min mands ven er en idiot

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. maj 2013

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Du skal endelig ikke være alene med ham.. Sig han kan vise dig det i, jah hmm, Føtex eller sådan noget!

Håber ikke han kunne finde på noget, men du ved jo ikke hvad din mand har gjort ved ham og om han evt. vil gøre skade på dig, for at fortælle det videre...

ja det strejfede ogsaa mine tanker at han maaske kunne finde paa noget. Men jeg ved ikke om jeg vil se det billede...... fuck den her er svaer.....

hvis jeg ser billedet, vil jeg sgu da ha den med og smaekke den i hovedet paa min mand! hvad skal jeg goere med "et kig" ?

jeg vil ha et bevis i min haand, hvis jeg skal forlade mit livs kaerlighed. fuck fuck fuck!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2013

Muhmi

ja det strejfede ogsaa mine tanker at han maaske kunne finde paa noget. Men jeg ved ikke om jeg vil se det billede...... fuck den her er svaer.....

hvis jeg ser billedet, vil jeg sgu da ha den med og smaekke den i hovedet paa min mand! hvad skal jeg goere med "et kig" ?

jeg vil ha et bevis i min haand, hvis jeg skal forlade mit livs kaerlighed. fuck fuck fuck!!!

Det var ikke meningen at jeg skulle bruge caps lock, så jeg skriger ikke, jeg ammer og er for doven til at slette og skrive det hele igen.. Sorry

hVIS DET ER ET KONKRET BEVIS, SÅ ER DEN JO IKKE LÆNGERE, SÅ BEHØVER DU IKKE ENGANG SMÆKKE DET I HOVEDET PÅ HAM FOR du HAR SET DET OG ved AT HAN HAR GJORT DET!

e JEG HAVDE NOK VALGT AT SE DET DESVÆRRE, SELVOM DET ER HÅRDT AT SKULLE SE "SANDHEDEN" i øjnene.. Håber for din skyld at han ikke har været utro!

Anmeld

16. maj 2013

Muhmi

Hovsa, var ikke meningen jeg ville bruge caps lock, sidder og ammer og skriver samtidig, hehe, så jeg kigger ikke på særmen mens jeg skriver

Anmeld

16. maj 2013

Krussedulle

Anonym skriver:

okay en update mere :

"VENNEN" sendte en besked til mig nu (han ved at min mand arbejde paa dette tidspunkt)

og sagde at han et bevis paa at min mand er utro. Han har et billede. og spoerger om jeg vil se det ? jeg maa ikke faa billede, kun kigge.

WHAT THE FUCK?????????! hvad skal jeg goere.

Kan man lave et falsk billede... proever han at narre mig... ?

eller er det her sandheden som jeg snart faa at SE???

Altså, enten er ham "vennen" virkelig desperat og så ER der ikke noget billede!

Og HVIS der er et billede, jamen så er han også virkelig langt ude, hvis det er et han "har lavet"

Jeg ville bede om at få det på MMS! Og så fortælle at du ikke gider at finde dig i den behandling! Det er dit og manden forhold han leger med!

Anmeld

16. maj 2013

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Hovsa, var ikke meningen jeg ville bruge caps lock, sidder og ammer og skriver samtidig, hehe, så jeg kigger ikke på særmen mens jeg skriver

Hvor er du soed at du bruger tid paa at skrive til mig, naar du ogsaa skal amme. Det er jeg taknemmelig for.

Han skriver til mig nu at hvis jeg beslutter mig for at forlade min mand, skal han nok leje en lejlighed til mig som mit barn og jeg kan bo i. det er blevet meget maerkelig alt sammen. Det er sgu noget der lugter... kan slet ikke finde hoved eller hale i denne situation!

hvordan kan overhovedet tro at jeg vil bo i en lejlighed som han betaler for?? jeg vil da ikke ha noget med ham at goere. EVER!

Anmeld

16. maj 2013

hesøth

Anonym skriver:

Hvor er du soed at du bruger tid paa at skrive til mig, naar du ogsaa skal amme. Det er jeg taknemmelig for.

Han skriver til mig nu at hvis jeg beslutter mig for at forlade min mand, skal han nok leje en lejlighed til mig som mit barn og jeg kan bo i. det er blevet meget maerkelig alt sammen. Det er sgu noget der lugter... kan slet ikke finde hoved eller hale i denne situation!

hvordan kan overhovedet tro at jeg vil bo i en lejlighed som han betaler for?? jeg vil da ikke ha noget med ham at goere. EVER!

Ignorer ham, blokér ham. Det lyder som om han kun er ude på at skabe splid og ravage... Jeg tror ikke, der er noget billede.

Og jeg ville satme også blive tosset, hvis min mand fandt på at spørge om jeg var utro, sådan ud af det blå.

Anmeld

18. maj 2013

Loa

Anonym skriver:

Update?

Har tænkt vildt meget på dig og hele din øv situation....

Anmeld

18. maj 2013

pussekat

Anonym skriver:

hejsa
??? vil betalt for en lejlighed til jer så skal han hvad også flytte ind han er da for dum vis han tro det jeg vil også nok have en billed på mms for at se om det pas med din mand men den ven han er da en klaphat vis han tro når om sig selv her også prøve det og min mand vil også høre mig om det men når jeg / han selv er mod utro så er det ikke når vi kun

Anmeld

18. maj 2013

Anonym trådstarter

Loa skriver:

Update?

Har tænkt vildt meget på dig og hele din øv situation....

Hej

ja ikke saa meget nyt fra mig. Taenker bare paa det dumme billede hele tiden. jeg vil vildt gerne se det, saa jeg kan faa sandheden at vide, men .... vil blive knust i 1000 stykker ....kan slet ikke holde tanken ud.

Jeg har sagt til ham "vennen" at hvis jeg ikke maa FAA billedet, vil jeg ikke. Han vil ikke sende det med MMS, men moedes med mig og VISE mig billedet. men han siger at han ikke vil gi mig billedet, da min mand vil vide hvem jeg har faaet det af saa og blive endnu mere gal paa ham.

Igaar var min mand ude ved en af hans venner og for foerste gang ringede jeg til ham og spurgte hvad han lavede og hvor han var. Kan slet ikke stole paa ham nu syntes jeg. Og jeg stoppede ikke der - jeg ringede igen en time efter. Men han tog den ikke! gik sindsyg amok, og ringede og ringede. Ringede nok 30 gange. Han tog den endelig og sagde at de var inde og faa en burger og at han havde glemt den i bilen. Det er sgu traels hvis jeg skal have det saadan nu.

Jeg maa tage et valg nu - glemme alt saa godt som jeg kan, se billedet for at laere sandheden eller forlade manden for noget som jeg ikke er sikker paa at han har gjort.

Anmeld

18. maj 2013

pussekat

Anonym skriver:

Hej

ja ikke saa meget nyt fra mig. Taenker bare paa det dumme billede hele tiden. jeg vil vildt gerne se det, saa jeg kan faa sandheden at vide, men .... vil blive knust i 1000 stykker ....kan slet ikke holde tanken ud.

Jeg har sagt til ham "vennen" at hvis jeg ikke maa FAA billedet, vil jeg ikke. Han vil ikke sende det med MMS, men moedes med mig og VISE mig billedet. men han siger at han ikke vil gi mig billedet, da min mand vil vide hvem jeg har faaet det af saa og blive endnu mere gal paa ham.

Igaar var min mand ude ved en af hans venner og for foerste gang ringede jeg til ham og spurgte hvad han lavede og hvor han var. Kan slet ikke stole paa ham nu syntes jeg. Og jeg stoppede ikke der - jeg ringede igen en time efter. Men han tog den ikke! gik sindsyg amok, og ringede og ringede. Ringede nok 30 gange. Han tog den endelig og sagde at de var inde og faa en burger og at han havde glemt den i bilen. Det er sgu traels hvis jeg skal have det saadan nu.

Jeg maa tage et valg nu - glemme alt saa godt som jeg kan, se billedet for at laere sandheden eller forlade manden for noget som jeg ikke er sikker paa at han har gjort.

hejsa
vis han ikke vil sende det til dig på en mms så tro jeg ikke på ham da tro kun det er for han kan sige til din mand at han her være samme med dig vis du møde med ham så han kan lave lort i det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.