intim hårfjerning...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juni 2013

Kay

Mor11 skriver:

Bum..... Ja, nu prøvede jeg så min shaver og øøøøøh. Jeg er da ikke rød og knoppet som jeg ellers plejer 

Men jeg er sgu heller ikk særlig glat 

Synes godt nok jeg kørte rundt på benene MANGE gange før næsten alle hårene er væk, men der er stadig lidt. Og intimt, tja, det ser pænere ud i spejlet, men føles daggammelt (bittesmå kradsene stubbe, hvis man kører hånden op ad eller til siden) og det tog laaaaang tid at få det hele med. 

Så lidt en blandet oplevelse.

stiller jeg for store krav, eller er det sådan for alle? Synes også det virker ulogisk at kunne blive helt glat, når barberbladene er dækket af den der hullede metalhætte. Hmm 

jeg opgav på benene... men der har jeg heller ik problemer med knupper... men fik et rigtig godt resulata intimt havde ingen af toppende på og brugte den side med skæreblade forrest når jeg kørte  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2013

marius' mor

Det lyder nok lidt fjollet, men jeg bruge en Roll on neutral som jeg ruller på efter barberne, bruger den selvfølgelig kun dertil.. Den er god til lukke porerne og mindske irritation efter barberne.. 

Anmeld

19. juni 2013

Kay

marius' mor skriver:

Det lyder nok lidt fjollet, men jeg bruge en Roll on neutral som jeg ruller på efter barberne, bruger den selvfølgelig kun dertil.. Den er god til lukke porerne og mindske irritation efter barberne.. 

ja det lydder fjollet  men det må prøves  

Anmeld

19. juni 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
Kay skriver:

jeg opgav på benene... men der har jeg heller ik problemer med knupper... men fik et rigtig godt resulata intimt havde ingen af toppende på og brugte den side med skæreblade forrest når jeg kørte  

nu har kæresten lige inspiceret resultatet og han er godt tilfreds, og synes det er meget pænere end det plejer! Haha 

det er også lige som om det er mere glat nu? Måske fordi huden var lidt kold ude på badeværelset ? Hmm, nå, men ikke desto mindre, er det denne metode der vil blive brugt fremover  

Benene synes han også er fine, meeeeeen, jeg kan altså finde flere steder hvor den ikk har taget det ordenligt. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.