Gravid tidlig i et nyt forhold?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. maj 2013

MariaKyedDK

LMM skriver:

Hej

hvor lang tid ventede i med at prøve at blive gravide efter i mødte jeres mand/kæreste?

Jeg havde kun været sammen med manden min i 1 måned da jeg blev gravid venter nummer 2 nu sammen med ham , og vi har været sammen i 8 år Juleaften 2013

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2013

Papillon

Vi havde været sammen 1 år, da vi smed præventionen. Stod det til ham, var vi begyndt før, men jeg turde ikke helt springe ud i det før - og så ville jeg gerne kunne gøre første år på min uddannelse færdig Det er nu et halvt år siden vi begyndte, og jeg håber stadig på de to streger hver måned..

Anmeld

20. maj 2013

MorTilEn2013Dreng

Vi havde kun været kærester i tre måneder da ikke engang tror jeg da jeg blev gravid på p piller. Men vi begge glæder os til vores lille basse kommer selvom vi ikke er kærester som sådan men vi prøver og få det til at fungere

Anmeld

20. maj 2013

De3Guldklumper

Vi var sammen i 6 år inden jeg smed p-pillerne og så gik der yderligere 7 mdr inden jeg stod med en positiv test.

Vores første barn kom til verden da vi havde været sammen i knap 7 1/2 år

Anmeld

20. maj 2013

AnnaK89

Vi havde været sammen i 13 mdr, da jeg blev gravid. Det var ikke planlagt og vi brugte beskyttelse, men hun var alligevel ønsket.
Ved nr. 2, som bar planlagt, havde vi været sammen i knap 4 år.
Vi har nu været sammen i 5 1/2 år

Anmeld

20. maj 2013

Nessie

vi havde vist været kærester i ca. 5 mdr., da vi blev enige om at vi hellere måtte komme i gang. 
Havde kendt hinanden som venner i ca. 4 år inden 

Anmeld

20. maj 2013

gonefishing

LMM skriver:

Hej

hvor lang tid ventede i med at prøve at blive gravide efter i mødte jeres mand/kæreste?

Min mand var skruk efter 6 måneder. Men der gik 8 måneder
Vi har snart været gift i 4 år

Anmeld

20. maj 2013

NovemberBaby2013

Vi havde været sammen i 3 måneder, det var egentlig ikke en planlægning set fra den side, men mere bare ''Vi kan da prøve''. Agtig. Vi ønskede begge to et barn, og da vi begge var klar, kunne vi ligeså godt prøve stille og rolig . Jeg er nu gravid i uge 13 i morgen.

Anmeld

20. maj 2013

Trekløver(:

LMM skriver:

Hej

Vi startede PB efter at have været sammen i næsten 4 år Er i dag 29+5, og er glad for, at have haft nogle år sammen uden børn

Syntes det er tidligt at starte PB, hvis man kun har kendt hinanden nogle få måneder. Men det er jo op til hver enkel 

Anmeld

20. maj 2013

MortilElias2010

Vi snakkede om børn, men først efter jeg var uddannet. Vi mødtes i 2007, blev kærester i 2008, gravide i 2009 og forældre i 2010  Så han kom under uddannelsen og ikke to år senere som "planlagt" - han skulle være blevet til i Canada var vores lille fantasi  Iblandt andre bjørne da vi kaldte os Bjørnemor og Bjørnefar - amen altså 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.