min mands ven er en idiot

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. maj 2013

modesty

Anonym skriver:

hmm.

Min mands ven (som er gift og har barn, ligesom mig) skulle male vores hus indvendig.

Jeg arbejder ikke for tiden og er hjemme hele tiden. Jeg kunne sagtens se at han kiggede paa mig paa en ikke-ven maade og det var rigtig ubehagelig. og efter et par dage hvor han havde malet, fortalte han mig at han er forelsket i mig. og at han gerne vil starte noget hemmelig med mig!!! wtf !!??

jeg sagde at det var jeg slet ikke interesseret i og at han skulle stoppe med at snakke, for ellers ville jeg sige alt til min mand.

Han siger til mig derefter "hvorfor skulle du ikke vaere utro? Din mand er ogsaa sammen med andre kvinder bag din ryg".

Det var ligesom mit hjerte knuste i hundred stykker!!!!!!

Hvad skal jeg goere??? og tror i at han siger det fordi jeg ikke ville vaere sammen med ham , eller er det sandt???

hvis jeg fortaeller min mand er der mange konsekvenser. 

Min mand har meget temperament, og vil helt sikkert banke ham. og mister sin "ven". og ham vennen mister hans kone, fordi min mand sikkert fortaeller hende det. Det er jo ogsaa synd for deres barn. 

Skøn mand du har, der vil banke sin ven??!!

Nå, men jeg ville sige det til min mand. Selvom han efter min mening også er en idiot hvis han reagerer på den måde.

Jeg synes dog at du skal tage vennens beskyldninger alvorligt. Det er selvfølgelig ikke sikkert at der er noget om snakken når man tager situationen i betragtning, men det lugter ikke godt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2013

MorDk

Hold da op en idiot! Jeg havde sagt det til min mand. Ligegyldigt hvad! Sådan en "ven" er sgu ik værd at samle på!

Anmeld

15. maj 2013

Mother-love

Anonym skriver:

hmm.

Min mands ven (som er gift og har barn, ligesom mig) skulle male vores hus indvendig.

Jeg arbejder ikke for tiden og er hjemme hele tiden. Jeg kunne sagtens se at han kiggede paa mig paa en ikke-ven maade og det var rigtig ubehagelig. og efter et par dage hvor han havde malet, fortalte han mig at han er forelsket i mig. og at han gerne vil starte noget hemmelig med mig!!! wtf !!??

jeg sagde at det var jeg slet ikke interesseret i og at han skulle stoppe med at snakke, for ellers ville jeg sige alt til min mand.

Han siger til mig derefter "hvorfor skulle du ikke vaere utro? Din mand er ogsaa sammen med andre kvinder bag din ryg".

Hvad skal jeg goere??? og tror i at han siger det fordi jeg ikke ville vaere sammen med ham , eller er det sandt???

Min mand har meget temperament, og vil helt sikkert banke ham. og mister sin "ven". og ham vennen mister hans kone, fordi min mand sikkert fortaeller hende det. Det er jo ogsaa synd for deres barn. 

Jeg havde sagt det.
1. Fordi han sagde din mand var utro?
2. Fordi man ved ikke om han kan finde på at sige til din mand at du har lagt op til ham, fordi han er sur over du sagde nej
3. Han er ikke en særlig god ven for din mand når han gør den slags
4. Hans kone fortjener en anden uanset om de har barn eller ej

Sikke et svin

Anmeld

15. maj 2013

CarinaSB

Anonym skriver:

hmm.

Jeg kunne godt mistænke ham for at komme med den beskylding fordi at du aviste ham .. 

Anmeld

15. maj 2013

A&F

Af respekt til din mand , skal du fortælle ham det. Han er ikke en oprigtig ven. Og han bruger helt klart snakken om din mands utroskab for at lokke dig i seng med ham. Altså hvilket eksempel er han ikke ? Tror vidst det er ham selv han taler om mht, at være utro. Være ærlig over for din mand, fordi vennen kan finde på at vende den om, og beskylde dig for at have lagt an. Mistænkt endelig ikke din mand for utroskab, men gå ham blidt i møde og fortæl ham hvad der skete, og hvad vennen beskyldte ham for . Hav tillid til din mand, og ham vennen skal bare ud! Om det så koster ham sit ægteskab !

Anmeld

15. maj 2013

Muhmi

Kommer der en update?

Anmeld

16. maj 2013

gædde/gitte

Anonym skriver:

hmm.

Jeg havde sagt det til min mand!

på en pæn måde " skat... jeg var ude for noget mærkeligt, som jeg er nød til at snakke med dig om, fordi det gjorde mig utilpas. xx sagde ordret bla bla bla. Jeg har selv sagt NEJ og han accepterede det, men nu ved du det og hvorfor jeg evt er utilpas i hans selskab."

Så kan du jo lure hans reaktion på hans påstået utroskab .... og du risikerer ikke at vennen fortæller sin variation af hændelsen, til din mand først. - for den kan nemt drejes til hans fordel

Anmeld

16. maj 2013

FruK

Det lyder ikke særlig sympatisk at din mands reaktion vil være at banke sin "ven". 

Bortset fra det... Du vil nok ikke kunne holde op med at spekulere over det, vennen har sagt, før du får det afklaret. Hvilke konsekvenser det har for "vennen" og hans forhold er ikke dit problem - han ligger nok som han har redt. Måske vVil hans kone i sidste ende også sætte pris på at finde ud af, hvad han går og laver.

Lad være med at beskylde din mand, det er jo ikke sikkert at det er rigtigt. Men spørg ham hvorfor vennen kan finde på at sige det - og lyt til ham, se hvordan han reagerer. Du kan nok mærke hvis der er ugler i mosen.

At du ikke kan klare dig uden din mand... Selvfølgelig kan du det. Det føles måske ikke sådan, men skulle det være, så skulle du nok finde ud af det! 

Du elsker ham og har ikke lyst til at skulle klare dig uden ham - men det betyder ikke at du skal lade ham trampe på dig - hvis der er noget om snakken. Så er det trods alt bedre at være sig selv.

Håber for dig at der ikke er noget om det - måske er det bare noget vennen finder på, fordi du afviste ham. 

Anmeld

16. maj 2013

Flødebollen

Jeg var også gået helt ballalejka, hvis min veninde tilbød min mand lidt ved siden af.

Nøøøøj

Anmeld

16. maj 2013

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Kommer der en update?

Vil lige starte med at sige tak til alle for jeres svar og råd.

puha ja, nu kommer der en update. Jeg fortalte det til min mand.

Bare ligeud som det var. Han blev sindsyg sur på hans ven, som jeg havde forventet. Han ringede til ham og spurgte hans "ven" hvor han var henne, for han ville snakke med ham. Han tog afsted i en fart og jeg har aldrig fundet ud af hvad der skete mellem dem to.

Da han kom hjem sagde jeg at vi var ikke færdig med at snakke.  Jeg sagde noget i stil med "Din ven sagde at du er mig utro. Er det sandt? og før du svare skal du vide, at hvis du lyver nu, og jeg finder ud af sandheden senere henaf får det større konsvekvener end hvis du fortæller mig sandheden nu".

fik en lidt uforventet reaktion af ham - han blev sur på MIG! Hvordan jeg overhovedet kunne tro sådan noget. WHAT ? Jeg stoppede ham og sagde "hvis du havde fået at vide af en af mine veninder at jeg var utro, ville du så ha været 100 % sikker på at jeg ikke var utro.". neeej nok ikke helt, svarede han. NÅ jamen må jeg så ikke ha lov til at være usikker og spørger dig om sandheden??? så blev han rolig.

Før denne episode stolede jeg på min mand 95 % - nu 10 %. Jeg ved sgu ikke, kan jeg leve sådan? Men hvis jeg forlader ham og han virkede IKKE var utro, er det jo en kæmpe fejl.

ja det var en lille update fra mig!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.