Nu med plet på straffeattesten!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juni 2013

MortilElias2010

Anonym skriver:

Nej, jeg blev også ked af det og måtte græde foran politiet, hvilket ikke ligner mig at græde, jeg er stærk indeni... Men her brød jeg sammen, at de ikke bare kunne skanne dem ind og lade mig komme hjem igen, jeg forstår det slet ikke... SÅ nu føles det lidt som om at alt bare er ødelagt.  

Plus, jeg fik afvide at jeg aldrig måtte sætte mine ben i den butik mere... Øv, 

Det er en STYRKE at kunne grine OG græde Jeg var godt nok blevet rystet i min grundvold hvis det var sket for mig. Især når det ikke var planlagt og man bare slet ikke kan modbevise eller bevise sin skyld/uskyld. Amen er så ked af det på dine vegne 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2013

Silas&Mille

Anonym skriver:

Læs længere oppe, det var en vogn ikke kurv, har rettet det, jeg siger bare altid kurv, uanset om det er en vogn eller ej.  

Har lige læst resten af tråden
Havde haft den åben lidt tid inden jeg skrev.

Synes faktisk det umiddelbart virker som lidt overkill at politiet er tilkaldt inden vagten/butiksdetektiven overhovedet snakker med dig.

Men hold kæft hvor er det surt. Føler med dig 

Anmeld

6. juni 2013

Diana2013

Anonym skriver:

Tja ved ikke hvor jeg skal starte henne, er ked, skuffet og irreteret på samme tid.. Men kan prøve at forklare det så godt som jeg kan... 

Jeg var idag i en butik, handler ind, går med vognen hen til en kasse hvor jeg får skannet mine varer, jeg får så ikke lagt alle varene op, så de bliver skannet ind ( Har min datter med på slæb, som er overtræt) Jeg er så stresset at jeg fuldstændig glemmer det. Her er så tale om 3 varer, som i alt bliver 157 ,-kr.... Jeg går så ud af butikken, når lige væk fra kassen hvor en mand farer hen imod mig & siger "Undskyld, vil du lige komme herhen" Jeg siger ja da, så tager han sku fat i mig og ber mig om at komme med ind på kontoret, så siger jeg hvad sker der? Han siger "Politiet kommer om lidt og afhører dig" HVAD?!??! 

Så kommer politiet, jeg sidder der helt frustreret og prøver at forklare at jeg var stresset og har glemt det!! De siger så "Ja dårlige undskyldninger er der nok af!" Så her sidder jeg her hjemme, med dårlig samvittighed og er pisse ked, de siger jeg bliver sigtet og får en bøde samt en plet på straffe attesten, jeg skal begynde på uddannelse til august hvor jeg ville tage et deltidsarbejde ved siden af, så jeg slipper for de su lån osv, men bum... Det kan jeg så ikke nu!!

Jeg ved fandme ikke hvad jeg skal gøre, er helt færdig!

super øv og håber forståelse fra arbejdsgiver ;(

Anmeld

6. juni 2013

Kildebakken

Jeg tror ikke det bliver umuligt for dig at få et job, hvis du forklarer din kommende arbejdsgiver hvordan du fik en plettet straffeattest. Det bliver måske ikke let, men med lidt anstrengelse kan du godt være heldig. 

Sikke en stupid butiksdedektiv... Det kunne ske for alle, men søvnmangel og uroligt barn, tror jeg. 

Anmeld

6. juni 2013

chael

Anonym skriver:

Tja ved ikke hvor jeg skal starte henne, er ked, skuffet og irreteret på samme tid.. Men kan prøve at forklare det så godt som jeg kan... 

Jeg var idag i en butik, handler ind, går med vognen hen til en kasse hvor jeg får skannet mine varer, jeg får så ikke lagt alle varene op, så de bliver skannet ind ( Har min datter med på slæb, som er overtræt) Jeg er så stresset at jeg fuldstændig glemmer det. Her er så tale om 3 varer, som i alt bliver 157 ,-kr.... Jeg går så ud af butikken, når lige væk fra kassen hvor en mand farer hen imod mig & siger "Undskyld, vil du lige komme herhen" Jeg siger ja da, så tager han sku fat i mig og ber mig om at komme med ind på kontoret, så siger jeg hvad sker der? Han siger "Politiet kommer om lidt og afhører dig" HVAD?!??! 

Så kommer politiet, jeg sidder der helt frustreret og prøver at forklare at jeg var stresset og har glemt det!! De siger så "Ja dårlige undskyldninger er der nok af!" Så her sidder jeg her hjemme, med dårlig samvittighed og er pisse ked, de siger jeg bliver sigtet og får en bøde samt en plet på straffe attesten, jeg skal begynde på uddannelse til august hvor jeg ville tage et deltidsarbejde ved siden af, så jeg slipper for de su lån osv, men bum... Det kan jeg så ikke nu!!

Så går man til en advokat og klager...

Hvis de vil bevise det var med vilje, så må de jo fremvise en overvågning...

Anmeld

6. juni 2013

Rikke _ Mor til Ida <3

Jeg undrer mig mere over at de ikke tror på dig når du har betalt de andre varer?! Ja altså.. Hvem ligger halvdelen af varerne op på båndet for at stjæle resten? 

Kram til dig 

Anmeld

6. juni 2013

Kløver

Anonym skriver:

Nej, jeg blev også ked af det og måtte græde foran politiet, hvilket ikke ligner mig at græde, jeg er stærk indeni... Men her brød jeg sammen, at de ikke bare kunne skanne dem ind og lade mig komme hjem igen, jeg forstår det slet ikke... SÅ nu føles det lidt som om at alt bare er ødelagt.  

Plus, jeg fik afvide at jeg aldrig måtte sætte mine ben i den butik mere... Øv, 

Ej undskyld men synes godt nok det er langt ude latterligt, de kunne da se du havde din datter med og stod i en stresset situation, som kan ske for alle, hold fast de overreagerer

Stort kram til dig, tænk de tror at man helt seriøst vil gøre sig til tyv for 157kr når man er ude og handle stort

Anmeld

6. juni 2013

FruJacobsen

Ej, hvor er det en urimelig opførsel fra butikkens side! Stakkels dig! Kunne de da slet ikke forstå situationen og se, at du var stresset og med træt pige på armen? Helt ærligt! Jeg synes, at du skal skrive et brev til butikschefen - eller hvis det er en større kæde som Dansk Supermarked eller Coop, så send beskeden højere op - og forklare dem hele situationen.....at det kan have store konsekvenser for dig og din fremtidige jobsituation og at du self. er virkelig ked af det, der er sket. Men ØV for en oplevelse! Jeg håber, at de finder frem til en løsning, så du ikke skal straffes for dum fejl! 

Anmeld

6. juni 2013

Alexander&Lærke

Ej hold da op, sikke en omgang, tænk at de ikke engang kunne se at du var mor med barn på armen og kunne ligge 2 og 2 sammen.  Gå aldrig i den butik igen.... 

Anmeld

6. juni 2013

Isabella_mor

Anonym skriver:

ej hvor strængt.!!! 

nu har jeg selv arbejdet i butik, og der var vi da efter alle der stjal, men du har jo ikke gjort det med vilje... tænk at de ikke engang kan se det.!! 

kan du ikke ringe og klage eller sådan noget.... du fortjener da ikke at få en plet bare fordi du glemte at ligge dine varer på båndet. det var jo ikke noget du havde planlagt..

jeg kan godt forstå at butikken bliver nødt til at slå ned på det, men de må da kunne se på overvågningsbillederne at din datter måske har stresset dig eller et eller andet...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.