hvor meget har du/i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. maj 2013

Laulund87

betski skriver:

Så du har aldrig hørt om forhold hvor diskutionerne primært går på penge eller mangel på samme?

Selvfølgelig har jeg det, men det betyder ikke jeg synes det er fint

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2013

mn

Laulund87 skriver:

Vi har ikke lommepenge, synes det lyder så mærkeligt

Vi køber hver især noget til os selv hvis der er penge til det, men aner ikke hvad vi kan "tillade" os at bruge. Det ser vi bare fra måned til måned da mandens løn kan svinge meget. Tandlæge og medicin, jamen det skal der jo bruges penge på hvis det er nødvendigt, så om der er råd eller ej, det er bare ærgeligt.

jeg ved heller ikke om det hedder lommepenge, det var mere ment som de penge man bruger på tøj osv

Okay er det ikke lidt hårdt ikke at vide hvad man helt præcist har og ikke har?

Anmeld

29. maj 2013

mn

H+S Skjolgborg. skriver:

Vi har bare fællers her også.

Har så også boede sammen i 6 år nu.

Det kan man jo også sagtens, men ved du hvad beløbet ca. er på? for grunden til jer spørger er fordi jeg ville hører hvad man regnede med i et budget

Anmeld

29. maj 2013

Laulund87

Mette N skriver:

jeg ved heller ikke om det hedder lommepenge, det var mere ment som de penge man bruger på tøj osv

Okay er det ikke lidt hårdt ikke at vide hvad man helt præcist har og ikke har?

Det er også fint nok, man kan vel kalde det hvad man vil

Hvis han har haft meget overarbejde, især om vinteren med snerydning, ved vi han får en noget bedre løn end normalt.. Om sommeren er den ret fast, så jeg synes ikke det er hårdt. Vi ved jo hvad han får som minimum Og at sneen giver bonus

Anmeld

29. maj 2013

mn

Laulund87 skriver:

Det er også fint nok, man kan vel kalde det hvad man vil

Hvis han har haft meget overarbejde, især om vinteren med snerydning, ved vi han får en noget bedre løn end normalt.. Om sommeren er den ret fast, så jeg synes ikke det er hårdt. Vi ved jo hvad han får som minimum Og at sneen giver bonus

Nårh okay jeg forstod det som om der ikke var et minimum og det tænkte jeg ville være hårdt at skulle forholde sig til

Anmeld

29. maj 2013

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Jeg har ca 1500 til mig selv om måneden til tøj, cafe osv.
Til ungerne har jeg også 1500 kr pr måned.
De penge bliver gemt, til de skal have ny garderobe, sko, legetøj mm men ikke til bleer og personlig pleje Edit: medicin er der ingen af os, der bruger, så ingen penge på den konto. Tandlæge er ikke noget, jeg har et fast beløb til, da mine regninger aldrig er særlig store, så de par 100 kr kan jeg godt finde i budgettet

Anmeld

29. maj 2013

Kløver

Kloster skriver:

Vi har ikke lommepenge til os selv. Vi har fælles penge også køber vi det, der er nødvendigt.

Det samme her

Anmeld

29. maj 2013

Laulund87

Mette N skriver:

Nårh okay jeg forstod det som om der ikke var et minimum og det tænkte jeg ville være hårdt at skulle forholde sig til

Ja det ville det godt nok, men jo det er der heldigvis

Alt afhængig af måneden har vi mellem 500-1500 til "lommepenge" tilsammen

Anmeld

29. maj 2013

mn

PT skriver:

Jeg har ca 1500 til mig selv om måneden til tøj, cafe osv.
Til ungerne har jeg også 1500 kr pr måned.
De penge bliver gemt, til de skal have ny garderobe, sko, legetøj mm men ikke til bleer og personlig pleje Edit: medicin er der ingen af os, der bruger, så ingen penge på den konto. Tandlæge er ikke noget, jeg har et fast beløb til, da mine regninger aldrig er særlig store, så de par 100 kr kan jeg godt finde i budgettet

okay, mange tak for dit svar

Anmeld

29. maj 2013

Dig, mig og vores små prinsesser <3

Profilbillede for Dig, mig og vores små prinsesser <3
Alt hvad jeg ytre herinde ønsker jeg bliver herinde :)
Mette N skriver:

Jeg ville lige hører hvor meget du som person har til disse ting hver måned: tandlæge, medicin og lommepenge til dig selv? vil gerne have svaret pr. person hvis det er muligt så jeg kan sammenligne

Jeg vil gerne fortælle, hvordan vi gør her. Men ønsker det ikke ude i det offentlige rum. Men send mig en PB, hvis du vil vide det 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.