Gravid tidlig i et nyt forhold?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. maj 2013

Bassemor<3

Jeg forstår personligt ikke at man overhovedet overvejer at få børn med en man har været sammen med i 1-3 mdr !! Der er man stadigvæk igang med at lærer hinanden at kende Det kan sagtens være det ender lykkeligt, men det kan lige så vel være det ikke gør. Ja jeg ville ikke tage chancen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2013

christina92

Vi begyndte PB da vi havde været sammen i 3 år og 8 mdr

Anmeld

20. maj 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11

Jeg blev gravid da vi havde været sammen 1år  Det lykkes i første forsøg  Vi var 21 og 25 da vores søn blev født 

Anmeld

20. maj 2013

DitteFisk

Jeg blev gravid og testede positivt på vores 3-års dag vi ville ikke skynde os ind i noget.

Anmeld

20. maj 2013

Frk. Himmelblå

LMM skriver:

Hej

hvor lang tid ventede i med at prøve at blive gravide efter i mødte jeres mand/kæreste?

Vi havde kendt hinanden i fire år, og været kærester i 14 mdr, da vi droppede præventionen. Det lykkedes stort set med det samme. 

Anmeld

20. maj 2013

Fenja09

LMM skriver:

Hej

hvor lang tid ventede i med at prøve at blive gravide efter i mødte jeres mand/kæreste?

Jeg smed p-pillerne da vi havde boet sammen 1 år og det tog 3 år før jeg blev gravid med vores datter (hun er 20 måneder). Vi har kendt hinanden i 14 år.

/Fenja

Anmeld

20. maj 2013

modesty

6 mdr. Vi havde begge to flere længere parforhold i bagagen og vidste at vi havde fundet vores livs kærlighed. 

Anmeld

20. maj 2013

Faith

modesty skriver:

6 mdr. Vi havde begge to flere længere parforhold i bagagen og vidste at vi havde fundet vores livs kærlighed. 

Hov hov du stjal mit indlæg

Anmeld

20. maj 2013

Mum33

LMM skriver:

Hej

6 år  Men vi var også unge. Har hørt at man bør  have boet sammen i et år før man prøver - bare for at være sikre på, at man kan få en hverdag til at hænge sammen. 

Anmeld

20. maj 2013

VIPpigen

Vi havde været sammen knap et år da pillerne røg... Lilje er undfanget lige omkring vores 1 års dag.

det hele gik meget hurtigere end vi havde planlagt, vi troede vi skulle kæmpe med at blive gravide. Der gik kun 3 måneder, og derfor havde vi ikke nået at flytte sammen, så alt kom ret hurtigt oven i scanninger, og babyplanlægning...

Vi er stadig sammen, ejer hus, bil, og har barn sammen. Vi er ikke gift (gift er noget man tager for ikke at blive det - det var mit motto en gang, nu snakker vi om at gøre det, bare fordi vi er bedre sikret som ægtefolk)  og har bestemt ikke fællesøkonomi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.