Øv familie!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. maj 2013

Kløver

Det var da også viiiildt uhøfligt af dig at tage din kæreste med, når kun er inviteret, pg kan da godt se i selv er skyld i sådan en kommentar ( ironi kan forekomme)

Sikke en uhøflig og modbydelig opførsel, forstår godt i gik. Ville være meget vred og skuffet hvis min familie havde givet så pinlig en opførsel støttede dine forældre jer slet ikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2013

booster_88

Et er de har den holdning, men der er da ingen grund til at stille sådan en opførsel op foran din kæreste. ! Føj altså. Vis i det mindste den smule respekt, og tal ordentligt til manden, lige så meget for din skyld.

I bund og grund er jeg totalt ligeglad om folk er racister, men de kan i det mindste opføre sig voksent og civiliseret! Jøsses, nogle mennesker i den verden her.

Anmeld

9. maj 2013

Mamalou

Hold da op en primitiv og ækel opførsel. Hvis det var mig, så ville jeg helt undgå den del af familien, det er hverken du eller din kæreste tjent med. 

Og iøvrigt så er Ludvig et rigtig fint navn!

Kæmpe knus

Anmeld

9. maj 2013

kriknu

Maja84 skriver:

Det var da også viiiildt uhøfligt af dig at tage din kæreste med, når kun er inviteret, pg kan da godt se i selv er skyld i sådan en kommentar ( ironi kan forekomme)

Sikke en uhøflig og modbydelig opførsel, forstår godt i gik. Ville være meget vred og skuffet hvis min familie havde givet så pinlig en opførsel støttede dine forældre jer slet ikke

Min mor så/hørte det ikke, men hun så vi gik så hun ringede og da hun så havde hørt det så kørte hun også sin vej, min søster var ikke nået frem endnu, men hun hørte det fra andre så hun vendte om og kørte hjem igen.

Hold op hvor er jeg ked og skuffet lige nu 

Anmeld

9. maj 2013

kriknu

Mamalou skriver:

Hold da op en primitiv og ækel opførsel. Hvis det var mig, så ville jeg helt undgå den del af familien, det er hverken du eller din kæreste tjent med. 

Og iøvrigt så er Ludvig et rigtig fint navn!

Kæmpe knus

Det har jeg også tænkt på, de skal i hvert fald ikke med til barnedåb - men pyt, så er der bare plads til flere fra min kærestes familie - men jeg vil bare super gerne have min fætter med, jeg tvivler bare på at han får lov 

jeg havde ellers lige planlagt at han skulle være fadder ... eller gudfar 

Anmeld

9. maj 2013

Carina:-)

Sikke en opførsel 

Fedt at din mor støttede jer

Anmeld

9. maj 2013

kriknu

booster_88 skriver:

Et er de har den holdning, men der er da ingen grund til at stille sådan en opførsel op foran din kæreste. ! Føj altså. Vis i det mindste den smule respekt, og tal ordentligt til manden, lige så meget for din skyld.

I bund og grund er jeg totalt ligeglad om folk er racister, men de kan i det mindste opføre sig voksent og civiliseret! Jøsses, nogle mennesker i den verden her.

Lige præcis, jeg havde håbet på at de bare ville holde deres k*ft denne gang ligesom de gjorde med min eks, men nej! 

Anmeld

9. maj 2013

BellaCiinea

kriknu skriver:

I dag skulle vi til konfirmation ved min fætter, og vi nåede knapt nok frem før vi første gang fik følelsen af ikke at være velkommen.. 

Min moster kiggede ret ondt på først min kæreste og gik derefter hen til mig og spurgte ret interreseret til graviditeten og navn osv. og jeg siger så at han skal hedde Ludvig det er jo ikke ligefrem en hemmelighed, hun lyder så pisse fornærmet derefter kigger på min kæreste og siger så surt "Kan din familie overhovedet udtale det navn?" (han er ikke dansker) - nej hvor havde jeg lyst til at slå hende! 

Jeg tager så min kæreste i hånden og går, min onkel (mosters mand) kommer så over og siger "det var måske heller ikke det smarteste at tage sådan en med" 

Hvis ikke jeg måtte have ham med skulle de måske overveje kun at invitere mig og ikke os begge to!

Nå men uanset hvad, så tog vi hjem igen - jeg fik sagt tillykke til min fætter og givet ham gaven og så var det ligesom det, kan de ikke acceptere at han er der, jamen så skal jeg heller ikke være der.

Nej hvor er jeg ked af det og skammer mig over min familie, min mor blev også helt forarget og kørte sin vej da hun så at vi kørte 

Kæft hvor tarveligt!! Lever de stadig i 1800 tallet eller hvad.. det sku man tro.....

Anmeld

9. maj 2013

Mamalou

kriknu skriver:

Det har jeg også tænkt på, de skal i hvert fald ikke med til barnedåb - men pyt, så er der bare plads til flere fra min kærestes familie - men jeg vil bare super gerne have min fætter med, jeg tvivler bare på at han får lov 

jeg havde ellers lige planlagt at han skulle være fadder ... eller gudfar 

Øv altså... Hvor er det bare trist! 

Har du prøvet at snakke med dem om det? 

Folk må have lige de holdninger de vil, men jeg forstår ikke hvorfor de ikke kan tilsidesætte det - i det mindste for din skyld. 

Anmeld

9. maj 2013

booster_88

Lige præcis, jeg havde håbet på at de bare ville holde deres k*ft denne gang ligesom de gjorde med min eks, men nej! 

De må virkelig sidde med en ækel og klam smag i munden, ikke nok med de snakker på den måde til andre mennesker, så ødelægger de også lige konfirmationen, da din mor og søster jo tydeligvis støtter op om jer og derfor også forlader festen, virkelig smukt gjordt. Eller nej.

Kram til jer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.