min mands ven er en idiot

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. maj 2013

Anonym trådstarter

pussekat skriver:

hejsa
vis han ikke vil sende det til dig på en mms så tro jeg ikke på ham da tro kun det er for han kan sige til din mand at han her være samme med dig vis du møde med ham så han kan lave lort i det

ja jeg har en tanke om at han kun er ude paa noget lort 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2013

Loa

Anonym skriver:

Hej

ja ikke saa meget nyt fra mig. Taenker bare paa det dumme billede hele tiden. jeg vil vildt gerne se det, saa jeg kan faa sandheden at vide, men .... vil blive knust i 1000 stykker ....kan slet ikke holde tanken ud.

Jeg har sagt til ham "vennen" at hvis jeg ikke maa FAA billedet, vil jeg ikke. Han vil ikke sende det med MMS, men moedes med mig og VISE mig billedet. men han siger at han ikke vil gi mig billedet, da min mand vil vide hvem jeg har faaet det af saa og blive endnu mere gal paa ham.

Igaar var min mand ude ved en af hans venner og for foerste gang ringede jeg til ham og spurgte hvad han lavede og hvor han var. Kan slet ikke stole paa ham nu syntes jeg. Og jeg stoppede ikke der - jeg ringede igen en time efter. Men han tog den ikke! gik sindsyg amok, og ringede og ringede. Ringede nok 30 gange. Han tog den endelig og sagde at de var inde og faa en burger og at han havde glemt den i bilen. Det er sgu traels hvis jeg skal have det saadan nu.

Jeg maa tage et valg nu - glemme alt saa godt som jeg kan, se billedet for at laere sandheden eller forlade manden for noget som jeg ikke er sikker paa at han har gjort.

Ej hvor irriterende

Tror simpelthen ikke jeg kunne slippe tanken hvis jeg ikke fik det billede at se..... Så tror jeg ville mødes med ham og se om der var et billede eller ej...
Var der et billede kunne du gøre det slut med manden, og var der ikke et billede kunne du droppe tankerne om ikke at kunne stole på din mand.....

Tænker at muligvis er ham vennen en klap hat, men virker alligevel lidt langt ude at gå så langt, hvis han alligevel ikke har et billede...

Anmeld

18. maj 2013

tinasmor

hmm.

Min mands ven (som er gift og har barn, ligesom mig) skulle male vores hus indvendig.

Jeg arbejder ikke for tiden og er hjemme hele tiden. Jeg kunne sagtens se at han kiggede paa mig paa en ikke-ven maade og det var rigtig ubehagelig. og efter et par dage hvor han havde malet, fortalte han mig at han er forelsket i mig. og at han gerne vil starte noget hemmelig med mig!!! wtf !!??

jeg sagde at det var jeg slet ikke interesseret i og at han skulle stoppe med at snakke, for ellers ville jeg sige alt til min mand.

Han siger til mig derefter "hvorfor skulle du ikke vaere utro? Din mand er ogsaa sammen med andre kvinder bag din ryg".

Det var ligesom mit hjerte knuste i hundred stykker!!!!!!

Hvad skal jeg goere??? og tror i at han siger det fordi jeg ikke ville vaere sammen med ham , eller er det sandt???

hvis jeg fortaeller min mand er der mange konsekvenser. 

Min mand har meget temperament, og vil helt sikkert banke ham. og mister sin "ven". og ham vennen mister hans kone, fordi min mand sikkert fortaeller hende det. Det er jo ogsaa synd for deres barn. 

Har ikke læst alle indlæg men ville lige give mit besyv med. Jeg tænker lidt, at selv om du siger det til din mand, så er det jo ikke ensbetydende med, at du får sandheden af vide. De fleste som er utro, vil jo benægte, benægte, benægte. Det er næsten det som gør mest ondt på dem som finder ud af deres kæreste af utro, at den anden så hele tiden nægter og nærmest får det til at se ud som om det er den anden part der er sindsyg/over jaloux osv.

Mere fordi du i starten skriver, at du næsten ikke tør sige det, hvis du så finder ud af, at han har løjet. Men selv om du spørger ham, så vil han jo ikkert sige det er løgn.

Ikke fordi jeg siger, at din mand har gjort noget, for kan jo helt sikkert bare være ham "vennen" lyver, man tænker bare, at selv om du spøger din mand ligeud, så er det jo ikke sikkert sandheden kommer frem.

Håber at det hele flasker sig for dig/jer.

-----------

Har efter mit indlæg set, at der er et eller andet med ét billede. Håber, at du finder ud af det og din mand ikke har været dig utro. Hvor lyder han bare lusket den "ven". Hvis jeg var dig, ville jeg nok gå "vennen" på klingen og se billedet. Selv om du ikke har bevis i hånden, så ville du jo vide, at det desværre var sådan det hang sammen og derfor være bevis nok for dig. Hvis ikke du gør det, tror jeg, at det bliver svært for jer at komme videre med den tvivl du render rundt med.

Anmeld

18. maj 2013

Anonym trådstarter

Loa skriver:

Ej hvor irriterende

Tror simpelthen ikke jeg kunne slippe tanken hvis jeg ikke fik det billede at se..... Så tror jeg ville mødes med ham og se om der var et billede eller ej...
Var der et billede kunne du gøre det slut med manden, og var der ikke et billede kunne du droppe tankerne om ikke at kunne stole på din mand.....

Tænker at muligvis er ham vennen en klap hat, men virker alligevel lidt langt ude at gå så langt, hvis han alligevel ikke har et billede...

har ogsaa noget jeg taenker over - kan man lave et falsk billede? hvis han nu har et billede af min mand og en af en anden dame, kan man saa faa det til at se aegte ud paa fx photoshop eller paa et eller andet smart program ?

jeg tror han er saa langt ude, at han kunne finde paa saadan noget, hvis det er muligt.

Anmeld

18. maj 2013

Loa

Anonym skriver:

har ogsaa noget jeg taenker over - kan man lave et falsk billede? hvis han nu har et billede af min mand og en af en anden dame, kan man saa faa det til at se aegte ud paa fx photoshop eller paa et eller andet smart program ?

jeg tror han er saa langt ude, at han kunne finde paa saadan noget, hvis det er muligt.

Jeg tror virkelig virkelig man skal være sindsyg prof hvis man skal kunne lave sådan noget der ikke kan gennemskues.....

Også derfor jeg tror den eneste måde at få sjælefred er at få set om der er et billede....
Selvom det er modbydeligt at få en evt grusom sandhed i hovedet, så må det være klart være bedst at få sandheden frem.....

Anmeld

18. maj 2013

tinasmor

Anonym skriver:

Hvis du skal photo shoppe det ind så det skal se ægte ud, skal man være rigtig, rigtig dygtig. Selvfølgelig kan du sætte to personer ved siden af hinanden, men hvis det ikke er gjort næsten proff vil du altid kunne se det. Specielt pga baggrund eller lign. Hvis de skal sættes sammen med Photoshop så vil han f.eks skulle "klippe" den ene person ud og sætte over på det andet billede, det er svært at få til at se ægte ud, med mindre det er noget man har gjort igen og igen, så jeg tror ikke du vil være i tvivl. Og hvis din man "laver noget" med den anden (har ikke læst indlægget om billedet) som f.eks kysser eller lign. så er det endnu mere svært at lave, ja næsten umuligt hvis det ikke er noget du normalt arbejder med som fotograf eller lign.

Anmeld

18. maj 2013

Anonym trådstarter

tinasmor skriver:

Har ikke læst alle indlæg men ville lige give mit besyv med. Jeg tænker lidt, at selv om du siger det til din mand, så er det jo ikke ensbetydende med, at du får sandheden af vide. De fleste som er utro, vil jo benægte, benægte, benægte. Det er næsten det som gør mest ondt på dem som finder ud af deres kæreste af utro, at den anden så hele tiden nægter og nærmest får det til at se ud som om det er den anden part der er sindsyg/over jaloux osv.

Mere fordi du i starten skriver, at du næsten ikke tør sige det, hvis du så finder ud af, at han har løjet. Men selv om du spørger ham, så vil han jo ikkert sige det er løgn.

Ikke fordi jeg siger, at din mand har gjort noget, for kan jo helt sikkert bare være ham "vennen" lyver, man tænker bare, at selv om du spøger din mand ligeud, så er det jo ikke sikkert sandheden kommer frem.

Håber at det hele flasker sig for dig/jer.

-----------

Har efter mit indlæg set, at der er et eller andet med ét billede. Håber, at du finder ud af det og din mand ikke har været dig utro. Hvor lyder han bare lusket den "ven". Hvis jeg var dig, ville jeg nok gå "vennen" på klingen og se billedet. Selv om du ikke har bevis i hånden, så ville du jo vide, at det desværre var sådan det hang sammen og derfor være bevis nok for dig. Hvis ikke du gør det, tror jeg, at det bliver svært for jer at komme videre med den tvivl du render rundt med.

ja jeg tror desvaerre du har ret i det du siger med at de fleste vil benaegte det - om de har gjort det eller ikke. Men hensyn til billedet er jeg MEGET i tvivl om jeg vil se det eller ikke. skal lige ha lidt mere tid til at beslutte mig. Hele min fremtid kan aendres af et dumt billede - fuck!!! 

Anmeld

18. maj 2013

pussekat

Anonym skriver:

ja jeg har en tanke om at han kun er ude paa noget lort 

hejsa
skulle sige fra min mand af at du kan lave et møde med ham og så han tro det kun er dig og ham men at du så tag din mand med for så kan du se om ven eller din mand bliv sådan i hoved her og vis ven ikke vil vis dig/mand billed

Anmeld

18. maj 2013

Anonym trådstarter

Loa skriver:

Jeg tror virkelig virkelig man skal være sindsyg prof hvis man skal kunne lave sådan noget der ikke kan gennemskues.....

Også derfor jeg tror den eneste måde at få sjælefred er at få set om der er et billede....
Selvom det er modbydeligt at få en evt grusom sandhed i hovedet, så må det være klart være bedst at få sandheden frem.....

vil lige tage lidt tid for at overveje hele situationen.. det hele er lidt overskuelig ....

det er sgu en fucking lorte situation jeg staar i her... men er glad for at jeg har jer herinde jeg kan snakke med og faa raad

Anmeld

18. maj 2013

Anonym trådstarter

pussekat skriver:

hejsa
skulle sige fra min mand af at du kan lave et møde med ham og så han tro det kun er dig og ham men at du så tag din mand med for så kan du se om ven eller din mand bliv sådan i hoved her og vis ven ikke vil vis dig/mand billed

ja det var da en ide -det vil jeg helt klart overveje

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.