Nu med plet på straffeattesten!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juni 2013

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
Anonym skriver:

Rettelse, med kurv mener jeg vogn, som min datter sad i, i den der man kan skubbe ud og sætte dem i, hvor hendes pusletaske lå nede i kurven ved siden af varerne, så derfor overså jeg det 

Ok. Så forstår jeg bedre.
Men det er øv, øv med atter mere øv på

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2013

Anonym trådstarter

Christina91 skriver:

ØV hvor er det surt. Jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige. Jeg har prøvet at arbejde i butik og stå på den anden side af kassen, og det sker jo bare desværre engang imellem at kunderne glemmer at ligge nogle af varene op. Hvis vi opdager det, så plejer vi at sige pænt til kunden at de har glemt nogle varer, men jeg har også prøvet hvor jeg ikke har opdaget det, og der så var en butiksdelektiv så opdagede kunden, som faktisk var en kollega, og hele situationen blev meghet ubehagelig for begge parter. Dog gik det slet ikke så vidt som i din historie. Her troede chefen på kollegaen, og der skete intet med hende, hun fik lov til at beholde sit job. Til gengæld blev jeg udstillet helt vildt, da det blev lagt ud som om det var min fejl, hvilket var meget ubehageligt!

Jeg ved ikke hvad jeg ellers skal sige, men jeg håber virkelig at der kommer en god løsning for jer.

Tak, ja jeg har også selv arbejdet i butik som ung og kan da huske at hvis folk havde glemt noget og de blev "opdaget" af detektiven, så fik de bare lov til lige at betale dem og smutte igen, men det måtte jeg ikke, så der sidder jeg, stortudene til politiet, som jo self intet kan stille op, for på overvågningen så går jeg jo bare.

Anmeld

6. juni 2013

Kamulla

Årh puha... Har engang prøvet det med noget vaskepulver og opdagede. Det førstda jeg var kommet helt ud af centeret.. Havde smidt deu under vognen som jeg ellers aldrig plejer at ligge ting men havde så meget lort. Vognen da det var stor indkøbsdag.. Gik op med det igen og sagde jeg gerne vil betale.. Tror der var 5 for 100kr eller sådan... Me tænk hvis jeg var blevet anmeldt... Ejj... Kram

Anmeld

6. juni 2013

Anonym trådstarter

Kamulla skriver:

Årh puha... Har engang prøvet det med noget vaskepulver og opdagede. Det førstda jeg var kommet helt ud af centeret.. Havde smidt deu under vognen som jeg ellers aldrig plejer at ligge ting men havde så meget lort. Vognen da det var stor indkøbsdag.. Gik op med det igen og sagde jeg gerne vil betale.. Tror der var 5 for 100kr eller sådan... Me tænk hvis jeg var blevet anmeldt... Ejj... Kram

Puha, ja jeg havde også gået ind igen og betalt det når jeg først var kommet ud og havde opdaget det, men var stresset, hvilket jeg normalt aldrig er, men skulle nå hjem inden min mor kom og ville lige handle først. og med en træææææt pige, så gik det bare af lort til!  ØV! 

Anmeld

6. juni 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ej hvor er det bare træls for dig!! 

Kender godt det med at man lige har overset en vare midt i travlheden!! Her for noget tid siden opdagede jeg først da jeg kom hjem, og sku tømme barnvognen, at jeg havde glemt at betale for en pakke tandpasta, som alberte havde snuppet ud af kurven, og fået puttet ned uder dynen. 

Syntes det var så mega pinligt, men man har jo altså ik gjort det med vilje!! Vh stine

Anmeld

6. juni 2013

MortilElias2010

Anonym skriver:

Tja ved ikke hvor jeg skal starte henne, er ked, skuffet og irreteret på samme tid.. Men kan prøve at forklare det så godt som jeg kan... 

Jeg var idag i en butik, handler ind, går med vognen hen til en kasse hvor jeg får skannet mine varer, jeg får så ikke lagt alle varene op, så de bliver skannet ind ( Har min datter med på slæb, som er overtræt) Jeg er så stresset at jeg fuldstændig glemmer det. Her er så tale om 3 varer, som i alt bliver 157 ,-kr.... Jeg går så ud af butikken, når lige væk fra kassen hvor en mand farer hen imod mig & siger "Undskyld, vil du lige komme herhen" Jeg siger ja da, så tager han sku fat i mig og ber mig om at komme med ind på kontoret, så siger jeg hvad sker der? Han siger "Politiet kommer om lidt og afhører dig" HVAD?!??! 

Så kommer politiet, jeg sidder der helt frustreret og prøver at forklare at jeg var stresset og har glemt det!! De siger så "Ja dårlige undskyldninger er der nok af!" Så her sidder jeg her hjemme, med dårlig samvittighed og er pisse ked, de siger jeg bliver sigtet og får en bøde samt en plet på straffe attesten, jeg skal begynde på uddannelse til august hvor jeg ville tage et deltidsarbejde ved siden af, så jeg slipper for de su lån osv, men bum... Det kan jeg så ikke nu!!

Jeg ved fandme ikke hvad jeg skal gøre, er helt færdig!

Ej hvor er det dog en rigtig lorteoplevelse. Forstår simpelthen ikke at de ikke gav dig en chance  Især når du havde pengene og ikke i din reneste intention havde tænkt dig at stjæle. Kan ikke forstå hvorfor det blev så vigtig en sag ud af det. Hold nu kæft mand... ! 

Anmeld

6. juni 2013

Anonym trådstarter

StineW79 skriver:

Ej hvor er det bare træls for dig!! 

Kender godt det med at man lige har overset en vare midt i travlheden!! Her for noget tid siden opdagede jeg først da jeg kom hjem, og sku tømme barnvognen, at jeg havde glemt at betale for en pakke tandpasta, som alberte havde snuppet ud af kurven, og fået puttet ned uder dynen. 

Syntes det var så mega pinligt, men man har jo altså ik gjort det med vilje!! Vh stine

Nej præcis, det var ikke med vilje, jeg vidste det IKKE. men på overvågningen ser det jo ud som om jeg ikke ligger dem op hvilket jeg jo hellere ikke gør fordi jeg glemmer dem, men de kan ikke se det ligner en fejl.  

Anmeld

6. juni 2013

Silas&Mille

Pisse surt... 

Men jeg tænker også lige, hvordan kunne det ske hvis du havde en kurv. Normalt må man ikke tage kurven med ud af butikken ...

Anmeld

6. juni 2013

Anonym trådstarter

MortilElias2010 skriver:

Ej hvor er det dog en rigtig lorteoplevelse. Forstår simpelthen ikke at de ikke gav dig en chance  Især når du havde pengene og ikke i din reneste intention havde tænkt dig at stjæle. Kan ikke forstå hvorfor det blev så vigtig en sag ud af det. Hold nu kæft mand... ! 

Nej, jeg blev også ked af det og måtte græde foran politiet, hvilket ikke ligner mig at græde, jeg er stærk indeni... Men her brød jeg sammen, at de ikke bare kunne skanne dem ind og lade mig komme hjem igen, jeg forstår det slet ikke... SÅ nu føles det lidt som om at alt bare er ødelagt.  

Plus, jeg fik afvide at jeg aldrig måtte sætte mine ben i den butik mere... Øv, 

Anmeld

6. juni 2013

Anonym trådstarter

Silas&Mille skriver:

Pisse surt... 

Men jeg tænker også lige, hvordan kunne det ske hvis du havde en kurv. Normalt må man ikke tage kurven med ud af butikken ...

Læs længere oppe, det var en vogn ikke kurv, har rettet det, jeg siger bare altid kurv, uanset om det er en vogn eller ej.  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.