Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Da vi havde været sammen i 2 mdr tror jeg :-) der gik så et halvt år og nogle mdr før der var gevinst :-)
LMM skriver: Hej hvor lang tid ventede i med at prøve at blive gravide efter i mødte jeres mand/kæreste?
Hej
hvor lang tid ventede i med at prøve at blive gravide efter i mødte jeres mand/kæreste?
Jeg blev gravid en måned efter jeg havde kysset ham første gang
jeg havde så godt nok fået at vide at jeg ikke kunne blive gravid på naturlig vis, så det var ikke lige planlagt, men helt sikkert ønsket
1000 tak for jeres svar
mig stort tillykke med kærlighed og børn
jeg er 26, har mødt en sød fyr på 28 som gør mig så glad han støtter mig når jeg er nede og forstår mig! han er god til børn og vil også gerne have
jeg var sammen med min x i syv år da vi fik vores søn og vores forhold gik i stykker et år efter vi fik vores søn!
jeg vil jo gernE have flere børn og gerne mange så gerne tæt på max som nu er 3 år
9 år Og har termin med vores lille solstråle en måned før vores 10 års dag <3
vi har slet ikke prøvet på at blive gravid.. vi har snakket om at vi gerne vil have en sammen en dag.. men efter 7 mdr sammen ja så skete det at jeg blev gravid skal lige siges at vi har vært sammen i 13 mdr.. og er idag rundet 26+3.. og vi skal have en lille supermand.. og voers store børn glæder sig
Hej hvor lang tid ventede i med at prøve at blive gravide efter i mødte jeres mand/kæreste?
Vi blev offentlige kærester den 1 juli 2010 og september 2010 står jef med en graviditets test. <3 Dog vil jeg gerne have gjort det anderleds. Intet med min dreng at gøre, men man ska altså lige lærer hinanden at kende først.
Idag r jeg alene med min dreng <3
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128