hvor meget har du/i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.749 visninger
60 svar
20 synes godt om
29. maj 2013

mn

Jeg ville lige hører hvor meget du som person har til disse ting hver måned: tandlæge, medicin og lommepenge til dig selv? vil gerne have svaret pr. person hvis det er muligt så jeg kan sammenligne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2013

Kloster

Mette N skriver:

Jeg ville lige hører hvor meget du som person har til disse ting hver måned: tandlæge, medicin og lommepenge til dig selv? vil gerne have svaret pr. person hvis det er muligt så jeg kan sammenligne

Vi har ikke lommepenge til os selv. Vi har fælles penge også køber vi det, der er nødvendigt.

Anmeld

29. maj 2013

Hullabullabulla

Mette N skriver:

Vi har fællesøkonomi så har ikke decideret lommepenge men bruger nok 1000 kr på ting til mig selv/min søn - kæresten bruger nok det samme på ting til ham/værktøj

Anmeld

29. maj 2013

Laulund87

Vi har ikke lommepenge, synes det lyder så mærkeligt

Vi køber hver især noget til os selv hvis der er penge til det, men aner ikke hvad vi kan "tillade" os at bruge. Det ser vi bare fra måned til måned da mandens løn kan svinge meget. Tandlæge og medicin, jamen det skal der jo bruges penge på hvis det er nødvendigt, så om der er råd eller ej, det er bare ærgeligt.

Anmeld

29. maj 2013

betski

Laulund87 skriver:

Vi har ikke lommepenge, synes det lyder så mærkeligt

Vi køber hver især noget til os selv hvis der er penge til det, men aner ikke hvad vi kan "tillade" os at bruge. Det ser vi bare fra måned til måned da mandens løn kan svinge meget. Tandlæge og medicin, jamen det skal der jo bruges penge på hvis det er nødvendigt, så om der er råd eller ej, det er bare ærgeligt.

Kan jeg nu ikke se noget mærkeligt i. Det kan da skåne et forhold om diskutioner over indkøb til sig selv. En simpel og enkelt løsning for dem der kan bruger timer på at diskutere om det nu er ok at købe den blus eller den dims til bilen

Anmeld

29. maj 2013

Laulund87

betski skriver:

Kan jeg nu ikke se noget mærkeligt i. Det kan da skåne et forhold om diskutioner over indkøb til sig selv. En simpel og enkelt løsning for dem der kan bruger timer på at diskutere om det nu er ok at købe den blus eller den dims til bilen

Muligvis, men det synes jeg stadig. Og så må der da være noget galt hvis man kan bruge timer på at diskutere om man må bruge penge på sig selv. Det gad jeg godt nok ikke

Anmeld

29. maj 2013

betski

Laulund87 skriver:

Muligvis, men det synes jeg stadig. Og så må der da være noget galt hvis man kan bruge timer på at diskutere om man må bruge penge på sig selv. Det gad jeg godt nok ikke

Så du har aldrig hørt om forhold hvor diskutionerne primært går på penge eller mangel på samme?

Anmeld

29. maj 2013

mn

Kloster skriver:

Vi har ikke lommepenge til os selv. Vi har fælles penge også køber vi det, der er nødvendigt.

okay men du vil ikke sige hvad beløbet er? for grunden jeg spørger er fordi vi er i tvivl om hvor meget man skal regne med når man laver budget

Anmeld

29. maj 2013

mn

Britt88 skriver:

Vi har fællesøkonomi så har ikke decideret lommepenge men bruger nok 1000 kr på ting til mig selv/min søn - kæresten bruger nok det samme på ting til ham/værktøj

okay mange tak for svar

Anmeld

29. maj 2013

H+S Skjolgborg.

Mette N skriver:

Vi har bare fællers her også.

Har så også boede sammen i 6 år nu.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.