min mands ven er en idiot

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. maj 2013

janne1986

Anonym skriver:

Vil lige starte med at sige tak til alle for jeres svar og råd.

puha ja, nu kommer der en update. Jeg fortalte det til min mand.

Bare ligeud som det var. Han blev sindsyg sur på hans ven, som jeg havde forventet. Han ringede til ham og spurgte hans "ven" hvor han var henne, for han ville snakke med ham. Han tog afsted i en fart og jeg har aldrig fundet ud af hvad der skete mellem dem to.

Da han kom hjem sagde jeg at vi var ikke færdig med at snakke.  Jeg sagde noget i stil med "Din ven sagde at du er mig utro. Er det sandt? og før du svare skal du vide, at hvis du lyver nu, og jeg finder ud af sandheden senere henaf får det større konsvekvener end hvis du fortæller mig sandheden nu".

fik en lidt uforventet reaktion af ham - han blev sur på MIG! Hvordan jeg overhovedet kunne tro sådan noget. WHAT ? Jeg stoppede ham og sagde "hvis du havde fået at vide af en af mine veninder at jeg var utro, ville du så ha været 100 % sikker på at jeg ikke var utro.". neeej nok ikke helt, svarede han. NÅ jamen må jeg så ikke ha lov til at være usikker og spørger dig om sandheden??? så blev han rolig.

Før denne episode stolede jeg på min mand 95 % - nu 10 %. Jeg ved sgu ikke, kan jeg leve sådan? Men hvis jeg forlader ham og han virkede IKKE var utro, er det jo en kæmpe fejl.

ja det var en lille update fra mig!!!

Hvis min mand spørge mig om jeg har noget ved siden af, hvis ik vi har sexet længe osv. Ja så kan jeg også godt blive sur..... 

jeg har da virkelig andet at lave end at være utro, ville jeg noget andet gik jeg fra det jeg har. Så jeg blir sur hvis jeg blir 'beskyldt' selvom jegIKKE er utro..... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2013

Krussedulle

Anonym skriver:

Vil lige starte med at sige tak til alle for jeres svar og råd.

puha ja, nu kommer der en update. Jeg fortalte det til min mand.

Bare ligeud som det var. Han blev sindsyg sur på hans ven, som jeg havde forventet. Han ringede til ham og spurgte hans "ven" hvor han var henne, for han ville snakke med ham. Han tog afsted i en fart og jeg har aldrig fundet ud af hvad der skete mellem dem to.

Da han kom hjem sagde jeg at vi var ikke færdig med at snakke.  Jeg sagde noget i stil med "Din ven sagde at du er mig utro. Er det sandt? og før du svare skal du vide, at hvis du lyver nu, og jeg finder ud af sandheden senere henaf får det større konsvekvener end hvis du fortæller mig sandheden nu".

fik en lidt uforventet reaktion af ham - han blev sur på MIG! Hvordan jeg overhovedet kunne tro sådan noget. WHAT ? Jeg stoppede ham og sagde "hvis du havde fået at vide af en af mine veninder at jeg var utro, ville du så ha været 100 % sikker på at jeg ikke var utro.". neeej nok ikke helt, svarede han. NÅ jamen må jeg så ikke ha lov til at være usikker og spørger dig om sandheden??? så blev han rolig.

Før denne episode stolede jeg på min mand 95 % - nu 10 %. Jeg ved sgu ikke, kan jeg leve sådan? Men hvis jeg forlader ham og han virkede IKKE var utro, er det jo en kæmpe fejl.

ja det var en lille update fra mig!!!

Årh din stakkel!

Jeg ville sige til ham, at det absolut ikke er en beskyldning! Men at du må vide besked! Da det virkelig går dig på!

Sender en stor det er en rigtig skod situation du er havnet i!

Anmeld

16. maj 2013

Mumto3

Jeg ville stille det op sådan her:

hvem er du fortrolig med og deler hemmeligere sammen med?

A: din mand, og derfor høre han selvfølgelig omtalt hvad du udsættes for

B: vennen. I har den lille hemmelighed sammen, at han gerne vil have noget kørende med dig, men det er du ikke interesseret i.

Anmeld

16. maj 2013

Anonym trådstarter

Krussedulle skriver:

Årh din stakkel!

Jeg ville sige til ham, at det absolut ikke er en beskyldning! Men at du må vide besked! Da det virkelig går dig på!

okay en update mere :

"VENNEN" sendte en besked til mig nu (han ved at min mand arbejde paa dette tidspunkt)

og sagde at han et bevis paa at min mand er utro. Han har et billede. og spoerger om jeg vil se det ? jeg maa ikke faa billede, kun kigge.

WHAT THE FUCK?????????! hvad skal jeg goere.

Kan man lave et falsk billede... proever han at narre mig... ?

eller er det her sandheden som jeg snart faa at SE???

Anmeld

16. maj 2013

Anonym trådstarter

Krussedulle skriver:

Årh din stakkel!

..... by the way. Han sagde at jeg maatte ikke fortaelle min mand om billedet hvis jeg vil se det.

Anmeld

16. maj 2013

B&J

Anonym skriver:

okay en update mere :

"VENNEN" sendte en besked til mig nu (han ved at min mand arbejde paa dette tidspunkt)

og sagde at han et bevis paa at min mand er utro. Han har et billede. og spoerger om jeg vil se det ? jeg maa ikke faa billede, kun kigge.

det kan også være du kun må kigge fordi hans ven vil komme tæt på men du må sige til din kæreste om han har eller ikke har SLUT....

for du kan ikke blive ved med at være i uvished....

syntes det er barnlig at din fyr flipper ud især hvis han ikke har gjord noget.... men den ven jamen hvis han ikke vil sende det jamen så lad ham være...

Anmeld

16. maj 2013

LilleLene

Anonym skriver:

okay en update mere :

uuuh den er svær, jeg havde villet se det... men et neutralt sted, hvor han ikke er alene med dig

hvad nu hvis han kunne finde på et eller andet

Anmeld

16. maj 2013

Muhmi

Anonym skriver:

..... by the way. Han sagde at jeg maatte ikke fortaelle min mand om billedet hvis jeg vil se det.

Du skal endelig ikke være alene med ham.. Sig han kan vise dig det i, jah hmm, Føtex eller sådan noget!

Håber ikke han kunne finde på noget, men du ved jo ikke hvad din mand har gjort ved ham og om han evt. vil gøre skade på dig, for at fortælle det videre...

Anmeld

16. maj 2013

lollandpigen

Du får lige en kæmpe krammer.....

Dum situation du står i......

Håber du snart laver en update på at ham vennen bare er en dum idiot der prøvede at bilde dig en masse løgn ind......

Anmeld

16. maj 2013

Anonym trådstarter

LilleLene skriver:

uuuh den er svær, jeg havde villet se det... men et neutralt sted, hvor han ikke er alene med dig

hvad nu hvis han kunne finde på et eller andet

ja det strejfede faktisk ogsaa mine tanker...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.