Nu med plet på straffeattesten!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.551 visninger
54 svar
63 synes godt om
6. juni 2013

Anonym trådstarter

Tja ved ikke hvor jeg skal starte henne, er ked, skuffet og irreteret på samme tid.. Men kan prøve at forklare det så godt som jeg kan... 

Jeg var idag i en butik, handler ind, går med vognen hen til en kasse hvor jeg får skannet mine varer, jeg får så ikke lagt alle varene op, så de bliver skannet ind ( Har min datter med på slæb, som er overtræt) Jeg er så stresset at jeg fuldstændig glemmer det. Her er så tale om 3 varer, som i alt bliver 157 ,-kr.... Jeg går så ud af butikken, når lige væk fra kassen hvor en mand farer hen imod mig & siger "Undskyld, vil du lige komme herhen" Jeg siger ja da, så tager han sku fat i mig og ber mig om at komme med ind på kontoret, så siger jeg hvad sker der? Han siger "Politiet kommer om lidt og afhører dig" HVAD?!??! 

Så kommer politiet, jeg sidder der helt frustreret og prøver at forklare at jeg var stresset og har glemt det!! De siger så "Ja dårlige undskyldninger er der nok af!" Så her sidder jeg her hjemme, med dårlig samvittighed og er pisse ked, de siger jeg bliver sigtet og får en bøde samt en plet på straffe attesten, jeg skal begynde på uddannelse til august hvor jeg ville tage et deltidsarbejde ved siden af, så jeg slipper for de su lån osv, men bum... Det kan jeg så ikke nu!!

Jeg ved fandme ikke hvad jeg skal gøre, er helt færdig!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2013

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
Hold kæft hvor surt altså Øv, øv, øv. Hvor er det bare irritenrede. Også pga. du ikke kan bevise din uskyld......

Anmeld

6. juni 2013

Englehår

6. juni 2013

HeidiØ

Anonym skriver:

Tja ved ikke hvor jeg skal starte henne, er ked, skuffet og irreteret på samme tid.. Men kan prøve at forklare det så godt som jeg kan... 

Jeg var idag i en butik, handler ind, går med kurven hen til en kasse hvor jeg får skannet mine varer, jeg får så ikke lagt alle varene op, så de bliver skannet ind ( Har min datter med på slæb, som er overtræt) Jeg er så stresset at jeg fuldstændig glemmer det. Her er så tale om 3 varer, som i alt bliver 157 ,-kr.... Jeg går så ud af butikken, når lige væk fra kassen hvor en mand farer hen imod mig & siger "Undskyld, vil du lige komme herhen" Jeg siger ja da, så tager han sku fat i mig og ber mig om at komme med ind på kontoret, så siger jeg hvad sker der? Han siger "Politiet kommer om lidt og afhører dig" HVAD?!??! 

Så kommer politiet, jeg sidder der helt frustreret og prøver at forklare at jeg var stresset og har glemt det!! De siger så "Ja dårlige undskyldninger er der nok af!" Så her sidder jeg her hjemme, med dårlig samvittighed og er pisse ked, de siger jeg bliver sigtet og får en bøde samt en plet på straffe attesten, jeg skal begynde på uddannelse til august hvor jeg ville tage et deltidsarbejde ved siden af, så jeg slipper for de su lån osv, men bum... Det kan jeg så ikke nu!!

Jeg ved fandme ikke hvad jeg skal gøre, er helt færdig!

Øv nej, hvor er det altså bare brand uheldigt!!

Men hvordan.. altså, jeg mener, tog du kurven med ud gennem kassen, eller hvordan med de 3 varer du havde overset?

Anmeld

6. juni 2013

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
Men jeg er nødt til at spørge. Hvordan har du ikke kunne se de 3 andre varer i kurven når nu du var igang med at ligge dem op på båndet?? Og hvordan er de endt i din pose/arm eller hvad det nu var du havde de andre varer du havde betalt for når de lå i kurven??
Det er ikke for at klantre dig men jeg er bare nysgerrig. Men ved godt selv hvad stress det kan gøre

Anmeld

6. juni 2013

Anonym trådstarter

HeidiØ skriver:

Øv nej, hvor er det altså bare brand uheldigt!!

Men hvordan.. altså, jeg mener, tog du kurven med ud gennem kassen, eller hvordan med de 3 varer du havde overset?

Igen fejl. mener self en vogn  

Jeg kalder altid en vogn for en kurv.. Sorry, håber du forstår, min datter sad oppe i vognen.

Anmeld

6. juni 2013

Anonym trådstarter

Omsorgsgiver skriver:

Men jeg er nødt til at spørge. Hvordan har du ikke kunne se de 3 andre varer i kurven når nu du var igang med at ligge dem op på båndet?? Og hvordan er de endt i din pose/arm eller hvad det nu var du havde de andre varer du havde betalt for når de lå i kurven??
Det er ikke for at klantre dig men jeg er bare nysgerrig. Men ved godt selv hvad stress det kan gøre

Rettelse, med kurv mener jeg vogn, som min datter sad i, i den der man kan skubbe ud og sætte dem i, hvor hendes pusletaske lå nede i kurven ved siden af varerne, så derfor overså jeg det 

Anmeld

6. juni 2013

HeidiØ

Anonym skriver:

Igen fejl. mener self en vogn  

Jeg kalder altid en vogn for en kurv.. Sorry, håber du forstår, min datter sad oppe i vognen.

Arh okay, jeg så giver det mening!

Ej for hulen da altså - sikke en gang møg!

til dig. Der er jo nok ikke så meget at stille op desværre.

Anmeld

6. juni 2013

Christina91

ØV hvor er det surt. Jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige. Jeg har prøvet at arbejde i butik og stå på den anden side af kassen, og det sker jo bare desværre engang imellem at kunderne glemmer at ligge nogle af varene op. Hvis vi opdager det, så plejer vi at sige pænt til kunden at de har glemt nogle varer, men jeg har også prøvet hvor jeg ikke har opdaget det, og der så var en butiksdelektiv så opdagede kunden, som faktisk var en kollega, og hele situationen blev meghet ubehagelig for begge parter. Dog gik det slet ikke så vidt som i din historie. Her troede chefen på kollegaen, og der skete intet med hende, hun fik lov til at beholde sit job. Til gengæld blev jeg udstillet helt vildt, da det blev lagt ud som om det var min fejl, hvilket var meget ubehageligt!

Jeg ved ikke hvad jeg ellers skal sige, men jeg håber virkelig at der kommer en god løsning for jer.

Anmeld

6. juni 2013

Anonym trådstarter

HeidiØ skriver:

Arh okay, jeg så giver det mening!

Ej for hulen da altså - sikke en gang møg!

til dig. Der er jo nok ikke så meget at stille op desværre.

Tak, ja det er bare skide ærgeligt... ;( 

Er helt grædefærdig, har aldrig i mit liv stjålet noget som helst, kun slik fra slikbutikken som man selv blander da jeg var 6! men er slet ikke opdraget på den måde.! Blev ved og ved med at sige kan i ikke bare lige skanne varerne ind så, jeg har altså penge med, men nej. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.