, efter min mening, ikke så smertefuldt som alm. voks.

http://www.visage-klinik.dk/

De kalder det bodysugaring.

Anmeld

18. juni 2013

Sukkerblomst

Kay skriver:

i går aftes da jeg linkede til den stod den til 229 som jeg har givet for den 

Godt så..... Bare et bevis på at priserne hurtig stiger

Anmeld

18. juni 2013

Kay

Sukkerblomst skriver:

Godt så..... Bare et bevis på at priserne hurtig stiger

ja desværre...  

Anmeld

19. juni 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11

Bum..... Ja, nu prøvede jeg så min shaver og øøøøøh. Jeg er da ikke rød og knoppet som jeg ellers plejer 

Men jeg er sgu heller ikk særlig glat 

Synes godt nok jeg kørte rundt på benene MANGE gange før næsten alle hårene er væk, men der er stadig lidt. Og intimt, tja, det ser pænere ud i spejlet, men føles daggammelt (bittesmå kradsene stubbe, hvis man kører hånden op ad eller til siden) og det tog laaaaang tid at få det hele med. 

Så lidt en blandet oplevelse.

stiller jeg for store krav, eller er det sådan for alle? Synes også det virker ulogisk at kunne blive helt glat, når barberbladene er dækket af den der hullede metalhætte. Hmm 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.