Slår du edderkopper ihjel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. december 2013

Pcokate

Kamulla skriver:

Enormt bange.. Prver dog a virke cool over for min føn, mens je skriger indenvendigt.. Har boet. Et hus med kæmpe edderkopper.. Og jeg mener KÆMPE... Vågnede tit ,ed de kravlede på mig eller faldt ned fra loftet... Da jeg var lille kan jeg huske drengene løb efter mig med edderkopper.. Det er det værste man kan gøre...og det er det stadig.. Og mine søskende altid drillede mig med jeg havde en edderkop i håret uden jeg havde og de sagde det først efter jeg havde rullet mig i græsset og brudt grædende sammen

Hvor boede du dog henne? På landet, by ? Bondegård, parcel? Jylland, Fyn eller Sjælland ? Bare så jeg ikke laver den fejltagelse for jeg tror jeg ville dø af skræk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2013

Bare gæst

Føj for en grimmert!

Her i huset er det manden der tager sig af dem. Han slår dem ihjel eller skylder dem ud i toilettet. Han skal bare ikke efterlade noget af den hvis den bliver mast, for jeg kan seriøst ikke klare at se resterne fra den.. 

Anmeld

18. december 2013

hende-der-du-ved-nok

de små husedderkopper har jeg ikke noget imod... bare de ikke er hvide eller sådan noget...

jeg havde på et tidspunkt i en lang periode ikke støvsuget oppe under sofaen, og det resulterede så i en kæmpe edderkopperede 

på et tidspunkt mens jeg sad og hyggede mig med min pc, kravlede der en hvid 8-benet grimmert hen over mit tastatur, så jeg kaster tingene fra mig mens jeg skriger og farer ud i gangen... kæresten sidder bare og kigger på mig men jeg stammer mig frem til " stor, hvid, satanisk edderkop" hvorefter han så flækker af grin og leder efter den...

han fandt den dog ikke og han tror stadig ikke på mig når jeg siger at der var en stor hvid edderkop...

Anmeld

18. december 2013

Kamulla

Pcokate skriver:

Hvor boede du dog henne? På landet, by ? Bondegård, parcel? Jylland, Fyn eller Sjælland ? Bare så jeg ikke laver den fejltagelse for jeg tror jeg ville dø af skræk

mht de store edderkopper??? det var på landet ud til en mark på Sjælland

Anmeld

18. december 2013

Newsence

MorDk skriver:

Igår havde vi besøg af denne BASSE. Vores ven slog den "desværre" ihjel... Personligt havde jeg sat den ud i naturen igen... Jeg slår dem altså ikke ihjel.

Hvad gør I?

Jeg slår dem ikke ihjel.. Tør ikke. Det får jeg manden til.. De må godt være til men ikke i mit soveværelse.. Vi slår jo også fluer og andet vi ikke vil have ind ihjel..

Anmeld

19. december 2013

Mor til Majbørn

MorDk skriver:

Igår havde vi besøg af denne BASSE. Vores ven slog den "desværre" ihjel... Personligt havde jeg sat den ud i naturen igen... Jeg slår dem altså ikke ihjel.

Hvad gør I?

Jeg banker dem ihjel med min sko eller et stykke papir og så skyller jeg dem enten ud i toilettet eller smider dem HELT ud i den store skraldespand.

Anmeld

19. december 2013

MorTil4<3

MorDk skriver:

Hvad gør I?

jeg kalder på manden, hunden eller katten, så gør de det af med den

for jeg kan overhovedet ikke koncenterere mig eller fokusere med sådan en kryppende, hvis jeg ved hvor den er

vi får desværre nogen moppedrengene ind en gang imellem, og jeg er direkte ræd for dem, så jeg er overhovedet ikke mig selv, jeg kan ikke snakke, jeg kan ikke spise, jeg kan intet hvis jeg ved at sådan en er tæt på mig ..

såååå heldigvis uanset hvad, så skal en nok tage den eller hunden eller katten hehe

katten slår den dog bare ihjel og så er den ikke sjov mere, men hunden spiser dem hurtigere end jeg når at se noget smilll

er jeg i knibe og ikke kan få hjælp, sååå bruger jeg diverse rengøringsmidler og spray flasker, deo og parfume, og så får den hele armen, smider en spand over den og så må manden fjerne den når han kommer hjem

for JEG ville ikke engang så meget som røre dem med en ildtang hehe

Anmeld

19. december 2013

Pcokate

Kamulla skriver:

mht de store edderkopper??? det var på landet ud til en mark på Sjælland

Noteret tak

Anmeld

19. december 2013

Victoria2013

Jeg er virkelig dårlig til det! Jeg bliver altid bange for at de undslipper og falder ned på mig eller kravler hen til mig eller jeg taber dem på mig... så hvis jeg er alene hjemme, har jeg en tendens til enten at lade dem være eller fange dem i et glas og kaste dem ud i haven...

Hvis kæresten er hjemme bliver jeg meget damsel-in-distress agtig og han skal fjerne dem og han slår dem altid ihjel

Anmeld

19. december 2013

Anonym101

Jeps dog er manden er mere ræd for kryb og insekter end jeg er og det siger lidt Så hjemme er det mig der gør det af med dem, jeg vil simpelthen ikke have dem, ligesom fluerne og myggene osv.

Da jeg var mindre skulle der ikke en særlig stor edderkop til at jeg besvimede af angst, så blev jeg større og jeg begyndte på kun at græde hysterisk helt uden jeg kunne styre det (lidt ligesom når man bare VIL gå men benene sover) og så mit hjerte hamrede bare. Nu kan jeg godt tage mig sammen men den lille pige inden i mig besvimer stadig.

Jeg kom af med den helt store og paniske frygt ved at få min far (dengang jeg var lille og stadig stædig) til at fange de helt bitte små til mig, så jeg selv kunne bestemme afstanden fra mig og edderkoppen, det hjalp altså på mig at se frygten i øjnene. Jeg stoppede dog ved de mellem store da jeg ikke kunne kapere det i hovedet, så gik jeg over til slanger i stedet og fik en i konfirmationsgave.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.