Loa skriver:
Update?
Har tænkt vildt meget på dig og hele din øv situation....
Hej
ja ikke saa meget nyt fra mig. Taenker bare paa det dumme billede hele tiden. jeg vil vildt gerne se det, saa jeg kan faa sandheden at vide, men .... vil blive knust i 1000 stykker ....kan slet ikke holde tanken ud.
Jeg har sagt til ham "vennen" at hvis jeg ikke maa FAA billedet, vil jeg ikke. Han vil ikke sende det med MMS, men moedes med mig og VISE mig billedet. men han siger at han ikke vil gi mig billedet, da min mand vil vide hvem jeg har faaet det af saa og blive endnu mere gal paa ham.
Igaar var min mand ude ved en af hans venner og for foerste gang ringede jeg til ham og spurgte hvad han lavede og hvor han var. Kan slet ikke stole paa ham nu syntes jeg. Og jeg stoppede ikke der - jeg ringede igen en time efter. Men han tog den ikke! gik sindsyg amok, og ringede og ringede. Ringede nok 30 gange. Han tog den endelig og sagde at de var inde og faa en burger og at han havde glemt den i bilen. Det er sgu traels hvis jeg skal have det saadan nu.
Jeg maa tage et valg nu - glemme alt saa godt som jeg kan, se billedet for at laere sandheden eller forlade manden for noget som jeg ikke er sikker paa at han har gjort.
Anmeld