Øv familie!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. maj 2013

Kløver

kriknu skriver:

Min kæreste siger forresten tak 

Tror heldigvis, der er få som ikke er på hans side, og bakker jer op

Tag jer ikke af de er nogle fjolser, mod tåber kæmper selv guderne forgæves

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2013

mommy1991

kriknu skriver:

I dag skulle vi til konfirmation ved min fætter, og vi nåede knapt nok frem før vi første gang fik følelsen af ikke at være velkommen.. 

Min moster kiggede ret ondt på først min kæreste og gik derefter hen til mig og spurgte ret interreseret til graviditeten og navn osv. og jeg siger så at han skal hedde Ludvig det er jo ikke ligefrem en hemmelighed, hun lyder så pisse fornærmet derefter kigger på min kæreste og siger så surt "Kan din familie overhovedet udtale det navn?" (han er ikke dansker) - nej hvor havde jeg lyst til at slå hende! 

Jeg tager så min kæreste i hånden og går, min onkel (mosters mand) kommer så over og siger "det var måske heller ikke det smarteste at tage sådan en med" 

Hvis ikke jeg måtte have ham med skulle de måske overveje kun at invitere mig og ikke os begge to!

Nå men uanset hvad, så tog vi hjem igen - jeg fik sagt tillykke til min fætter og givet ham gaven og så var det ligesom det, kan de ikke acceptere at han er der, jamen så skal jeg heller ikke være der.

Nej hvor er jeg ked af det og skammer mig over min familie, min mor blev også helt forarget og kørte sin vej da hun så at vi kørte 

Ej hvor en ubehagelig oplevelse! Kan slet ikke forstå at de ikke støtter dig og er glade for at du har fundet en du elsker!? 

Anmeld

9. maj 2013

kriknu

Flodkilling skriver:

Jeg synes det er så grimt, nu elsker jeg selv sprog og har da også boet i udlandet, især Grækenland.

Nu ved jeg ikke lige hvor din kæreste er fra, men jeg elsker f.eks. hvis jeg skal ned i en kiosk at sige "salam alaikum". Der er ikke noget federe end at vise respekt for andre.
Jeg har selv mange venner fra østen, især kvinderne fortæller at de tit bliver svinet til, især af de ældre mænd i danmark. Synes det er noget underligt noget

Hans far er fra Irak, hans mor er halv libaneser og halv spanioler, men hvis man spørger ham så er han dansker, eller prøver på det - han har endda skiftet navn til Benjamin bare for at få det lidt nemmere 

Anmeld

9. maj 2013

kriknu

emmagirl skriver:

Ej hvor en ubehagelig oplevelse! Kan slet ikke forstå at de ikke støtter dig og er glade for at du har fundet en du elsker!? 

De er så åndsvage de to, og har altid været ... de er utrolig gammeldags, de mener stadigvæk at du ikke kan blive skilt 

Anmeld

9. maj 2013

kriknu

Maja84 skriver:

Tror heldigvis, der er få som ikke er på hans side, og bakker jer op

Tag jer ikke af de er nogle fjolser, mod tåber kæmper selv guderne forgæves

og de få der ikke er på hans side, der har de fleste fundet ud af at man  bare skal holde sin mening for sig selv med sådan noget med mindre man direkte bliver spurgt, og i så fald så kan man sige det pænt 

- et ret godt citat 

Anmeld

9. maj 2013

gonefishing

Monica P skriver:

Hov hov en lille by i Jylland, jeg er fra en lille by i Jylland og jeg er sgu ikke racist ligesom de fleste andre heller ikke er det, det var da en dum bemærkning at komme med.

Monica

Åhhh hold da op. Der er racister over hele verden! Lad dog vær med at blive så fornærmet det er da barnligt. Desuden ER der mange små jyske byer hvor delv kbh bliver kigget underligt til, det er facts. Men hvis det ikke er i din by så vær da ligeglad

Anmeld

9. maj 2013

gonefishing

kriknu skriver:

Hans far er fra Irak, hans mor er halv libaneser og halv spanioler, men hvis man spørger ham så er han dansker, eller prøver på det - han har endda skiftet navn til Benjamin bare for at få det lidt nemmere 

Fed blanding! Når jeg må hellere droppe ud af denne tråd, der er vist sarte sjæle.

Anmeld

9. maj 2013

mommy1991

kriknu skriver:

De er så åndsvage de to, og har altid været ... de er utrolig gammeldags, de mener stadigvæk at du ikke kan blive skilt 

Men utroligt at de ikke kan holde deres meninger for dem selv? Det gavner da ingen at være SÅ åben? :s 

Anmeld

9. maj 2013

booster_88

Monica P skriver:

Hov hov en lille by i Jylland, jeg er fra en lille by i Jylland og jeg er sgu ikke racist ligesom de fleste andre heller ikke er det, det var da en dum bemærkning at komme med.

Monica

Monica jeg tror ikke det menes negativt, det er bare for at få fremstillet deres mentalitet i forhold til at være snæver synet.

Der plejer man gerne at sige det på den måde, og det er ikk for at fornærme. Sådan siges det bare . Det er jo kun dejligt at du ikke er snæver synet, men faktisk har en udvidet horisont

Anmeld

9. maj 2013

C-Dog

Wtf?! Det er et skønt navn! Og det andet ved jeg slet ikke hvad jeg skal sige til. Udover at de lyder til at være tåber!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.