hvor meget har du/i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. maj 2013

mn

pcoramt skriver:

Nu har vi fælles økonomi men vi har 400 kr til tandlæge opsparing pr. Måned og igennemsnit 5600 kr til diesel, og til sjov

okay hvor meget kører i da ca. hver måned?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2013

Mum33

Mette N skriver:

Jeg ville lige hører hvor meget du som person har til disse ting hver måned: tandlæge, medicin og lommepenge til dig selv? vil gerne have svaret pr. person hvis det er muligt så jeg kan sammenligne

Vores budget er ikke delt sådan op, så det kan ikke helt sammenlignes. Vi har 100% fællesøkonomi og når alt er betalte af faste regninger er der 16000 til mad, sjov, benzin, tøj, ferie, tandlægen, osv. 

Anmeld

29. maj 2013

B&J

vi har fælles her..

og her handler det om hvem der trænger til nye sko eller tøj sov da vi ikke har så mange penge, ingen lommepenge...

Anmeld

29. maj 2013

Fenja09

Mette N skriver:

Jeg ville lige hører hvor meget du som person har til disse ting hver måned: tandlæge, medicin og lommepenge til dig selv? vil gerne have svaret pr. person hvis det er muligt så jeg kan sammenligne

Vi har haft fælles økonomi siden vi flyttede sammen for 6 år siden, så vi har ikke "lommepenge" som sådan. Vi køber det vi har brug for og råd til. Nogle måneder får jeg ikke noget til mig selv, men så gør manden og datteren og andre måneder er det omvendt. Det er yderst sjældent at jeg tager ud og shopper for f.eks. 1000 kr. Jeg køber en trøje, bukser, make-up efter hvornår jeg mangler.

Vi bruger nok 1000 kr pr. måned på vores datter og så har vi derudover omkring 5000 kr til "sjov" plus minus.

/Fenja

Anmeld

29. maj 2013

Sesse89

Jeg har til mig selv og medicin + m.m. ca. 3000-3500kr

Kæresten et sted mellem 500-2500kr alt efter hvilken mdr. vi er i.

Også har vi 3000kr til mad

Anmeld

29. maj 2013

Frk. Himmelblå

Mette N skriver:

Altså uden mad, shampoo og sådan, så har jeg vel omkring 3-4.000 vil jeg gætte på. Altså penge, som jeg kan trække udenom resten af familiens husholdning. - Det er vel det, du mener?

Anmeld

29. maj 2013

M (:

Mette N skriver:

Jeg tror, vi har omkring 1000-1500 kr. til os selv pr. måned - og en stor del af "mine" penge bruges nok på lillemanden.. Gemmer dog en del til gaver, ferier m.m. (:

Anmeld

29. maj 2013

1990h

Mette N skriver:

Vi har ikk lommepenge og vi har fælles økonomi.

Vi har en budget konto og mad konto, vedligeholdelse og resten står på lønkonto som vi begge har kort til. Lønkontoen er til tøj tandlæge benzin osv slik frisør og pt er den på 13300om måneden. Alt fast er betalt i budgetten. Vi køber hvis der noget vi mangler og snakker tit sammen om.hvad vi lige skal ha købt og sådan dog går jeg ikk ud og køber noget til 1500uden lige at vende den med kæresten og det samme gør han ikk. Men hvis jeg lige køber lidt tøj eller godt i matas så han.alligevel ligeglad og det ikk lommepenge vi bor sammen og har barn og eget hus og vi gider simpelthen ikk det fis med at dele op og ha lommepenge.

Anmeld

29. maj 2013

esioul

Mette N skriver:

Vi har hver vores konto med 1000kr til os selv.

Vi besluttede at lave det sådan, så vi har noget privat til eks gaver til hinanden.

Anmeld

30. maj 2013

mn

mange tak for alle jeres svar, dejligt at I lige ville hjælpe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.