hvor meget har du/i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. maj 2013

mn

Chevro skriver:

Altså de 18.000 der ryger på budgettet er jo regnet ud fra de udgifter vi har. Vi har ikke regnet på tandlæge osv. Som vi kun er til en gang om året:/ Men vi har da til hvis der sker noget! (:

Men jeg kan godt bruge 5.000 bare på min søn og jeg af og til. Men når man har fået arbejde, bruger man ikke så meget længere (:

Vi bruger flest penge på mad! God mad! (;

Er det budget for dig selv kun?

okay, det må da også være dejligt at have så meget til at nyde livet

Nej det er et fælles budget som inkludere min hund og min kæreste

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2013

Trekløver(:

Mette N skriver:

Jeg ville lige hører hvor meget du som person har til disse ting hver måned: tandlæge, medicin og lommepenge til dig selv? vil gerne have svaret pr. person hvis det er muligt så jeg kan sammenligne

Vi har fællesøkonomi og når mad og faste udgifter e betalt har vi 4500 tilbage til lommepenge, medicin, tandlæge og uforudsete udgifter. Vi er to voksne og til juli et barn

Anmeld

29. maj 2013

mn

Laulund87 skriver:

Vi kunne da godt bruge mere hehe, men jeg synes faktisk vi har det fint nok. Altså jeg har nok aldrig haft 1500 kr til mig selv så I mine øjne er det luksus

Vi betaler 4000 kr af på gæld om måneden og manden er i lære så om 3 år når vi er gældfrie og han er udlært, har vi langt flere penge. Det gør det nemmere at vi ikke har så meget nu, for det får en ende

ja det tror jeg bestemt du har ret i, at det er lettere at forholde sig til når man ved det ændre sig på et tidspunkt

Anmeld

29. maj 2013

onlyme

Mette N skriver:

Jeg ville lige hører hvor meget du som person har til disse ting hver måned: tandlæge, medicin og lommepenge til dig selv? vil gerne have svaret pr. person hvis det er muligt så jeg kan sammenligne

Vi har også fælles,.
Vi har godt 3000 kr til os selv og børnene

Anmeld

29. maj 2013

mn

Mettefpigen skriver:

Vil skyde på at jeg har ca 2500 til uforudsete regninger, lommpenge og hygge

okay det lyder da også fint

Anmeld

29. maj 2013

gonefishing

Mette N skriver:

Min mand og jeg har en madkonto sammen, ellers har vi kun semi fælles økonomi.
Jeg har ca. 2500 kr til lommepenge til mig selv.
Jeg lægger så ikke særlig meget til side til tandlægen, men betaler når der er behov for den hjælp. Ellers kun 70 kr for noget allergi medicin ved behov.

Anmeld

29. maj 2013

mn

malle23 skriver:

Vi har fællesøkonomi og når mad og faste udgifter e betalt har vi 4500 tilbage til lommepenge, medicin, tandlæge og uforudsete udgifter. Vi er to voksne og til juli et barn

okay, bor I så i ejer eller lejebolig? jeg tænker når du skriver uforudsete udgifter, hvad det dækker over?

Anmeld

29. maj 2013

mn

onlyme skriver:

Vi har også fælles,.
Vi har godt 3000 kr til os selv og børnene

okay er det passende for jer?

Anmeld

29. maj 2013

onlyme

Mette N skriver:

okay er det passende for jer?

Ja det er det :-)
Men jeg køber heller ikke tøj - går til frisør osv hver mdr
Ikke en nødvendighed her i huset ;-)

Anmeld

29. maj 2013

mn

Flodkilling skriver:

Min mand og jeg har en madkonto sammen, ellers har vi kun semi fælles økonomi.
Jeg har ca. 2500 kr til lommepenge til mig selv.
Jeg lægger så ikke særlig meget til side til tandlægen, men betaler når der er behov for den hjælp. Ellers kun 70 kr for noget allergi medicin ved behov.

okay, det lyder meget som de andre, så går ud fra det er passende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.