hvor meget har du/i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. maj 2013

mn

onlyme skriver:

Ja det er det :-)
Men jeg køber heller ikke tøj - går til frisør osv hver mdr
Ikke en nødvendighed her i huset ;-)

hehe det gør jeg så heller ikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2013

onlyme

Mette N skriver:

hehe det gør jeg så heller ikke

Det er der jo nogle der gør
Hehe,.
Men jeg syntes det er rigeligt til lommepenge

Anmeld

29. maj 2013

Trekløver(:

Mette N skriver:

okay, bor I så i ejer eller lejebolig? jeg tænker når du skriver uforudsete udgifter, hvad det dækker over?

Vi bor i lejebolig, men er i gang med at spare op da vi gerne vil købe en andel i løbet af det næste års tid eller to.

Uforudsete udgifter: ekstra el, varme-tandlæge-cykel reperation-hvis vaskemaskinen bryder sammen-hvis vi taber vores buskort osv osv.  

Anmeld

29. maj 2013

helle85

Mette N skriver:

Jeg ville lige hører hvor meget du som person har til disse ting hver måned: tandlæge, medicin og lommepenge til dig selv? vil gerne have svaret pr. person hvis det er muligt så jeg kan sammenligne

vi har ikke nogen "lommepenge" hvis vi mangler noget så ser vi om der er penge til det og hvis det er noget som vi bare skal have så tager vi os råd til det ved at bruge mindre penge på mad en mdr.

jeg bruger mellem 100-150 i midicin om mdr og maden bruger nok 400 kr hver 3 mdr og hvert ½ år bruger manden ca 700-800 på check af tænder så mdr basic er det ikke så meget vi bruger på os selv

Anmeld

29. maj 2013

mn

onlyme skriver:

Det er der jo nogle der gør
Hehe,.
Men jeg syntes det er rigeligt til lommepenge

ja det har du ret i

okay fint nok

Anmeld

29. maj 2013

mn

malle23 skriver:

Vi bor i lejebolig, men er i gang med at spare op da vi gerne vil købe en andel i løbet af det næste års tid eller to.

Uforudsete udgifter: ekstra el, varme-tandlæge-cykel reperation-hvis vaskemaskinen bryder sammen-hvis vi taber vores buskort osv osv.  

okay, tak for svar

Anmeld

29. maj 2013

baby012

jeg har 500 kr. 

det samme har manden. 

Anmeld

29. maj 2013

mn

helle85 skriver:

vi har ikke nogen "lommepenge" hvis vi mangler noget så ser vi om der er penge til det og hvis det er noget som vi bare skal have så tager vi os råd til det ved at bruge mindre penge på mad en mdr.

jeg bruger mellem 100-150 i midicin om mdr og maden bruger nok 400 kr hver 3 mdr og hvert ½ år bruger manden ca 700-800 på check af tænder så mdr basic er det ikke så meget vi bruger på os selv

okay så længe det fungere for jer er det jo godt

Anmeld

29. maj 2013

mn

baby012 skriver:

jeg har 500 kr. 

det samme har manden. 

okay er det ikke meget lidt eller er det fint nok?

Anmeld

29. maj 2013

pcoramt

Mette N skriver:

Jeg ville lige hører hvor meget du som person har til disse ting hver måned: tandlæge, medicin og lommepenge til dig selv? vil gerne have svaret pr. person hvis det er muligt så jeg kan sammenligne

Nu har vi fælles økonomi men vi har 400 kr til tandlæge opsparing pr. Måned og igennemsnit 5600 kr til diesel, og til sjov

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.