Slår du edderkopper ihjel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. januar 2014

Linna76

Sandra Norit skriver:

Jeps dog er manden er mere ræd for kryb og insekter end jeg er og det siger lidt Så hjemme er det mig der gør det af med dem, jeg vil simpelthen ikke have dem, ligesom fluerne og myggene osv.

Da jeg var mindre skulle der ikke en særlig stor edderkop til at jeg besvimede af angst, så blev jeg større og jeg begyndte på kun at græde hysterisk helt uden jeg kunne styre det (lidt ligesom når man bare VIL gå men benene sover) og så mit hjerte hamrede bare. Nu kan jeg godt tage mig sammen men den lille pige inden i mig besvimer stadig.

Jeg kom af med den helt store og paniske frygt ved at få min far (dengang jeg var lille og stadig stædig) til at fange de helt bitte små til mig, så jeg selv kunne bestemme afstanden fra mig og edderkoppen, det hjalp altså på mig at se frygten i øjnene. Jeg stoppede dog ved de mellem store da jeg ikke kunne kapere det i hovedet, så gik jeg over til slanger i stedet og fik en i konfirmationsgave.

Smaekker du dem med fluesmaekkere?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2014

Anonym101

Linna76 skriver:

Smaekker du dem med fluesmaekkere?

Tager edderkopperne med et stykke papir

Anmeld

7. januar 2014

Elbæk

Jeg kan ikke slå en edderkop ihjel - jeg får dårlig samvittighed Så enten lader jeg den være, eller får min mand til at fjerne den, afhængig af hvor stor den er.

Anmeld

7. januar 2014

cwl

DianaRJS skriver:

hvis du har ste alle de der film med folk emd araknofobi, har du et tro kopi af mig  jeg blvier fuldstændig panisk

men nej det blvier ikke slået ihjel, derimod bliver den nedstirret til min kæreste leger superhero og kommer og sætter den udenfor (skal jo være sikker på at den ikke bliver væk indenfor 

Har det på nøjagtig samme måde.. Kigge hele tiden efter den så jeg ved hvor den er..

Anmeld

7. januar 2014

cwl

Må nok indrømme at hvis jeg er alene hjemme og den sidder så katten kan nå den, så får katten en godbid

Anmeld

7. januar 2014

jydeinden

jeg slår de små ihjel og lader kæresten tage de større, kan ikke have dem

Anmeld

10. januar 2014

Linna76

Norit skriver:

Tager edderkopperne med et stykke papir

Maser du dem med papir!!??

Anmeld

10. januar 2014

Muffinmus

Nix, vi havde besøg af denne fine fætter den anden dag. Min datter viste den frem i børnehaven og deremine fik min søn den med i skole og vise freM. Den fik nyt hjem i det lange græs bag skolen

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

10. januar 2014

ESV

MorDk skriver:

Igår havde vi besøg af denne BASSE. Vores ven slog den "desværre" ihjel... Personligt havde jeg sat den ud i naturen igen... Jeg slår dem altså ikke ihjel.

Hvad gør I?

Vi er lige flyttet i hus og nøøøøj nogle basser vi har heroppe. Jeg sætter dem uden for. De har deres egen værdi de skal ikke bare slåes ihjel

Anmeld

10. januar 2014

ESV

MariaE skriver:

Nix, vi havde besøg af denne fine fætter den anden dag. Min datter viste den frem i børnehaven og deremine fik min søn den med i skole og vise freM. Den fik nyt hjem i det lange græs bag skolen

Wauw den er flot

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.