min mands ven er en idiot

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. maj 2013

tinasmor

Jeg tænker også, at du skal være 110 procent sikker på hvad du vil med din viden om billedet. Hvis du vil forlade ham hvis du ser beviser på at han har lavet noget, så vil jeg anbefale dig at se det. Hvis du i virkeligheden ikke ved om du ville gå fra ham, så kan jeg ikke se, at det gør noget godt. For jeg tænker også, at hvis han finder ud af at du har set billedet (hvis det er beviser noget) og han så finder ud af du ingenting gør, så vil han sandsynligvis miste lidt respekt for dig, og du måske for dig selv. Så hvis du ved du måske ikke vil gøre noget med din viden, så ville jeg nok lade være med at se billedet. Men ja det er svært, så tag den tid der skal til.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2013

AnonymMor

jeg synes du skal passe på ikke at brænde nallerne mht det billede "vennen" påstår han har.. sys godt det kunne lyde som om at han er ved at lokke dig ud i en fælde ved at tvivle på din mand og han så kan vinde din mand tilbage som ven ved at fortælle ham om at du går til ham for at få oplysninger om din mand og du mistænker ham for utroskab 

hvis det var mig ville jeg i stedet gå til min mand og vise ham alle beskederne fra "vennen" og fortælle ham om det billede "vennen" siger han har. det beviser jo også din mand at du ikke går bag ryggen på ham for at finde beviser men istedet vælger at snakke med ham og høre hans vision af det hele..

Du kan jo evt fortælle din mand at du behøver at snakke det hele igennem evt i samråd med "vennen" for at få det hele på det rene og se hvem af dem der lyver, da hele sitiuationen gør dig usikker på det hele og du ikke ved hvad du skal tro... også bare så din mand ikke snakker med "vennen" alene så du kan høre hvad der bliver sagt og så du ikke føler din mand går bag ryggen på dig for at skjule evt beviser.. 

håber i finder ud af det hele

Anmeld

18. maj 2013

Loa

Anonym skriver:

vil lige tage lidt tid for at overveje hele situationen.. det hele er lidt overskuelig ....

det er sgu en fucking lorte situation jeg staar i her... men er glad for at jeg har jer herinde jeg kan snakke med og faa raad

Kan jeg virkelig godt forstå.

Møg med møg på.

Håber trods alt at det "bare" er vennen der en lystløgner og dig og din mand nok skal komme igennem det her.....

Anmeld

18. maj 2013

Smilehul

Ihh, hvor er det en lorte LORTE lorte situation, du står i :-( det er virkelig øv!

Mht. det lokken med billedet, så tænker jeg lidt, at du ikke får ro i hovedet, hvis ikke du ser det, hvis du kan følge mig? "Vennen", der påstår han har et eller andet bevis på, at din mand er dig utro, jamen om det er sandt eller falsk, så ved du jo intet, før du ved OM der findes noget bevis.

Stort kram og jeg håber, at det hele er en stor løgn 

Anmeld

20. maj 2013

gonefishing

Anonym skriver:

hmm.

Min mands ven (som er gift og har barn, ligesom mig) skulle male vores hus indvendig.

Jeg arbejder ikke for tiden og er hjemme hele tiden. Jeg kunne sagtens se at han kiggede paa mig paa en ikke-ven maade og det var rigtig ubehagelig. og efter et par dage hvor han havde malet, fortalte han mig at han er forelsket i mig. og at han gerne vil starte noget hemmelig med mig!!! wtf !!??

jeg sagde at det var jeg slet ikke interesseret i og at han skulle stoppe med at snakke, for ellers ville jeg sige alt til min mand.

Han siger til mig derefter "hvorfor skulle du ikke vaere utro? Din mand er ogsaa sammen med andre kvinder bag din ryg".

Det var ligesom mit hjerte knuste i hundred stykker!!!!!!

Hvad skal jeg goere??? og tror i at han siger det fordi jeg ikke ville vaere sammen med ham , eller er det sandt???

hvis jeg fortaeller min mand er der mange konsekvenser. 

Min mand har meget temperament, og vil helt sikkert banke ham. og mister sin "ven". og ham vennen mister hans kone, fordi min mand sikkert fortaeller hende det. Det er jo ogsaa synd for deres barn. 

Jeg ville sige det til min mand! det er sku da "vennens" egen skyld... Hold da kæft en idiot!!!

Anmeld

20. maj 2013

Camilla <3

Den er godt nok svær! 

Men jeg ville nok ikke kunne slå det ud af hovedet, FØR jeg havde set det såkaldte billede .. 

Anmeld

20. maj 2013

aarhusmor

Anonym skriver:

har ogsaa noget jeg taenker over - kan man lave et falsk billede? hvis han nu har et billede af min mand og en af en anden dame, kan man saa faa det til at se aegte ud paa fx photoshop eller paa et eller andet smart program ?

jeg tror han er saa langt ude, at han kunne finde paa saadan noget, hvis det er muligt.

Ja det ville jeg kunne. Men jeg kan også se hvis andre har lavet det falsk, eller de skal være ret rutinerede for at snyde mig. Jeg har en uddannelse specielt i det. Så hvis du ser billedet, er du velkommen til at sende det til mig, så skal jeg nok gennemgå det for dig.

Anmeld

21. maj 2013

tinasmor

Anonym skriver:

hmm.

Min mands ven (som er gift og har barn, ligesom mig) skulle male vores hus indvendig.

Jeg arbejder ikke for tiden og er hjemme hele tiden. Jeg kunne sagtens se at han kiggede paa mig paa en ikke-ven maade og det var rigtig ubehagelig. og efter et par dage hvor han havde malet, fortalte han mig at han er forelsket i mig. og at han gerne vil starte noget hemmelig med mig!!! wtf !!??

jeg sagde at det var jeg slet ikke interesseret i og at han skulle stoppe med at snakke, for ellers ville jeg sige alt til min mand.

Han siger til mig derefter "hvorfor skulle du ikke vaere utro? Din mand er ogsaa sammen med andre kvinder bag din ryg".

Det var ligesom mit hjerte knuste i hundred stykker!!!!!!

Hvad skal jeg goere??? og tror i at han siger det fordi jeg ikke ville vaere sammen med ham , eller er det sandt???

hvis jeg fortaeller min mand er der mange konsekvenser. 

Min mand har meget temperament, og vil helt sikkert banke ham. og mister sin "ven". og ham vennen mister hans kone, fordi min mand sikkert fortaeller hende det. Det er jo ogsaa synd for deres barn. 

Hvordan gik det?

Anmeld

21. maj 2013

Anonym trådstarter

tinasmor skriver:

Hvordan gik det?

Hej

Jeg har bestemt mig for at lade billedet laegge - kan simpelthen ikke holde til det. Jeg har sagt til "vennen" at han ikke skal opsoege mig mere eller min mand.

Saa nu maa vi lige saa stille bygge vores forhold som mand og kone op. Haaber vi kan komme igennem det.

Anmeld

21. maj 2013

aarhusmor

Anonym skriver:

Hej

Jeg har bestemt mig for at lade billedet laegge - kan simpelthen ikke holde til det. Jeg har sagt til "vennen" at han ikke skal opsoege mig mere eller min mand.

Saa nu maa vi lige saa stille bygge vores forhold som mand og kone op. Haaber vi kan komme igennem det.

Håber det bedste for dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.