Slår du edderkopper ihjel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juli 2013

Kamulla

Linna76 skriver:

Er du bange?

Enormt bange.. Prver dog a virke cool over for min føn, mens je skriger indenvendigt.. Har boet. Et hus med kæmpe edderkopper.. Og jeg mener KÆMPE... Vågnede tit ,ed de kravlede på mig eller faldt ned fra loftet... Da jeg var lille kan jeg huske drengene løb efter mig med edderkopper.. Det er det værste man kan gøre...og det er det stadig.. Og mine søskende altid drillede mig med jeg havde en edderkop i håret uden jeg havde og de sagde det først efter jeg havde rullet mig i græsset og brudt grædende sammen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2013

Camilla <3

Nej, gør jeg ikke .. det tør jeg slet ikke! 

Anmeld

10. juli 2013

Camilla <3

Kamulla skriver:

Enormt bange.. Prver dog a virke cool over for min føn, mens je skriger indenvendigt.. Har boet. Et hus med kæmpe edderkopper.. Og jeg mener KÆMPE... Vågnede tit ,ed de kravlede på mig eller faldt ned fra loftet... Da jeg var lille kan jeg huske drengene løb efter mig med edderkopper.. Det er det værste man kan gøre...og det er det stadig.. Og mine søskende altid drillede mig med jeg havde en edderkop i håret uden jeg havde og de sagde det først efter jeg havde rullet mig i græsset og brudt grædende sammen

Ad! 

Anmeld

10. juli 2013

Mother-love

Er det nogen som denne slår. Jeg dem ihjel de sæt de nu kom ind igen.men de små sætter jeg bare udenfor
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

14. juli 2013

Hyacinth

Linna76 skriver:

Ikke engang en flue?

Dem vifter jeg ud af vinduet

Anmeld

17. december 2013

Linna76

Havanagila skriver:

Er det nogen som denne slår. Jeg dem ihjel de sæt de nu kom ind igen.men de små sætter jeg bare udenfor

Anmeld

17. december 2013

Mother-love

Linna76 skriver:

Haha ja lige præcis. Jeg sad på min altan og røg. Og kiggede så ned og så var den lige foran mig. Føj. Uha fik lige en kulde gysning. Fuck den var klam haha

Anmeld

17. december 2013

Linna76

Havanagila skriver:

Haha ja lige præcis. Jeg sad på min altan og røg. Og kiggede så ned og så var den lige foran mig. Føj. Uha fik lige en kulde gysning. Fuck den var klam haha

Slo du den ihjel?

Anmeld

17. december 2013

Mother-love

Linna76 skriver:

Slo du den ihjel?

Ja helt sikkert. Jeg tog en af min kærestes store sko og hoppede på den. Jeg skal dæmme ikke risikere at den kommer ind igen hvis jeg bare lukkede den udenfor.

Anmeld

18. december 2013

Pcokate

MorDk skriver:

Igår havde vi besøg af denne BASSE. Vores ven slog den "desværre" ihjel... Personligt havde jeg sat den ud i naturen igen... Jeg slår dem altså ikke ihjel.

Hvad gør I?

Jeg skriger, løber væk og ber manden om at fjerne den. Aldrig slå dem ihjel, så kommer resten af familien bare og hævner sig 

Er vores søn der siger jeg "sikke en flot edderkop, vil du tage et billede til kriblekrablebogen inden far sørger for at den kommer ud hvor den bedre kan leve?" 

altimens mit indre går i spagat 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.