Gravid tidlig i et nyt forhold?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. maj 2013

Maja_4000

Smed pillerne da vi havde været kærester i seks måneder, vi kendte dog hinanden før det, da vi arbejdede sammen

To måneder efter stod vi med en positiv test

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2013

isabellasmor

Da vi havde været sammen i 2 mdr tror jeg :-) der gik så et halvt år og nogle mdr før der var gevinst :-) 

Anmeld

20. maj 2013

Melanie Bjerre

LMM skriver:

Hej

hvor lang tid ventede i med at prøve at blive gravide efter i mødte jeres mand/kæreste?

Jeg blev gravid en måned efter jeg havde kysset ham første gang

jeg havde så godt nok fået at vide at jeg ikke kunne blive gravid på naturlig vis, så det var ikke lige planlagt, men helt sikkert ønsket

Anmeld

20. maj 2013

elluL

Vi havde kun været kærester i 3 måneder, ja vi fandt ud af at jeg var gravid. Jeg var dog på p-piller, så det var slet ikke planlagt. Blev dog hurtigt til ønskebarnet. Vi har været sammen i 4 år nu, og venter os lillesøster til oktober.

Anmeld

20. maj 2013

LMM

1000 tak for jeres svar  

mig stort tillykke med kærlighed og børn  

jeg er 26, har mødt en sød fyr på 28 som gør mig så glad han støtter mig når jeg er nede og forstår mig! han er god til børn og vil også gerne have

jeg var sammen med min x i syv år da vi fik vores søn og vores forhold gik i stykker et år efter vi fik vores søn!

jeg vil jo gernE have flere børn og gerne mange så gerne tæt på max som nu er 3 år  

Anmeld

20. maj 2013

Sarlie

9 år Og har termin med vores lille solstråle en måned før vores 10 års dag <3

Anmeld

20. maj 2013

Amandasmor

vi har slet ikke prøvet på at blive gravid..
vi har snakket om at vi gerne vil have en sammen en dag..
men efter 7 mdr sammen ja så skete det at jeg blev gravid skal lige siges at vi har vært sammen i 13 mdr..
og er idag rundet 26+3.. og vi skal have en lille supermand..
og voers store børn glæder sig

Anmeld

20. maj 2013

Moar2011

Hej

hvor lang tid ventede i med at prøve at blive gravide efter i mødte jeres mand/kæreste?

Vi blev offentlige kærester den 1 juli 2010 og september 2010 står jef med en graviditets test. <3

Dog vil jeg gerne have gjort det anderleds.
Intet med min dreng at gøre, men man ska altså lige lærer hinanden at kende først. 

Idag r jeg alene med min dreng <3

Anmeld

20. maj 2013

Christabelle

Vi havde været sammen i knap 4 år da jeg smed pillerne. Blev gravid efter 4 måneder. Har termin i november, og vi har 5 års dag 19. december :-)

Anmeld

20. maj 2013

Kløver

LMM skriver:

Hej

Vi havde været sammen ca 3 år tror jeg. Noget så stort og seriøst som børn, synes jeg alligevel man skal have boet sammen et stykke tid og have haft et stabilt forhold et stykke tid. Især i dag hvor så mange går fra hinanden under graviditeten eller indenfor barnets første leveår. Og selv årene derefter, går mange også fra hinanden.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.