Øv familie!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. maj 2013

jydeinden

hold op hvor var jeg blevet stiktosset i dit sted.. respekt for at du forlod festen for det er da godt nok en ækel opførelse et er at have en fordom men man kan vel for filan give folk en chance for enten at gøre den til skamme eller bekræfte den

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2013

Muhmi

FØJ hvor skulle de skamme sig noget så grusomt!

Sidder igen og får lyst til at kaste forbandelser...!!! Magen til intolerante mennesker skal man da lede længe efter!!

Må de få lange hår mellem tænderne og grimme neglerødder!

Fyha, skam jer og sæt jer i hjørnet til i lærer nogle manérer!

Anmeld

9. maj 2013

kriknu

Muhmi skriver:

FØJ hvor skulle de skamme sig noget så grusomt!

Sidder igen og får lyst til at kaste forbandelser...!!! Magen til intolerante mennesker skal man da lede længe efter!!

Må de få lange hår mellem tænderne og grimme neglerødder!

Fyha, skam jer og sæt jer i hjørnet til i lærer nogle manérer!

Min forbandelse var noget ala "gid de må få diarré og skal nyse" 

Håber at de får en øjenåbner når nu deres egne børn også har fået nok og ligefrem vælger at tage herhjem! 

Anmeld

9. maj 2013

Muhmi

Min forbandelse var noget ala "gid de må få diarré og skal nyse" 

Håber at de får en øjenåbner når nu deres egne børn også har fået nok og ligefrem vælger at tage herhjem! 

Også en super forbandelse.. Ej jeg synes fandeme ikke det er i orden!! Hvis de så bare kunne have holdt deres kæft og snakket om det bagefter, men ikke engang DET kan de præstere... Får sgu helt ondt af mennesker der har sådan et menneskesyn... De må ikke komme meget ud, de stakler og har da ikke for mange brikker at rykke rundt med....

Anmeld

9. maj 2013

kriknu

Muhmi skriver:

Også en super forbandelse.. Ej jeg synes fandeme ikke det er i orden!! Hvis de så bare kunne have holdt deres kæft og snakket om det bagefter, men ikke engang DET kan de præstere... For sgu helt ondt af mennesker der har sådan et menneskesyn... De må ikke komme meget ud, de stakler og har da ikke for mange brikker at rykke rundt med....

De gav os ikke engang at komme indenfor døren! De kunne have konfronteret os efter festen eller på et senere tidspunkt, og så på en anden måde ... men at ødelægge deres egen søns dag på den måde det er bare ikke i orden! 

Anmeld

9. maj 2013

Muhmi

kriknu skriver:

De gav os ikke engang at komme indenfor døren! De kunne have konfronteret os efter festen eller på et senere tidspunkt, og så på en anden måde ... men at ødelægge deres egen søns dag på den måde det er bare ikke i orden! 

Ej det er for langt ude...

Kan slet ikke sætte mig ind i at være så sammenbidt og menneskefjendsk.. 

Anmeld

9. maj 2013

Tulipan

kriknu skriver:

Synes godt nok heller ikke det er i orden. Det er da fuldkommen ligemeget hvor din kæreste kommer fra eller hvad han hedder eller hvilket sprog hans familie taler, hvis bare I elsker hinanden og er glade sammen. 

Forstår ikke hvordan man kan dømme andre på deres udseende eller "race"!!!

Synes det var fedt at I gik!

Anmeld

9. maj 2013

kriknu

Anonym23 skriver:

Synes godt nok heller ikke det er i orden. Det er da fuldkommen ligemeget hvor din kæreste kommer fra eller hvad han hedder eller hvilket sprog hans familie taler, hvis bare I elsker hinanden og er glade sammen. 

Forstår ikke hvordan man kan dømme andre på deres udseende eller "race"!!!

Synes det var fedt at I gik!

det er simpelthen tåbeligt og hold kæft hvor gør det ondt når jeg ved hvor meget han i forvejen kæmper for at blive accepteret - han har endda skiftet navn til Benjamin for bare at have en chance for at få det arbejde han er uddannet til! 

Han havde ansøgt et sted før han skiftede navn, dengang hed han Mohammed Ahmad - han fik intet svar fra arbejdsgiveren, så skiftede han navn til Benjamin og sendte samme ansøgning bare med nyt navn og blev kaldt til samtale - og han fik endda jobbet, men han takkede pænt nej, for kunne de acceptere ham for den han var så skulle han ikke være der..

Nu har han heldigvis fundet et godt job, men hold op hvor bliver jeg bare rasende over sådanne mennesker! De burde fandme selv prøve at være i hans sko (og de andres) 

Ja undskyld sproget 

Anmeld

9. maj 2013

kriknu

Muhmi skriver:

Ej det er for langt ude...

Kan slet ikke sætte mig ind i at være så sammenbidt og menneskefjendsk.. 

Det kan jeg godt nok heller ikke ... føj hvor må man have en dårlig smag i munden

Anmeld

9. maj 2013

Tulipan

kriknu skriver:

det er simpelthen tåbeligt og hold kæft hvor gør det ondt når jeg ved hvor meget han i forvejen kæmper for at blive accepteret - han har endda skiftet navn til Benjamin for bare at have en chance for at få det arbejde han er uddannet til! 

Han havde ansøgt et sted før han skiftede navn, dengang hed han Mohammed Ahmad - han fik intet svar fra arbejdsgiveren, så skiftede han navn til Benjamin og sendte samme ansøgning bare med nyt navn og blev kaldt til samtale - og han fik endda jobbet, men han takkede pænt nej, for kunne de acceptere ham for den han var så skulle han ikke være der..

Nu har han heldigvis fundet et godt job, men hold op hvor bliver jeg bare rasende over sådanne mennesker! De burde fandme selv prøve at være i hans sko (og de andres) 

Ja undskyld sproget 

Ej hvor er det vildt at han måtte skifte navn for at få arbejde!

Hvor er det bare grotesk at der er så mange fordomme her i landet. Det er virkelig øv for jer, men fedt at han har fået sig et godt arbejde. 

Håber I bliver sammen og bliver en dejlig lykkelig familie med din søn. 

Alt det bedste herfra!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.