Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
LMM skriver: Hej hvor lang tid ventede i med at prøve at blive gravide efter i mødte jeres mand/kæreste?
Hej
hvor lang tid ventede i med at prøve at blive gravide efter i mødte jeres mand/kæreste?
Jeg havde kun været sammen med manden min i 1 måned da jeg blev gravid venter nummer 2 nu sammen med ham , og vi har været sammen i 8 år Juleaften 2013
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Vi havde været sammen 1 år, da vi smed præventionen. Stod det til ham, var vi begyndt før, men jeg turde ikke helt springe ud i det før - og så ville jeg gerne kunne gøre første år på min uddannelse færdig Det er nu et halvt år siden vi begyndte, og jeg håber stadig på de to streger hver måned..
vi havde vist været kærester i ca. 5 mdr., da vi blev enige om at vi hellere måtte komme i gang. Havde kendt hinanden som venner i ca. 4 år inden
Vi startede PB efter at have været sammen i næsten 4 år Er i dag 29+5, og er glad for, at have haft nogle år sammen uden børn
Syntes det er tidligt at starte PB, hvis man kun har kendt hinanden nogle få måneder. Men det er jo op til hver enkel
Vi snakkede om børn, men først efter jeg var uddannet. Vi mødtes i 2007, blev kærester i 2008, gravide i 2009 og forældre i 2010 Så han kom under uddannelsen og ikke to år senere som "planlagt" - han skulle være blevet til i Canada var vores lille fantasi Iblandt andre bjørne da vi kaldte os Bjørnemor og Bjørnefar - amen altså
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128