Gravid tidlig i et nyt forhold?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. maj 2013

MomInTheMaking

LMM skriver:

Hej

hvor lang tid ventede i med at prøve at blive gravide efter i mødte jeres mand/kæreste?

Havde været kærester i 2 år? Tror jeg da jeg blev gravid. vi kendte så hinanden en del år før vi bkærester.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2013

simone_jacobsen

LMM skriver:

Hej

hvor lang tid ventede i med at prøve at blive gravide efter i mødte jeres mand/kæreste?

Her gik der 11 år før jeg smed p-pillerne og vi 'startede' projekt baby ..

Anmeld

20. maj 2013

TrineMine86

Vi smed p-pillerne efter næsten 3 år sammen, vi prøvede dog ikke direkte på at blive gravide, vi stod med en positiv test mad vi havde været sammen i 5 år  Vi var begge 24 år da vi blev forældre.. 

Anmeld

20. maj 2013

Louise Jørgensen

Hej.

Jeg blev gravid efter vi havde kendt hinanden i 6 måneder- CHOK- men ingen af os var i tvivl om vi ville beholde baby.

Folk der har været sammen i 15 år går også fra hinanden- der er jo ingen garantier i livet. 

Anmeld

20. maj 2013

M (:

LMM skriver:

Hej

Vi havde været sammen i luge godt 5 år. Vi har 6 års dag, når Hjalte er 3,5 måned

Anmeld

20. maj 2013

Victoria2013

Vi havde været kærester i 11½ år da jeg smed p-pillerne og nu lidt over et år senere skal vi være forældre indenfor en måneds tid

Så man kan ikke ligefrem sige det var tidligt i forholdet

Anmeld

20. maj 2013

Bertris

Ca 9 måneder efter vi blev kærester

(havde været kærester i 1 1/2 år før det men havde ikke været sammen i et år imellem de to forhold)

hun er født dagen efter vi havde været sammen i et år og ni måneder

Anmeld

20. maj 2013

CaWi

LMM skriver:

Hej

Vi havde været sammen tre år da jeg blev gravid.

Havde inden der fået to aborter.
En med x kæresten, og en med min nuværende kæreste fordi vi kun havde været sammen et par mdr da jeg blev gravid.

Personligt forstår jeg ikke man vælger at ville være gravid så tidligt. Altså at det er noget man planlægger, men jeg kender også bare så mange hvor de er gået fra hinanden igen, enten inden barnet er kommet, eller inden for barnets første leveår.

Anmeld

20. maj 2013

Hailiesmom11

Vi havde været sammen 5 mdr da vi fandt ud af det.. Det var ikke planlagt men vi brugte heller ikke prævention..
Vi har lige haft 3 års dag i April og er stadig lige forelskede og venter barn nr 2 til september

Anmeld

20. maj 2013

aarhusmor

efter 6 mdr. Desværre spontan aborterede jeg. Men vi har en dejlig søn nu og er sammen på 11. år

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.