Hårvask på 2-årig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juni 2013

stm2812

Happiness skriver:

Han bliver 2 til Juli. Her skal han ikke engang se bruseren... Tror også vi må tilbage til vaskekluden. Og så håbe at han bliver gode venner med bruseren en dag

Ja der er nok ikke andet for. 

Kan dog også være bange for at det kan blive et større problem senere hen hvis man bare udskyder det med bruseren.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2013

B&J

stm2812 skriver:

ja og så er det dejligt når han nu har lært det og man ikke skal døje med det mere

jaa for det er hårdt

Anmeld

3. juni 2013

stm2812

B&J skriver:

jaa for det er hårdt

Ja det er det godt nok. Man føler sig til tider som en elendig mor men man må bare huske på man prøver at gøre det bedste for sit barn

Anmeld

3. juni 2013

Happiness

stm2812 skriver:

Ja der er nok ikke andet for. 

Kan dog også være bange for at det kan blive et større problem senere hen hvis man bare udskyder det med bruseren.

Det frygter jeg også. Men kan heller ikke holde til det paniske udtryk i øjnene og skrigene når bruseren kommer frem  

Jeg har prøvet at synge mens det stod på, men kan være at man skal prøve at lave det til en leg. Ved bare ikke helt hvordan...

Anmeld

3. juni 2013

Maja_4000

stm2812 skriver:

Årh hvor kært at hun også holder vejret imens. Så er det godt der er nogle pauser ind imellem

Men kunne være vi skulle prøve den med at tælle, for det hitter hos Ronja lige nu, hun ELSKER når hun kan tælle noget

Præcis det samme her Caroline tæller eeen, too, FIRE!

Anmeld

3. juni 2013

B&J

stm2812 skriver:

Ja det er det godt nok. Man føler sig til tider som en elendig mor men man må bare huske på man prøver at gøre det bedste for sit barn

jaaaa og man føler man gør ens barn ondt og det gør så ondt dybt inde i hjertet helt vildt men sådan er det stadig her hjemme med tandbørsten hold op en kamp vi har hver aften, og vi har prøvet alt. men ja som tandlægen siger i må blive ved for han skal nok takke jer en dag for han har så fine tænder ja tak

Anmeld

3. juni 2013

JuniMama

Vi havde samme problem, men har købt denne her, og nu er der ingen problemer længere! Man skal bare lige lære at holde den rigtigt, og helt tæt til panden!
http://www.babadut.dk/produkter/9-alle-produkter/4 4-shampoo-rinse-cup---kande-til-haarvask---blaa/

Kan se de også har fået en anden model, den kender jeg dog ikke noget til, men princippet er det samme!
http://www.babadut.dk/produkter/9-alle-produkter/1 247-tear-free-rinse-pail---kande-til-haarvask-/

Anmeld

3. juni 2013

modesty

stm2812 skriver:

Det bliver så frygtelig fedtet og nærmest klumpet ellers.  Men hun får det vasket 1 gang om ugen ca. 

OK 

Anmeld

3. juni 2013

stm2812

Happiness skriver:

Det frygter jeg også. Men kan heller ikke holde til det paniske udtryk i øjnene og skrigene når bruseren kommer frem  

Jeg har prøvet at synge mens det stod på, men kan være at man skal prøve at lave det til en leg. Ved bare ikke helt hvordan...

Nej sådan har jeg det også, og jeg prøver at lyde vildt begejstret når jeg siger der skal vaskes hår, for at hun føler det er en god ting. Men det er hun da godt nok ligeglad med

Anmeld

3. juni 2013

stm2812

Maja_4000 skriver:

Præcis det samme her Caroline tæller eeen, too, FIRE!

Haha årh hvor sødt. Skønne lille pige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.