Slår du edderkopper ihjel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. maj 2013

B&J

Jeg må nød til at erkende hvis jeg havde sådan en basse i mit hjem var jeg faldet om....

jeg er så bange for dem og hader det... men alm plejer min kæreste at tage dem og smider dem i toilettet, ved det er nyttige men jeg kan bare ikke leve dem med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2013

Misscbn

MorDk skriver:

Igår havde vi besøg af denne BASSE. Vores ven slog den "desværre" ihjel... Personligt havde jeg sat den ud i naturen igen... Jeg slår dem altså ikke ihjel.

Hvad gør I?

Jeg slår den ihjel, de skal bestemt ikke bo hos mig

er ikke bange for dem men syns ikke de er specielt lækre

derimod har jeg direkte fobi overfor snegle og frøer, på højt plan desværre

Anmeld

30. maj 2013

C-Dog

Min mand slår dem i hjel og jeg hepper Jeg synes de er så klamme og her forleden var der sgu en af dem der sprang på ham da han ville fjerne den Vi fik et mega chok begge to. Sidste sommer blev han bidt af en edderkop. Så ja, vi er ikke fans!

Medmindre vi snakker om folks kæledyr, dem respektere vi selfølgelig bare vi ikke behøver have dem

Anmeld

30. maj 2013

Nemesis

Er jeg alene hjemme, så bruger jeg støvsugeren...så kan jeg fjerne den på 1,5 meters afstand....er manden hjemme så bliver han pænt bedt om at fjerne den..

Han er heller ikke synderligt begejstret for de 8 benene og når man ligefrem kan se hårerne på benene så er det nok mere fordi han er mand han gør den end fordi det ikke rører ham.

Anmeld

30. maj 2013

RGN

Profilbillede for RGN
Flodkilling skriver:

Jagt edderkopper er faktisk det eneste dyr der ikke er nyttedyr i hjemmet. Og de eneste der kan finde på at angribe mennesker.

Vi bor i stuen og min datter blev bidt af en stor en, på kinden.
Det viste sig at knoppen ikke ville heale og det kløede og blev til sår, hun har nu et ar på kinden som aldrig forsvinder, da vævet i den tynde barnehud er dødt.

Jeg slår kun jagt edderkopper ihjel

Det var da godt nok en ubehagelig oplevelse.

Jeg kan godt forstå, at du slår dem ihjel efter det.

Vi havde dog et par boende fast i vores barndomshjem. Jeg har heldigvis ingen dårlige oplevelser haft med dem. De kom frem hver aften og gik en tur rundt i stuen. Men noget må de vel jage? Udover uskyldige børn.

Anmeld

1. juni 2013

Linna76

Wik skriver:

Slår dem ikke ihjel, af religiøse årsager. Min datter gør dog engang imellem  

Buddhist? :-)

Anmeld

1. juni 2013

Wik

Linna76 skriver:

Buddhist? :-)

Præcis

Anmeld

1. juni 2013

EnSødMor

MorDk skriver:

Igår havde vi besøg af denne BASSE. Vores ven slog den "desværre" ihjel... Personligt havde jeg sat den ud i naturen igen... Jeg slår dem altså ikke ihjel.

Hvad gør I?

Det er forskelligt, nogle gange slår jeg dem ihjel andre gange skubber jeg til mig for at fjerne dem væk fra mig. 

Anmeld

1. juni 2013

Linna76

Wik skriver:

Præcis

Draeber du ikke engang en myg eller flue?

Anmeld

1. juni 2013

Linna76

Frk-S skriver:

Det er forskelligt, nogle gange slår jeg dem ihjel andre gange skubber jeg til mig for at fjerne dem væk fra mig. 

Hvordan slår du dem ihjel?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.