hmm.
Min mands ven (som er gift og har barn, ligesom mig) skulle male vores hus indvendig.
Jeg arbejder ikke for tiden og er hjemme hele tiden. Jeg kunne sagtens se at han kiggede paa mig paa en ikke-ven maade og det var rigtig ubehagelig. og efter et par dage hvor han havde malet, fortalte han mig at han er forelsket i mig. og at han gerne vil starte noget hemmelig med mig!!! wtf !!??
jeg sagde at det var jeg slet ikke interesseret i og at han skulle stoppe med at snakke, for ellers ville jeg sige alt til min mand.
Han siger til mig derefter "hvorfor skulle du ikke vaere utro? Din mand er ogsaa sammen med andre kvinder bag din ryg".
Det var ligesom mit hjerte knuste i hundred stykker!!!!!!
Hvad skal jeg goere??? og tror i at han siger det fordi jeg ikke ville vaere sammen med ham , eller er det sandt???
hvis jeg fortaeller min mand er der mange konsekvenser.
Min mand har meget temperament, og vil helt sikkert banke ham. og mister sin "ven". og ham vennen mister hans kone, fordi min mand sikkert fortaeller hende det. Det er jo ogsaa synd for deres barn.
Hvis din mand bliver så sur at han tæver hans ven og mister ham.. Ved du hvad, så synes jeg sgu også at han fortjener det... Man er ikke en rigtig ven hvis man vil have en affære med sin vens kone.. Kan godt være man synes ens vens kone er smoking hot, men at man ligefrem tager den så langt at man vil bolle udenom, så fortjener man ikke mandens venskab...
Mht. at din mand måske har noget ved siden af... Tjaa, du finder ikke ud af det medmindre du spørger og lægger meget mærke til hans signaler når du spørger... Hvis han siger følgende eksempler, så skal du passe på med om han taler sandt:
1. Det der vil jeg slet ikke svare på. (rejser sig og går, eller kigger væk) .. (Dette gør han for at kunne finde på en undskyldning/et svar)
2. Ej du er jo syg i hovedet at du tænker sådan. (Kigger væk)
Faktisk, hvis han siger alt andet end:
1. Næh/Nej, hvorfor spørger du?
.2 Nej.
I helt afslappet tilstand, så skal du være opmærksom. Så længe han ikke giver et konkret nej, eller at han prøver at give dig skylden for hans opførsel.. Så er der noget galt.. Ikke at han nødvendigvis boller med en anden allerede, men måske er han igang med at finde ud af hvordan han kan bolle med en anden, men de fleste kan ikke sige et konkret nej, når de lyver, så bruger de: Ej, MMM (Ligesom et barn siger det), naharrj, (fnys) (n)EJ!
Det der er med folk der lyver og som ikke er forberedte på at de bliver konfronteret er at de oftes reagerer ved at overdrive den måde de taler på og begynder at bruge overdrevent kropssprog.
Slår armene ud, hvorefter de begynder at pege på dem selv med åbne håndflader, som om DE er offeret.
Tager sig til håret (klør det) og kigger ned/op.
Begynder at rodde i sine lommer (Hvis man står op) og kigger rundt i lokalet.
Begynder at pille ved deres ansigt eller vrider deres hænder.
Jeg ved ikke om du kan bruge det her til noget, men jeg synes det er vigtigt at du fortæller ham om hans "ven" og derefter siger at han (vennen) har fortalt dig at han (din mand) er dig utro.
Tjek hans reaktion.. Hvis han bliver mere sur over beskyldningen om at han er utro end at hans ven lægger an på hans kone, så er der højst sansynligt noget galt ...