hmm.
Min mands ven (som er gift og har barn, ligesom mig) skulle male vores hus indvendig.
Jeg arbejder ikke for tiden og er hjemme hele tiden. Jeg kunne sagtens se at han kiggede paa mig paa en ikke-ven maade og det var rigtig ubehagelig. og efter et par dage hvor han havde malet, fortalte han mig at han er forelsket i mig. og at han gerne vil starte noget hemmelig med mig!!! wtf !!??
jeg sagde at det var jeg slet ikke interesseret i og at han skulle stoppe med at snakke, for ellers ville jeg sige alt til min mand.
Han siger til mig derefter "hvorfor skulle du ikke vaere utro? Din mand er ogsaa sammen med andre kvinder bag din ryg".
Det var ligesom mit hjerte knuste i hundred stykker!!!!!!
Hvad skal jeg goere??? og tror i at han siger det fordi jeg ikke ville vaere sammen med ham , eller er det sandt???
hvis jeg fortaeller min mand er der mange konsekvenser.
Min mand har meget temperament, og vil helt sikkert banke ham. og mister sin "ven". og ham vennen mister hans kone, fordi min mand sikkert fortaeller hende det. Det er jo ogsaa synd for deres barn.
Har ikke læst alle indlæg men ville lige give mit besyv med. Jeg tænker lidt, at selv om du siger det til din mand, så er det jo ikke ensbetydende med, at du får sandheden af vide. De fleste som er utro, vil jo benægte, benægte, benægte. Det er næsten det som gør mest ondt på dem som finder ud af deres kæreste af utro, at den anden så hele tiden nægter og nærmest får det til at se ud som om det er den anden part der er sindsyg/over jaloux osv.
Mere fordi du i starten skriver, at du næsten ikke tør sige det, hvis du så finder ud af, at han har løjet. Men selv om du spørger ham, så vil han jo ikkert sige det er løgn.
Ikke fordi jeg siger, at din mand har gjort noget, for kan jo helt sikkert bare være ham "vennen" lyver, man tænker bare, at selv om du spøger din mand ligeud, så er det jo ikke sikkert sandheden kommer frem.
Håber at det hele flasker sig for dig/jer.
-----------
Har efter mit indlæg set, at der er et eller andet med ét billede. Håber, at du finder ud af det og din mand ikke har været dig utro. Hvor lyder han bare lusket den "ven". Hvis jeg var dig, ville jeg nok gå "vennen" på klingen og se billedet. Selv om du ikke har bevis i hånden, så ville du jo vide, at det desværre var sådan det hang sammen og derfor være bevis nok for dig. Hvis ikke du gør det, tror jeg, at det bliver svært for jer at komme videre med den tvivl du render rundt med.