Slår du edderkopper ihjel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.113 visninger
73 svar
34 synes godt om
30. maj 2013

MorDk

Igår havde vi besøg af denne BASSE. Vores ven slog den "desværre" ihjel... Personligt havde jeg sat den ud i naturen igen... Jeg slår dem altså ikke ihjel.

Hvad gør I?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2013

RGN

Profilbillede for RGN

Jeg kunne aldrig finde på at slå dem ihjel. De er nyttedyr og de æder alt det kryb som jeg er mindre begejstret for.

Anmeld

30. maj 2013

Juliekp

MorDk skriver:

Igår havde vi besøg af denne BASSE. Vores ven slog den "desværre" ihjel... Personligt havde jeg sat den ud i naturen igen... Jeg slår dem altså ikke ihjel.

Hvad gør I?

Jeg slår dem ihjel eller skylder dem ud i toilettet  

Anmeld

30. maj 2013

DianaRJS

MorDk skriver:

Hvad gør I?

hvis du har ste alle de der film med folk emd araknofobi, har du et tro kopi af mig  jeg blvier fuldstændig panisk

men nej det blvier ikke slået ihjel, derimod bliver den nedstirret til min kæreste leger superhero og kommer og sætter den udenfor (skal jo være sikker på at den ikke bliver væk indenfor 

Anmeld

30. maj 2013

MorDk

RGN skriver:

Jeg kunne aldrig finde på at slå dem ihjel. De er nyttedyr og de æder alt det kryb som jeg er mindre begejstret for.

Og hvis man fx. har mange edderkopper inde er det tegn på at man har et godt indeklima

Anmeld

30. maj 2013

betski

MorDk skriver:

Hvad gør I?

De bliver simpelhen taget med et stykke papir og rullet ud i toilettet

Anmeld

30. maj 2013

MorDk

betski skriver:

De bliver simpelhen taget med et stykke papir og rullet ud i toilettet

Ja det tror jeg egentlig der er mange der gør. Men tænker... hvorfor ikke bare smide den ud af vinduet/sætte den ud?

Anmeld

30. maj 2013

Mettefpigen

Jep de slås ihjel her!!!

Anmeld

30. maj 2013

AnneMaria

min hund spiser dem ... og fluerne kan hun ogsaa fange, og de ryger ogsaa lige ned i hendes mave .. klamt

Anmeld

30. maj 2013

tankai

MorDk skriver:

Hvad gør I?

Jeg skriger efter kæresten, og så løber jeg.. Så kan hun få lov til at fjerne dem.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.