Bør en dreng eje en dukkevogn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juni 2013

Krussedulle

Janni. skriver:

Vi snakkede lige om det herhjemme og kan ikke helt blive enige.  Vi taler om nedestående dukkevogn, evt male den. 

Har din dreng en dukkevogn?

Min dreng på 2, ønskede sig en dukke, så det fik han

Der fulgte sådan en bære-dims med, som er dukkens seng

Han må få det han ønsker at lege med!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2013

Rødhætte

Janni. skriver:

Vi snakkede lige om det herhjemme og kan ikke helt blive enige.  Vi taler om nedestående dukkevogn, evt male den. 

Selvfølgelig kan en dreng eje en dukkevogn. Har selv snakket om at købe en til min søn

Anmeld

10. juni 2013

lycly

Jeg ville ikke give min søn en dukkevogn men i stedet en gåvogn

Anmeld

10. juni 2013

annec

Janni. skriver:

Min dreng på 21 måneder, elsker dukker og vogne..
Han har fået han egen baby :-) og han elsker den! Men manden går ikke med til en dukkevogn også!

Anmeld

10. juni 2013

AnneBJ

Min søn har en lyserød dukkevogn. Den putter han troligt baby (dukken) i, giver tæppe på, kysser godnat, siger "sov godt" og triller tur med den. Faren brokker over farven, men gider alligevel ikke have besvær med at male/spraymale den

Anmeld

10. juni 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Helt sikkert

overvejer faktisk selv at lave sønnens gåvogn om til en dukkevogn og prøve at finde nogle dukker til ham da han er så superglad for det når vi er hos mormor.. så har hun både dukker, sutter, sutteflasker skeer og tallerkner og dukkevogn og seng så sidder de to og hygger med at give dukkerne sut eller pakke dem i vognen og så går sønnen rundt i lejligheden med dem

Synes bare det viser at de kan finde ud af at give omsorg videre og for os er det rigtig dejligt at se at det virker og at vi kan give ham det vi selv manglede i vores opvækst

Anmeld

10. juni 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Ja, selvfølgelig

Her leger storebror også med lillesøsters dukker, barnevogn mv. Ligesom at lillesøster leget med storebrors biler. Kan overhovedet slet ikke se noget galt i det.

Anmeld

10. juni 2013

camilla10

Janni. skriver:

min søn har ikke dukkevogn. men han har min røde dukkevugge fra jeg var barn.her putter han bamse og synger for ham som han selv bliver puttet 

Anmeld

10. juni 2013

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Bør en far gå med barnevognen, kunne man også spørge... Selvfølgelig skal drenges dukker også have en vogn, hvis de (drengene) viser interesse for det. Det ville da være fjollet at gøre børnenes legetøj mere kønsopdelt, end de voksnes liv er. 

Anmeld

10. juni 2013

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
esioul skriver:

Jeg ville ikke købe en bevidst til en dreng. Men havde han en søster der havde en og ville bruge den er det jo sådan det er

Hvis han brændende ønskede sig en, ville du så bevidst undlade at opfylde hans ønske? Rigtige mænd triller da også en tur med barnevognen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.