Gravid tidlig i et nyt forhold?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. maj 2013

Christina89

Min kæreste og jeg havde kendt hinanden i lidt over et år, da vi besluttede os for at droppe p-pillerne. Der gik så yderligere 13 måneder, inden vi stod med en positiv graviditetstest og er i dag 22+6  

Personligt synes jeg, at folk helt selv skal bestemme, hvornår de planlægger barn - hvis man er klar til det, hvorfor så ikke springe ud i det - som andre skriver, er der aldrig nogen garantier, uanset om man har kendt hinanden i 3 måneder eller 13 år  Jeg er dog ret glad for, at vi har fået rejst en del, bygget vores drømmehus og generelt oplevet de ting vi gerne vil, inden vores søn kommer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2013

ESV

LMM skriver:

Hej

hvor lang tid ventede i med at prøve at blive gravide efter i mødte jeres mand/kæreste?

Vi prøvede ikke jeg blev gravid på p-piller efter halvanden måned. Min datter er 3 1/2 og vi er stadig sammen

Anmeld

20. maj 2013

MorDk

Jeg blev gravid ca. 3 måneder efter...

Anmeld

20. maj 2013

Clisolka

LMM skriver:

Hej

hvor lang tid ventede i med at prøve at blive gravide efter i mødte jeres mand/kæreste?

Vi havde været kærester i 6 mrd. da jeg smed p-pillerne - til gengæld havde vi også kendt hinanden i 12 år inden  

Anmeld

20. maj 2013

Bryndis

Vi havde været sammen i 2 måneder da jeg blev gravid og det var ikke planlagt da jeg var på p-piller. Men vi fik en søn omkring vores årsdag og da han var lidt over 1 år blev jeg gravid igen på trods af p-piller så vi har i dag to drenge. Vi nåede at være sammen i 4,5 år inden vi gik fra hinanden og grunden var at vi var alt alt for forskellige.

Jeg har så fået en ny kæreste som jeg har været sammen med i knap et halvt år og han er begyndt og snakke om at han gerne vil have et barn når jeg bliver klar.. Hvornår det bliver ved jeg ikke

Anmeld

20. maj 2013

Bassemor<3

LMM skriver:

Hej

7 år

Anmeld

20. maj 2013

Timmner

6 år. Da vi kun var lige fyldt 15 år

Anmeld

20. maj 2013

Faith

Vi havde kendt hinanden i 6 måneder da jeg smed p pillerne.

Nu 6 år senere er vi gift på 5. år og har 3 børn sammen

Anmeld

20. maj 2013

Mother-love

Kæresten og jeg havde været sammen i 1,5 år da vi startede pb. blev gravid efter 3. Forsøg

Anmeld

20. maj 2013

mkb123

Blev gravid efter 3 mdr og fødte 14 dage efter vores 1-års dag.

Vi venter nr 2 til Oktober, 4 mdr inden vores 3 års "kæreste"dag 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.