Bør en dreng eje en dukkevogn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juni 2013

DianaRJS

Janni. skriver:

Vi snakkede lige om det herhjemme og kan ikke helt blive enige.  Vi taler om nedestående dukkevogn, evt male den. 

Har din dreng en dukkevogn?

self kan han det, dog købte vi en brio gåvogn til vores, som har været brugt til min søsters dukker, og til at transportere deres bedste ven (katten) i så det er sgu lidt blevet brugt til samme formål men ja mine drenge leger også med dukker

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2013

Faith

Jeg kan overhovedet ikke se problemet i at en dreng leger med en dukkevogn. Ligesom jeg heller ikke kan se problemet i at en pige leger med biler.

Anmeld

10. juni 2013

esioul

Mor og meget mere skriver:

Hvis han brændende ønskede sig en, ville du så bevidst undlade at opfylde hans ønske? Rigtige mænd triller da også en tur med barnevognen...

Nu synes jeg der er forskel på om en far går med barnevognen eller man bevidst køber en barnevogn til ens dreng.

Vil sige det kommer meget an på hvilken barnevogn det er. Er det en der går i arv eller lign ville jeg tage imod. Men jeg ville godt nok ikke gå ud og købe sådan en rigtig tøsevogn til min søn. Men det er jo bare min mening

Anmeld

10. juni 2013

Mum33

esioul skriver:

Nu synes jeg der er forskel på om en far går med barnevognen eller man bevidst køber en barnevogn til ens dreng.

Vil sige det kommer meget an på hvilken barnevogn det er. Er det en der går i arv eller lign ville jeg tage imod. Men jeg ville godt nok ikke gå ud og købe sådan en rigtig tøsevogn til min søn. Men det er jo bare min mening

Hvorfor ikke om jeg må spørge ?  

Anmeld

10. juni 2013

foto på lærred

Selvfølgelig. Må far da heller ikke gå en tur med sit barn i barnevognen

Anmeld

10. juni 2013

esioul

l.b. skriver:

Hvorfor ikke om jeg må spørge ?  

Fordi jeg synes dukkevogne er for piger. Så hellere købe en gå vogn eller lign

Men som sagt er der jo forskel på hvor tøset barnevognene er.  

Anmeld

10. juni 2013

Isabella_mor

I don't see any problem

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

10. juni 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Ja det kan han da sagtens  Det er jo både far og mor der går rundt med barnevogn/klapvogn. 

jeg ville heller ikke male den. En far går da også gå tur med sit barn i en rød barnevogn.  Børn deler ikke op i drengefarver og pigeFarver...det er kun os voksne og det gør vi lidt for meget nogle gange 

Anmeld

10. juni 2013

Mum33

Isabella_mor skriver:

I don't see any problem

Ha - hvor cool. 

Anmeld

10. juni 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Isabella_mor skriver:

I don't see any problem

Sejt især i relation til at han har en bikerjakke på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.