Anonym skriver:
Min søn er som du beskriver din
Jeg har fået skrevet at han ikke kan, nogen går så lidt i bagateller, fordi jeg har skrevet sener at han godt kan, men ikke vil
Jeg mente i mit indlæg, at min søn kan stortset alt, men han er så meget stædig at han nu ikke kan tingene, og med det mente jeg bare at han jo godt kan, men simpelthen nægter og Gøre tingene.
Så det er nok som du siger, at det er trodsalderen, tusinde tak for dit svar, det havde jeg slet ikke tænkt over
Kom til at tænke på... hvor hård er du? Nu er jeg selv ret hård, nok lidt for hård en gang imellem... anyway min pointe er bare...
Hvis mine drenge ikke gider spise - får de bare ikke noget mad!!!
Hvis mine drenge ikke gider tage tøj på - så kommer vi bare ikke nogen steder (den er fedest at få igennem i en weekend, hvor man ikke skal noget)!
Trodsalderen er sendt fra helvede!!! Men det kommer meget an på hvordan vi som forældre reagerer på den, hvordan vores børn ender med at takle det hele!!
Jeg kan kun sige hvad der virker hos os -- det er slet ikke sikkert det er vejen frem for dig 

Jeg har en søn der flere gange på en dag - tager en tur ind på værelset og råber og skriger, og kommer så glad ud igen... og klar til at tage udfordringen op igen 
Lige nu har vi fuld fokus på trafikken - og jeg roser dem så meget, når jeg ser de kigger sig for til alle sider før de går over - jeg kan se de bliver pave stolte og dermed klar til at lære endnu mere.