hvor meget har du/i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. maj 2013

mn

Laulund87 skriver:

Ja det ville det godt nok, men jo det er der heldigvis

Alt afhængig af måneden har vi mellem 500-1500 til "lommepenge" tilsammen

Okay Synes du så det er et passende beløb eller mangler i nogle måneder så? jeg tænker på at de andre har skrevet 1000-1500 pr. voksne person, så om man sagtens kunne for det beløb i bruger eller om det kniber nogle måneder?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2013

Chevro

Mette N skriver:

Jeg ville lige hører hvor meget du som person har til disse ting hver måned: tandlæge, medicin og lommepenge til dig selv? vil gerne have svaret pr. person hvis det er muligt så jeg kan sammenligne

Jamen resten af det der er til overs ud over mad og udgifter. Vi smider 9.500,- på budgettet hver, så i alt 18.000 pr måned, de 4.000 er til madkortet. og så har jeg nok omkring 8-9kg + bp til mig og min søn
Kæresten har ikke helt så meget - han har ca 6-7.

Anmeld

29. maj 2013

betski

Mette N skriver:

Jeg ville lige hører hvor meget du som person har til disse ting hver måned: tandlæge, medicin og lommepenge til dig selv? vil gerne have svaret pr. person hvis det er muligt så jeg kan sammenligne

Hos os er det nok omkring 1500 per person. Jeg har tidligere levet for meget mindre og det synes jeg ikke var sjovt. Nu kan jeg heldigvis trække vejret og taget på cafe uden at regne på om jeg har råd til at købe drikkelse til maden

Anmeld

29. maj 2013

mn

Chevro skriver:

Jamen resten af det der er til overs ud over mad og udgifter. Vi smider 9.500,- på budgettet hver, så i alt 18.000 pr måned, de 4.000 er til madkortet. og så har jeg nok omkring 8-9kg + bp til mig og min søn
Kæresten har ikke helt så meget - han har ca 6-7.

mange tak for svar Bruger I så alle pengene hver måned eller er det for mange? tænker sådan i forhold til et budget hvad der så er passende.

Anmeld

29. maj 2013

mn

betski skriver:

Hos os er det nok omkring 1500 per person. Jeg har tidligere levet for meget mindre og det synes jeg ikke var sjovt. Nu kan jeg heldigvis trække vejret og taget på cafe uden at regne på om jeg har råd til at købe drikkelse til maden

okay så du mener 1500 pr person er helt passende? eller så du gerne det var lidt mere eller kunne beløbet godt være mindre uden det blev træls?

Anmeld

29. maj 2013

Chevro

Mette N skriver:

mange tak for svar Bruger I så alle pengene hver måned eller er det for mange? tænker sådan i forhold til et budget hvad der så er passende.

Altså de 18.000 der ryger på budgettet er jo regnet ud fra de udgifter vi har. Vi har ikke regnet på tandlæge osv. Som vi kun er til en gang om året:/ Men vi har da til hvis der sker noget! (:

Men jeg kan godt bruge 5.000 bare på min søn og jeg af og til. Men når man har fået arbejde, bruger man ikke så meget længere (:

Vi bruger flest penge på mad! God mad! (;

Er det budget for dig selv kun?

Anmeld

29. maj 2013

Laulund87

Mette N skriver:

Okay Synes du så det er et passende beløb eller mangler i nogle måneder så? jeg tænker på at de andre har skrevet 1000-1500 pr. voksne person, så om man sagtens kunne for det beløb i bruger eller om det kniber nogle måneder?

Vi kunne da godt bruge mere hehe, men jeg synes faktisk vi har det fint nok. Altså jeg har nok aldrig haft 1500 kr til mig selv så I mine øjne er det luksus

Vi betaler 4000 kr af på gæld om måneden og manden er i lære så om 3 år når vi er gældfrie og han er udlært, har vi langt flere penge. Det gør det nemmere at vi ikke har så meget nu, for det får en ende

Anmeld

29. maj 2013

Chevro

betski skriver:

Respekt! (:

Anmeld

29. maj 2013

Mettefpigen

Vil skyde på at jeg har ca 2500 til uforudsete regninger, lommpenge og hygge

Anmeld

29. maj 2013

betski

Mette N skriver:

okay så du mener 1500 pr person er helt passende? eller så du gerne det var lidt mere eller kunne beløbet godt være mindre uden det blev træls?

Det ville nok aldrig kunne blive for meget Men jeg synes det er et fint beløb, synes ikke jeg mangler noget i hverdagen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.