Slår du edderkopper ihjel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. maj 2013

DitteFisk

Ja det gør de!  Også selvom jeg ved de er nyttedyr. De skal IKKE formere sig i nærheden af mig! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2013

Moma

De bliver sat udenfor her.

Jeg er ikke så bange for edderkopper - medmindre de er meget store. Men FRØER og TUDSER derimod, dem er jeg hysterisk angst for.

Anmeld

30. maj 2013

Maja88

her skriger jeg til manden tager dem og slår den ihjel...

min puls stiger vitterligt og hjertet hamrer i den forbindelse derud af

Anmeld

30. maj 2013

Dinna88

Min kæreste slå dem ihjel - uden dårlig samvittighed. Jeg er ikke som sådan bange for dem, men dem vi har er de der hurtige nogle, der nærmest kan springe. Og lige nu er de over ALT - og de er satme store. Væk med dem - og ikke bare ud på altanen

Anmeld

30. maj 2013

Lullaby

Nej min mand eller mine unger slår dem ihjel. Jeg er SÅ bange for dem. 

Anmeld

30. maj 2013

Wik

Slår dem ikke ihjel, af religiøse årsager. Min datter gør dog engang imellem  

Anmeld

30. maj 2013

Clisolka

Jeg når sjældent at se nogle - kattene er så glade for dem når de endeligt tør vise sig  

Anmeld

30. maj 2013

mpr

Puha manden får direkte besked på at få dem væk enten ud over altanen eller i toilettet eller i en avis.. bare at se på det billede fik mig til at gibbe af forskrækkelse... er så angst for dem...  hvorfor ved jeg ikke sådan har det bare altid været... 

Anmeld

30. maj 2013

gokkelok

JA!

Anmeld

30. maj 2013

gonefishing

RGN skriver:

Jeg kunne aldrig finde på at slå dem ihjel. De er nyttedyr og de æder alt det kryb som jeg er mindre begejstret for.

Jagt edderkopper er faktisk det eneste dyr der ikke er nyttedyr i hjemmet. Og de eneste der kan finde på at angribe mennesker.

Vi bor i stuen og min datter blev bidt af en stor en, på kinden.
Det viste sig at knoppen ikke ville heale og det kløede og blev til sår, hun har nu et ar på kinden som aldrig forsvinder, da vævet i den tynde barnehud er dødt.

Jeg slår kun jagt edderkopper ihjel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.