Gravid tidlig i et nyt forhold?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. maj 2013

lilledittemor

Hej

hvor lang tid ventede i med at prøve at blive gravide efter i mødte jeres mand/kæreste?

Vi snakkede om børn lige fra starten, men ventede lidt over 2 år med at gå i gang. Vi har været sammen 4 1/2 år når lillesøster kommer. Begge er blevet til i første forsøg og vi er nu 23 og 24 år gamle.

Hvis jeg havde barn fra tidligere forhold ville jeg nok vente længere, da jeg ville være mere sikker på at jeg ikke skulle stå alene med to børn med forskellige fædre.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2013

E.J.mor.

vi ventede 10 år

Anmeld

21. maj 2013

Moma

8 år

Anmeld

21. maj 2013

IsjaLuna

Vi prøvede ikke, men jeg blev gravid lige inden vi slog op (efter 3 måneder).  

Ikke så godt hehe men vi fandt sammen igen, da vores datter var 1 år og vi har lige haft 3 års dag 

Angela

Anmeld

21. maj 2013

barelillemig

vi havde kendt hinanden i cirka 5 mdr, været kærester i 2-3 mdr. Vi prøvede ikke direkte, men bestemte os for at jeg skulle droppe p-pillerne inden vi bestemte os for at være kærester bestemte vi os for at det skulle være for good ( man ved self. aldrig) men det var mere end at bare prøve og seg hvordan det gik. Er 6mdr gravid nu

Anmeld

21. maj 2013

BigHope13

Vi smed spillerne efter vi havde været i kærester i 4 år. Dog når vi at have 7 års dag ca halvanden mdr før lillemanden kommer til verden så vi har ikke just været tidligt på den. Jeg selv kunne ikke finde på at blive gravid med en jeg havde kendt mindre end to år. Synes det vigtigt at få nogle minder sammen som kærester inden man bliver forældre. Men ja det jo bare hvordan jeg selv vil have det.

Anmeld

21. maj 2013

Team Putte

LMM skriver:

Hej

hvor lang tid ventede i med at prøve at blive gravide efter i mødte jeres mand/kæreste?

Efter 2 mdr. vidste vi at vi ville have børn sammen.. Efter 3 mdr. besluttede vi at gå i gang og en måned senere var jeg gravid nu har vi været sammen i 2 år og har Ida på snart 11 mdr.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.