min mands ven er en idiot

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. maj 2013

Malene84

Anonym skriver:

hmm.

Min mands ven (som er gift og har barn, ligesom mig) skulle male vores hus indvendig.

Jeg arbejder ikke for tiden og er hjemme hele tiden. Jeg kunne sagtens se at han kiggede paa mig paa en ikke-ven maade og det var rigtig ubehagelig. og efter et par dage hvor han havde malet, fortalte han mig at han er forelsket i mig. og at han gerne vil starte noget hemmelig med mig!!! wtf !!??

jeg sagde at det var jeg slet ikke interesseret i og at han skulle stoppe med at snakke, for ellers ville jeg sige alt til min mand.

Han siger til mig derefter "hvorfor skulle du ikke vaere utro? Din mand er ogsaa sammen med andre kvinder bag din ryg".

Det var ligesom mit hjerte knuste i hundred stykker!!!!!!

Hvad skal jeg goere??? og tror i at han siger det fordi jeg ikke ville vaere sammen med ham , eller er det sandt???

hvis jeg fortaeller min mand er der mange konsekvenser. 

Min mand har meget temperament, og vil helt sikkert banke ham. og mister sin "ven". og ham vennen mister hans kone, fordi min mand sikkert fortaeller hende det. Det er jo ogsaa synd for deres barn. 

uh den er svær  øv hvor er det synd for dig!

Jeg tror, at jeg ville sige det til min mand. I har alle sammen kun noget at vinde, hvis det ham idioten siger er rigtigt. Du vinder ved, at vide sandheden og der kan du så tage stilling til din fremtid. Din mand mister sin "ven", men hvilken ven er han egentlig når han for det første lægger an på dig og for det andet sladrer om din mand. Idiotens kone vinder også kun vd at få sandheden frem om sin mand, så hun ligeledes kan tage stilling til hende og deres børns fremtid.

Øv en lorte situation

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2013

jydeinden

jeg ville uden tvivl sige det til min mand af den simple årsag at når man først går og har tvivlen om ens partner taler sandt og om vedkommende har gjort noget forkert, jamen så slipper man ikke tanken før end man ved noget. Jeg håber jo så bare at din partner er stor nok til at sige sandheden som den er for det er ikke alle mænd der er det.

Anmeld

15. maj 2013

B&J

Anonym skriver:

ja ved bare ikke helt om jeg kan klare sandheden

fuck.

Jamen du vil jo heller ikke gå med den uvished, hvis han er dig utro må du jo tage den der fra slå koldt vand i blodet kan du tilgive ham kan du ikke hvis det er, men HUSK NU.... det er jo slet ikke sikkert han har gjord noget som helst.....

Anmeld

15. maj 2013

Frk. Himmelblå

Anonym skriver:

jeg taenker enten er det sandt... eller ogsaa blev han sur over at jeg ikke ville ha en affaere med ham og ville saarer mig.

Jeg haaber det er den sidste....

dahmm!!!!!

Nu synes jeg altså, du skal huske på, at ham vennen nok ikke lige er verdens mest troværdige person. Når du fortæller din mand om det, må du klart signalere, at du er på hans hold. 

Anmeld

15. maj 2013

Muhmi

hmm.

Min mands ven (som er gift og har barn, ligesom mig) skulle male vores hus indvendig.

Jeg arbejder ikke for tiden og er hjemme hele tiden. Jeg kunne sagtens se at han kiggede paa mig paa en ikke-ven maade og det var rigtig ubehagelig. og efter et par dage hvor han havde malet, fortalte han mig at han er forelsket i mig. og at han gerne vil starte noget hemmelig med mig!!! wtf !!??

jeg sagde at det var jeg slet ikke interesseret i og at han skulle stoppe med at snakke, for ellers ville jeg sige alt til min mand.

Han siger til mig derefter "hvorfor skulle du ikke vaere utro? Din mand er ogsaa sammen med andre kvinder bag din ryg".

Hvad skal jeg goere??? og tror i at han siger det fordi jeg ikke ville vaere sammen med ham , eller er det sandt???

Min mand har meget temperament, og vil helt sikkert banke ham. og mister sin "ven". og ham vennen mister hans kone, fordi min mand sikkert fortaeller hende det. Det er jo ogsaa synd for deres barn. 

Hvis din mand bliver så sur at han tæver hans ven og mister ham.. Ved du hvad, så synes jeg sgu også at han fortjener det... Man er ikke en rigtig ven hvis man vil have en affære med sin vens kone.. Kan godt være man synes ens vens kone er smoking hot, men at man ligefrem tager den så langt at man vil bolle udenom, så fortjener man ikke mandens venskab...

Mht. at din mand måske har noget ved siden af... Tjaa, du finder ikke ud af det medmindre du spørger og lægger meget mærke til hans signaler når du spørger... Hvis han siger følgende eksempler, så skal du passe på med om han taler sandt:

1. Det der vil jeg slet ikke svare på. (rejser sig og går, eller kigger væk) .. (Dette gør han for at kunne finde på en undskyldning/et svar)

2. Ej du er jo syg i hovedet at du tænker sådan. (Kigger væk)

Faktisk, hvis han siger alt andet end:

1. Næh/Nej, hvorfor spørger du? 

.2 Nej.

I helt afslappet tilstand, så skal du være opmærksom. Så længe han ikke giver et konkret nej, eller at han prøver at give dig skylden for hans opførsel.. Så er der noget galt.. Ikke at han nødvendigvis boller med en anden allerede, men måske er han igang med at finde ud af hvordan han kan bolle med en anden, men de fleste kan ikke sige et konkret nej, når de lyver, så bruger de: Ej, MMM (Ligesom et barn siger det), naharrj, (fnys) (n)EJ!

Det der er med folk der lyver og som ikke er forberedte på at de bliver konfronteret er at de oftes reagerer ved at overdrive den måde de taler på og begynder at bruge overdrevent kropssprog.

Slår armene ud, hvorefter de begynder at pege på dem selv med åbne håndflader, som om DE er offeret.

Tager sig til håret (klør det) og kigger ned/op.

Begynder at rodde i sine lommer (Hvis man står op) og kigger rundt i lokalet.

Begynder at pille ved deres ansigt eller vrider deres hænder.

Jeg ved ikke om du kan bruge det her til noget, men jeg synes det er vigtigt at du fortæller ham om hans "ven" og derefter siger at han (vennen) har fortalt dig at han (din mand) er dig utro.

Tjek hans reaktion.. Hvis han bliver mere sur over beskyldningen om at han er utro end at hans ven lægger an på hans kone, så er der højst sansynligt noget galt ...

Anmeld

15. maj 2013

Minforevigt

Utroskab gør ondt. Og du vil ikke kunne glemme det alligevel. 

Desuden har vennen's kone krav på sandheden. Så du er nødt til at få det sagt. 

Anmeld

15. maj 2013

Kidztown

Jeg ville også helt klart snakke med manden om det. Jeg vill slet ikke kunne lade vær.

Anmeld

15. maj 2013

5timesacharm..right?

Jeg havde sagt det!
Nok ville han "miste" sin ven.. Men hvilken ven ??

Anmeld

15. maj 2013

l.kjoeller

Anonym skriver:

hmm.

spørgsmålet er jo om dit syn på din mand ændrer sig for i så fald er du nødt til at finde ud af om det er uden grund og være lidt ego for ellers er det jo dit forhold der ryger i hegnet

Anmeld

15. maj 2013

Maria-s

Anonym skriver:

hmm.

Ville helt klart fortælle min mand det, hvis det var mig. Ellers kan det ligefrem være at hans såkaldte "ven" vender det mod dig og fortæller DIN mand at I har noget kørende og så vil DIN mand spørge dig hvad fanden der foregår.

Jeg synes helt klart han har overskredet en tyk fed linje, ham her "vennen" og det fortjener du at have lov til at fortælle din mand, at du føler en form for overgreb. Jeg ville personligt selv få det rigtig dårligt, hvis en person der er vant til at komme i vores hjem pludselig sagde sådan til mig, om mig. Dernæst er der vel, helt kort og konkret, ikke meget "ven" over ham, derfor ikke rigtig noget at tage stilling til i henhold til din mand. Han ville nok blive mere ked af det hvis han efterfølgende fandt ud af det og fandt ud af du ikke havde sagt noget.

Om din egen mand har været utro. Synes det bliver smækket op som et modangreb mod at du afviser ham "vennen" i hvert fald sådan som du fortæller det. Hvis det nager dig og du ikke kan slippe tanken. Jamen så må du spørge din mand. Men spørg nu på en IKKE ANKLAGENDE måde. Fortæl fx det som det er at du er rigtig ked af det, fordi sådan og sådan og fordi ham her "vennen" siger at han boller uden om.

til dig. Sikke en ubehagelig situation du står i.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.