intim hårfjerning...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20.915 visninger
93 svar
24 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
11. juni 2013

Kay

jeps... det er lige hvad jeg har brug for hjælp til...

jeg får knupper og bumser af at barbere...

jeg tør ik voks... jeps total bange buks... men har ik fundet et sted, og en person jeg tær betro mit underliv og en gang voks....

så tænker at der bør findes et stks masinelt redskab til fjerning af uønsket intim hårvækst... og sådan et vil jeg gerne købe...

men hvor går man hend og får rette vejledning?? og er der nogle af jer der har noge gode/dårlige erfaringer jeg skal havde med??? 

anonyme svar tilladt  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2013

Mother-love

Jg har det samme problem. Men jeg bruger veet creme og så får jeg ikke de knopper og bumser.

Man bliver dog ikke fuldstændig glat som hvis man barberede sig. Men jeg synes det er fint bare jeg slipper for de knopper og bumser.

Anmeld

11. juni 2013

Klumpe-dumpe

Kay skriver:

jeps... det er lige hvad jeg har brug for hjælp til...

jeg får knupper og bumser af at barbere...

jeg tør ik voks... jeps total bange buks... men har ik fundet et sted, og en person jeg tær betro mit underliv og en gang voks....

så tænker at der bør findes et stks masinelt redskab til fjerning af uønsket intim hårvækst... og sådan et vil jeg gerne købe...

men hvor går man hend og får rette vejledning?? og er der nogle af jer der har noge gode/dårlige erfaringer jeg skal havde med??? 

anonyme svar tilladt  

Har du prøvet at smøre babyolie på efter barbering?

Anmeld

11. juni 2013

Kay

michelledam skriver:

Jg har det samme problem. Men jeg bruger veet creme og så får jeg ikke de knopper og bumser.

Man bliver dog ikke fuldstændig glat som hvis man barberede sig. Men jeg synes det er fint bare jeg slipper for de knopper og bumser.

den får jeg udslet og svamp af  

Anmeld

11. juni 2013

Kay

Ariel skriver:

Har du prøvet at smøre babyolie på efter barbering?

jeps har prøvet... har også købt de værste sæber, cremer og brugt ting fra køkken af gamle husråd... virker ik her...  og hvis det virker får jeg svamp af det 

Anmeld

11. juni 2013

Mother-love

Kay skriver:

den får jeg udslet og svamp af  

Mhm øv da. Har du prøvet at skrabe dig med hårene?

Anmeld

11. juni 2013

Kay

michelledam skriver:

Mhm øv da. Har du prøvet at skrabe dig med hårene?

jeps... + diverse olier, cremer, sæber der lover ingen knopper... har prøvet alt tror jeg 1 ting har virket, noget sæbe noget med det fik jeg svamp af hver gang jeg brugte det... 

har et ret hysterisk miljø der nede der ik vil ha noget fremmet på besøg selv nogle slags glidemiddel giver mig svamp 

Anmeld

11. juni 2013

Mother-love

Kay skriver:

jeps... + diverse olier, cremer, sæber der lover ingen knopper... har prøvet alt tror jeg 1 ting har virket, noget sæbe noget med det fik jeg svamp af hver gang jeg brugte det... 

har et ret hysterisk miljø der nede der ik vil ha noget fremmet på besøg selv nogle slags glidemiddel giver mig svamp 

Puha ja så er jeg Tom for ideer. Håber du finder en løsning.

Anmeld

11. juni 2013

Kay

michelledam skriver:

Puha ja så er jeg Tom for ideer. Håber du finder en løsning.

ja det er også derfor jeg tænker der må findes en "trimmer" ting... der kan tage det 

Anmeld

11. juni 2013

Mother-love

Kay skriver:

ja det er også derfor jeg tænker der må findes en "trimmer" ting... der kan tage det 

Altså du kan sagtens trimme dig. Men du bliver ikke glat. Man kan få en trimmer der hiver hårene ud. Meeen når voksen ikke er noget tænker jeg heller ikke at en trimmer der hiver hårene ud er noget.
Kæresten og jeg har prøvet at vokse os en gang sammen. Og jeg gør det aldrig igen. Jeg kunne ikke holde ud at have noget på iter dage. Bare dynen ramte når jeg lå trussels var jeg ved at skrige. Jeg var så hævet og rød det var vanvittig. Men self. Da disse smerter var ovre var det top lækkert og mange dage. Men hold nu op en omgang.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.